Nieuws
The Division

The Division krijgt volgende week een update

Inhoud nog mysterieus

Geschreven door Michel Musters op

Ubisoft is van plan volgende week een update voor het vorige week verschenen Tom Clancy's The Division uit te brengen.

"De game is nog maar net uit, maar we hebben al een nieuwe update voor jullie om in te duiken!", aldus Ubisoft. "Deze komt volgende week uit en vrees niet, er komt binnenkort meer informatie over. De toekomst (voor de game) is erg spannend en dit is nog maar het begin."


Het is vooralsnog niet duidelijk wat er precies in de update zit, al gaan er geruchten dat Ubisoft de balans in de Dark Zone aan wilt passen. Vorige week verscheen ook al een update, die de Trained Talent-item op inactief stelde en balans bracht in de drops voor items en geld. In april en mei komen er ook gratis updates met content voor de game, en in de zomer moet er betaalde dlc komen die ook onderdeel van de Season Pass is.

The Division is de bestverkochte game in een nieuwe franchise ooit, zo liet Ubisoft eerder deze week weten. Daarmee steelt de game de kroon van de vorige recordhouder, Activision's Destiny.

Bron: Ubisoft

Dit artikel delen:

Lees meer

Reddit-gebruiker toont mogelijk vroege versie NX-controller BioShock: The Collection opgedoken op Taiwanese keuringssite
17

Reacties op: The Division krijgt volgende week een update

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • blikkenhorst

    • 18 maart 2016 09:36
    Mooi, altijd fijn een update te verbetering van het spel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Wormpaul

    • 18 maart 2016 09:39
    Ik had even het bericht gemist op gamer.nl over de glitch in the Division en waarmee je naar gebieden kon (Central Park) die in vermoedelijke DLC gaan zitten.

    Bewust verzwegen i.v.m. alle reacties die erop zouden volgen? :-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • xsuperaim

    • 18 maart 2016 10:27
    Ik heb vertrouwen in ubisoft, en dat voor het eerst puur omdat het spel zo geweldig is.

    Ze hebben heel veel mensen aangetrokken en willen de fanbase behouden, als ze blijven update etc kunnen ze heel wat vertrouwen terugwinnen van fans.

    Ben benieuwd wat deze '' kleine update'' gaat brengen.


    Hoop op random drops in darkzone waar iedereen voor gaat vechten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Dennispls

    • 18 maart 2016 11:27
    Ben benieuwd in hoeverre er ook updates in zitten voor de performance (voornamelijk voor SLI gebruikers). Op dit moment heb ik een smoothere performance als SLI uit staat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 18 maart 2016 13:13
    @Dennispls is dat zo? Doel je dan ook op popins en dergelijke? Qua performance loopt het bij mij best goed maar heb wel wat popins of doel je meer op framerate?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Dennispls

    • 18 maart 2016 15:44
    @haastnooit De framerate lijkt hoger maar schommelt ook meer dan single GPU. Bij SLI lijkt het meer of je zeg maar een buffer issue hebt. Je speelt als het ware een filmpje af en dan hapert het even en dan rent het 2x zo hard om weer op de juiste frame uit te komen. Lijkt een beetje op een soort rubber banding. Dit lijk ik niet te hebben als ik SLI uitschakel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 18 maart 2016 12:55
    Ben pas level 10 :) maar ik heb geen haast gezien ik Lords of the Fallen ernaast speel.

    Goed om te horen dat de game onderhouden wordt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 18 maart 2016 13:14
    @ShadowX ik ga ook traag, en zelfs solo zit ik helemaal in de game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 18 maart 2016 21:22
    @haastnooit

    Speel je het op de PS4 of Xbox One ?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • vladimirr

    • 18 maart 2016 13:08
    hopelijk ook update om de connection problemen op de pc op te lossen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Edwin1984

    • 18 maart 2016 14:52
    @vladimirr 28 uur op de teller op de PC en zo goed als geen problemen. Heb je last van lag of andere dingen?!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Floks

    • 18 maart 2016 16:19
    Waar ik veel last heb van de Error [0-0x00000204] en dus niet meer kan spelen in rainbow six siege. Ubi kan mij hier niet mee helpen of dat willen ze niet. Gelukkig helemaal geen problemen met de Division. Heerlijke game

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 18 maart 2016 16:51
    @Floks

    Hier precies hetzelfde verhaal met Rainbow Six.
    Loopt de server eindelijk vol na tien minuten wachten en dan komt die error en iedereen ligt eruit.

    Met The Division zeker wel paar problemen, iedere keer als ik de game eerste poging op de dag opstart alleen zwart scherm en geluid van het spel. Moet de game via taakbeheer afsluiten en weer opstarten en dan loopt het goed.

    Soms wat server lag, een hele clip leegschieten op een vijand en 5 seconden later vallen ze dood neer, of er staat zomaar ineens een shotgun mannetje in je rug door de lag en die schiet jou af.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Milanovich

    • 18 maart 2016 18:15
    @spreadthehate

    Het enige wat je hoeft te doen is alt + enter bij the division als je alleen het geluid hebt. Komt het scherm vanzelf weer tevoorschijn!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 18 maart 2016 19:54
    @Milanovich

    En dat werkt bij mij dus niet zoals ik het wil :)
    Heeft er misschien mee te maken omdat ik een 4k monitor heb.

    Zodra ik alt+enter gebruik werkt dat inderdaad wel maar dan heb ik ineens bordeless display, dit is op zich geen punt. Wat wel klote is, mijn settings raken helemaal door de war en moet alles opnieuw instellen zodra ik hem via de opties weer op full screen zet.

    Mijn ervaring al heel de week dat afsluiten via taakbeheer en opnieuw opstarten het snelste werkt en al mijn settings staan weer goed.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Floks

    • 18 maart 2016 22:22
    @spreadthehate ja ik heb ook last van dat zwarte scherm, maar ik speel op 3 schermen 5670x1080

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • unipro81

    • 21 maart 2016 13:21
    Op dit moment vind ik met name lag het meest storende. Soms het verschil tussen 'leven en dood'…anders dan dat. Prima game!