Nieuws
The Division

The Division krijgt twee gratis updates; drie betaalde dlc's

Eerste jaar van online shooter uitgelicht

Geschreven door Gijs Scheltens op

Online multiplayershooter Tom Clancy's The Division krijgt na de lancering op 8 maart twee gratis updates en drie betaalde dlc-pakketten. Dat heeft Ubisoft bekendgemaakt middels een trailer.

De drie dlc-pakketten zijn onderdeel van de seizoenspas die los te koop is en inbegrepen zit bij de Gold en Collector's-edities van The Division. Ook laat Ubisoft weten dat spelers dagelijks en wekelijks nieuwe missies kunnen spelen.

In april verschijnt de gratis Incursion-update, die speciale missies toevoegt voor spelers van hoge levels. Deze missies zijn bedoeld voor teams van maximaal vier spelers. Ook voegt de update de mogelijkheid toe om verzamelde loot met elkaar te delen. In mei volgt de update Conflict, dat een nieuwe Dark Zone toevoegt en een missie in de Columbus Circle in New York.

De eerste betaalde dlc, Underground, verschijnt in juni. Deze uitbreiding speelt zich af in de metro onder Manhattan. Later deze zomer volgt Survival, waar spelers zo lang mogelijk moeten overleven in een onherbergzaam gebied. Tot slot verschijnt Last Stand in de winter, deze dlc voegt een nieuw, ongenadig gevaar toe.

The Division komt 8 maart uit op pc, PS4 en Xbox One.

Bron: Ubisoft

Dit artikel delen:

Lees meer

Kirby: Planet Robobot voor 3DS aangekondigd Nederlandse band John Coffey speelt Tony Hawk 2-soundtrack live
29

Reacties op: The Division krijgt twee gratis updates; drie betaalde dlc's

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Qinneth

    • 4 maart 2016 11:29
    Seizoenspassen, ik hoop dat niemand daar in trapt. Ik snap niet waarom je in godsnaam zou betalen voor nog onbekende content. Zoveel gevallen van seizoenspassen die het geld niet waard zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rohirrimdwarf

    • 4 maart 2016 13:20
    @Qinneth zo kunnen ze je de dubbele prijs vragen. Aan mij zal Ubisoft geen geld verdienen voor the division.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Agent4125

    • 4 maart 2016 11:30
    Wat een vermoeiend gedoe is dit toch. Voordat een game überhaupt uit is, al die hele zooi DLC aankondigen. Als gamer krijg je zo toch sterk het idee dat je maar voor een stuk game betaalt, ipv voor een hele.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Grohe

    • 4 maart 2016 11:32
    Nou nou toe maar, gratis Ubisoft 'content' voor wat missies en een dark zone ruimte!! Stop de persen!! Hopelijk niet een dark zone met dezelfde map als de andere darkzone zone…. xD

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MelvinChowder

    • 4 maart 2016 12:38
    @Grohe Ubisoft heeft bijna bij elke game gratis content.. dus dit is niet zo raar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • xsuperaim

    • 4 maart 2016 12:40
    @MelvinChowder inderdaad zie rainbow six siege.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Grohe

    • 4 maart 2016 12:45
    @MelvinChowder,

    Ja erg gul dit soort gratis content. Extra missies! Pfoe poe.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • garciagarcia

    • 4 maart 2016 13:05
    @Grohe
    Ik mag aannemen dat jij the Division niet gaat kopen? Mag ik dan vragen waarom je wel op elk artikel negatief reageert?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Grohe

    • 4 maart 2016 13:11
    @garciagarcia,

    Nee dat mag je niet aannemen. Mss dat ik het xje koop vanuit een budgetbak.

    Laatste x dat ik keek mag je een kritisch noot kraken bij een game in NL. Bij andere spellen vinden sommige het erg irritant als ik altijd positief reageer. Je kan nooit goed doen in ogen van sommige. Daarbij heb ik ook positieve dingen gezegd over Division, maar sommige mensen lezen selectief. De wens is de vader van de gedachte :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MelvinChowder

    • 8 maart 2016 14:17
    @Grohe Extra missies in elke game zijn altijd welkom voor de spelers, maakt niet uit welke game of ontwikkelaar erachter zit. Daarom is jou negatieve reactie een beetje onnodig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Master Lucky

    • 4 maart 2016 12:00
    Wel positief dat ze het delen van loot beschikbaar gaan maken. Dat miste ik al een beetje in de beta. Maakt coöp spelen ook leuker omdat je dan ook je oude spullen kunt geven aan je maten die het wellicht nodig hebben.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • xsuperaim

    • 4 maart 2016 12:04
    ''dat spelers dagelijks en wekelijks nieuwe missies kunnen spelen''.
    Houd het lekker lang interessant, ook goed dat je loot kan verdelen miste ik erg in de beta.

    Heb zin in de game nog paar dagen, kan ik dinsdag doorhalen.

    Zelf neem ik geen seasonpass, wellicht dat ik later een dlc meepak wat wellicht leuk is maar dat wacht ik even af.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ayho

    • 4 maart 2016 12:42
    Whats next? Gratis patches?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • whopper

    • 4 maart 2016 13:24
    Ik doe hier niet aan mee. Om de game volledig te kunnen spelen en dus 100% van het verhaal mee te krijgen voordat de opvolger uitkomt ben je letterlijk 2 x zoveel geld kwijt als vroeger.

    Dat en het geforceerde gebruik van hun eigen platformen (origin, uplay etc) houden mij tegen om nieuwe games te kopen. Zo heb ik EA al jaren in de ban ondanks de leuke games die ik best wil spelen. En ook aan Ubi games geef ik niks meer uit, hoe verleidelijk soms ook.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HighNesZ

    • 4 maart 2016 16:52
    @whopper Vroeger was een game in 6 uur uit te spelen en betaalde je in verhouding misschien wel meer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RavenMMG

    • 4 maart 2016 13:43
    Ubisoft games zijn niet verleidelijk , als je er 1 gespeeld hebt ken je ze allemaal

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Phobia

    • 4 maart 2016 13:58
    @RavenMMG
    je speelt maar 1 spel?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RavenMMG

    • 4 maart 2016 15:32
    @Phobia

    Van ubisoft wel ja

    1 farcry en 1 assasins creed en dan heb je het wel gehad
    Ze zijn allemaal hetzelfde

    Ik hou niet zou van copy paste

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 5 maart 2016 16:06
    Alleen is het verhaal altijd 100% anders en altijd redelijk tot extreem vermakelijk

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RavenMMG

    • 5 maart 2016 16:42
    @coola

    Nou ja wat je een verhaal noemt