Nieuws
The Division

The Division-spelers ontvangen Credits ter compensatie bugs

Ubisoft komt spelers tegemoet

Geschreven door Michel Musters op

Omdat spelers van Tom Clancy's The Division te kampen hebben met bugs, geeft Ubisoft aan spelers die hier last van hebben gratis Phoenix Credits.

Mensen die last hebben gehad van de backpack bug, waarbij spelers high-end backpacks hadden niet meer konden inloggen in de game, ontvangen gratis 500 Phoenix Credits en tien van elke high-end crafting materialen. Omdat de Daily Challenges dit weekend niet goed werkten, ontvangt iedereen die dit weekend de game speelde ook 150 Phoenix Credits.


Met deze Credits kan onder andere high-end blueprints en gear gekocht worden.

Bron: VG24/7

Dit artikel delen:

Lees meer

ESL start grootschalige e-sport kampioenschappen in de Benelux Aliens, chaos en wapens upgraden in No Man’s Sky
13

Reacties op: The Division-spelers ontvangen Credits ter compensatie bugs

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • generaljusten

    • 19 april 2016 14:10
    Leuk, maar ik word strontziek van die cheaters in het spel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • mcbrew

    • 19 april 2016 14:40
    @generaljusten
    cheaters? Ik ben nog geen cheater (ps4) tegen gekomen. Op welk platform speel je? En hoe wordt er gecheat?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Shadit

    • 19 april 2016 15:01
    @mcbrew
    Ik speel ook ps4 en soms lijken er mensen te cheaten. Lagere gearscore, maar wel 4 tegen 1 winnen. Maar misschien zijn die mensen wel gewoon veel beter.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Massiv

    • 19 april 2016 15:01
    @mcbrew

    Ik ook op de ps4 niet. Denk ik

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MacBlade

    • 19 april 2016 18:52
    Cheaters zijn er wel degelijk op de ps4. Onlangs in de darkzone met een sterk team van vier tegen 1 gast waar werkelijk tot 4x toe geen leven vanaf ging….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • generaljusten

    • 20 april 2016 02:59
    @mcbrew Ik speel op de PC

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • mvdz

    • 19 april 2016 15:52
    Als je ge-owned wordt zijn het natuurlijk altijd cheaters… :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • generaljusten

    • 20 april 2016 03:05
    @mvdz Dan ga jij maar eens op de PC spelen. Ik kom elke dag een cheater tegen die overduidelijk teleport en speedhack gebruikt en daarbij iedereen op de server vermoord die hij/zij tegen komt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Joooooop

    • 19 april 2016 23:11
    Michel, ik denk dat je de text verkeerd hebt gelezen:

    "On top of that, this weekend everyone logging into The Division will receive another 150 Phoenix Credits to make up for the daily challenges"

    Dit zegt volgens mij dat je komend weekend moet inloggen om de 150 credits te krijgen en niet zoals er nu staat:

    "Omdat de Daily Challenges dit weekend niet goed werkten, ontvangt iedereen die dit weekend de game speelde ook 150 Phoenix Credits."

    Edit: de redactie zit er bovenop zie ik …

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • garciagarcia

    • 20 april 2016 10:07
    @Joooooop
    Dit vind ik dus echt een kutactie. Vorige week heb ik ook geen dailys kunnen spelen (doordeweeks), maar dit weekend was ik weg dus ik ontvang geen PC…

    Beetje jammer Ubi

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Joooooop

    • 20 april 2016 17:47
    @garciagarcia het is dus komend weekend dat je in moet loggen hè!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • garciagarcia

    • 21 april 2016 08:14
    @Joooooop
    Aaah ok. Tja, als je het originele bericht in het Engels leest zou je inderdaad denken dat je komend weekend in moet loggen om de punten te verkrijgen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Joooooop

    • 21 april 2016 22:36
    @garciagarcia euh nou geen last van, maar blijkbaar ben je niet de enige ;)