Nieuws
God of War PC

The Expanse-makers zouden aan God of War-serie werken

In opdracht van Amazon

Geschreven door Michel Musters op
De makers van de geprezen sci-fi-serie The Expanse zouden aan een televisieserie gebaseerd op God of War werken.

Dat claimt Deadline te hebben vernomen. De serie zou in opdracht van Amazon worden gemaakt door Mark Fergus en Hawk Ostby, de mensen achter The Expanse. Ook The Wheel of Time-showrunner Rafe Judkins zou betrokken zijn bij het project, alsmede Sony Pictures Television en PlayStation Productions.

Verdere details zijn er nog niet, en Amazon en Sony hebben nog niet op het gerucht gereageerd. Sony is echter veel van diens PlayStation-franchises aan het verfilmen. Zo draait de Uncharted-film in de bioscoop en wordt er gewerkt aan een HBO-serie gebaseerd op The Last of Us. Ook komt er een film gebaseerd op Jak and Daxter en een serie gebaseerd op Twisted Metal.

In de loop van dit jaar moet God of War: Ragnarök naar PlayStation 5 en PlayStation 4 komen. Het is een vervolg op het in 2018 verschenen God of War.

Dit artikel delen:

Lees meer

Battlefield 2042-update met scorebord komt vandaag uit Blizzard onthult in april een nieuwe World of Warcraft-uitbreiding
13

Reacties op: The Expanse-makers zouden aan God of War-serie werken

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    -JK-

    • 8 maart 2022 09:05
    Ik zou eigenlijk nog veel meer van de Expanse willen zien, zo veel mogelijk nu. Stargate all over again :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • JustlikeNiko

    • 8 maart 2022 19:04
    @-JK-: ik ook! Wat een geweldige serie. Laatste seizoen voelde wel wat gehaast.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 8 maart 2022 09:52
    ken de expanse niet, kijken hoe god of war in een serie kan had zelf het altijd meer als een film zien komen.
    Maar wat ik niet snap is dat sony niet voor een eigen streaming dienst gaat, ze hebben een grote studio en ook crunchyrole en zouden misschien wel sony music er zelfs bij kunnen doen alles in 1 zeg maar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 8 maart 2022 11:05
    @hulstpower Wat niet is kan nog komen. Zou mij niets verbazen als Sony uiteindelijk ook met een eigen streamingdienst komt. Maargoed, misschien verdienen ze wel meer met het uitgeven van licenties en op die manier dat ze zelf niet zo'n hele service hoeven op te zetten en beheren. Dat is iets dat natuurlijk in de toekomst altijd nog kan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aquemini

    • 8 maart 2022 10:11
    Expanse was een heerlijke sifi serie. Jammer dat het klaar is maar na 6 seizoenen is het ook wel goed zo. Ben erg benieuwd naar wat dit kan worden met GoW, zitten iig goeie mensen op en met Prime mag het ook wat kosten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    StormFox

    • 8 maart 2022 10:27
    The Expanse is de best sci-fi serie op dit moment dus ik heb hoge verwachtingen van de nieuwe GoW serie

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 8 maart 2022 11:40
    Ik denk dat het heel lastig wordt een goeie acteur hiervoor te vinden.
    Misschien heeft Tom Holland nog een gaatje in zijn agenda

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    do365nic

    • 8 maart 2022 12:14
    @Ziminar om atreus te spelen dan. Smiley face (spamfilter)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ShadowKiller

    • 8 maart 2022 12:20
    In opdracht van Amazon? Dus Arteus is homo, Kratos een vrouw en Thor wordt gespeeld door een gekleurde acteur.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • brushaway

    • 8 maart 2022 21:32
    @ShadowKiller
    Huilie

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    crimsondeon

    • 8 maart 2022 15:21
    Seizoen 1 en 2 was leuk , maar daarna was het echt wel klaar

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tad

    • 8 maart 2022 18:55
    Ik vraag mij af hoe ze het gaan doen. Aan de ene hand hoop ik dat ze acteuren houden (ik kan de acteur van Amos met wat make-up en haarkleuring bijna wel als Kratos zien), aan de andere hand beeld ik mij dan in dat Griekse en Noorse mythologie dan ineens weer een tintje donkerder word. Of juist blanker /en/ donkerder in het Griekse geval

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • brushaway

    • 8 maart 2022 21:33
    Ik kon nooit in the expanse komen. Ik zie hier niet veel van terechtkomen. Toch benieuwd!