Nieuws

The Elder Scrolls Online krijgt Dark Brotherhood en Thieves Guild

Populaire facties komen naar mmo

Geschreven door Michel Musters op
De Dark Brotherhood en Thieves Guild, twee populaire facties uit de The Elder Elder Scrolls-games, komen begin 2016 naar The Elder Scrolls Online. Dat werd op QuakeCon 2015 aangekondigd dit weekend.

De facties worden begin volgend jaar als het goed is gratis toegevoegd aan de game, al ontbreken meer details. 

De eerstvolgende dlc voor de game is de toevoeging van Imperial City. Vervolgens wordt in het vierde kwartaal van dit jaar de Orc-stad Orsinium toegevoegd. 

Bron: VG24/7

Dit artikel delen:

Lees meer

Beelden van geannuleerde onderwatershooter van THQ Gamer.nl Podcast 23: 'Zijn online games op dag 1 expres kapot?'
11

Reacties op: The Elder Scrolls Online krijgt Dark Brotherhood en Thieves Guild

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • sollitdude

    • 27 juli 2015 09:35
    ik dacht dat thieves guild alleen van skyrim was, die in riften zitten. tijd van dit spel was toch voor skyrim?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RidgeRazor

    • 27 juli 2015 10:42
    Thieves Guild, en praktisch alle andere guilds, zijn verspreidt over heel Tamriel en zijn niet per se regio gebonden. Alle toekomstige Elder Scrolls games zullen dan ook gewoon de Thieves Guild hebben.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Shannanas

    • 27 juli 2015 10:02
    In morrowind was er al een thieves guild.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Massiv

    • 27 juli 2015 10:05
    Ga ik m kopen of niet?
    Vanmiddag zalk in een winkel de keuze maken wat mn volgende game word op de PS4.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Charles_Cash

    • 27 juli 2015 11:54
    Eerlijk gezegd dacht ik dat deze game was geflopt! Zo zou de game leeg aanvoelen de economie niet in balans zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Charles_Cash

    • 27 juli 2015 11:54
    Eerlijk gezegd dacht ik dat deze game was geflopt! Zo zou de game leeg aanvoelen de economie niet in balans zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 27 juli 2015 14:50
    Op de amerikaanse server schijnt dit meer aan de orde te zijn. Maar in europa is het spel een stuk populairder en dus ook veel drukker.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Nightkill

    • 27 juli 2015 14:08
    Als je toch besluit om hem te kopen zou ik op steam kijken, momenteel is hij in de aanbieding en krijg je 33% korting.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Red Dead Demon

    • 27 juli 2015 10:26
    Ik vind het zo jammer dat ze mmo zijn gegaan met TES.
    Wat ze nu doen met heel Tamriel zou een perfecte deel 6 kunnen zijn. ZONDER al die andere spelers die door je beeld heen huppelen. Zo jammer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RidgeRazor

    • 27 juli 2015 10:44
    Mensen moeten nou wel eens een keertje begrijpen dat Online ver afstaat van de singleplayer games. ESO is van Zenimax en als ze deze game niet hadden gemaakt was daar echt geen deel 6 voor in de plaats gekomen. Je kan zelf wel bedenken dat alle focus nu op Fallout 4 ligt en ze daarna pas volle bak aan deel 6 gaan werken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 27 juli 2015 11:42
    Zoals RidgeRazor al zegt, Elder Scrolls is helemaal niet "MMO gegaan" Dit is een apart spel, die ondanks dat ie de lore en het universum deelt, echt compleet los staat van de serie.
    Elder Scrolls online is dan ook NIET Elder Scrolls deel 6. Het is zelfs niet door het zelfde team gemaakt. Al zal er best wat onderling gecommuniceerd zijn.