Ook lijkt er al ruimte te zijn ingeruimd voor downloadbare content. Zo wordt de missie 'Kill the Tank' als 'DLC01' aangeduid. Er worden drie dlc-pakketten in de komende twaalf maanden verwacht. Ook wordt er gerefereerd naar Brooklyn, een gebied in de game die wel al is getoond maar die nog niet toegankelijk is in de game op lancering.
Tom Clancy's The Division is vanaf morgen te koop voor pc, Xbox One en PlayStation 4. De servers gaan vandaag officieel live. Ook is er al een day one patch te downloaden die problemen oplossen die naar boven zijn gekomen tijdens recente bètatests.
Reacties op: The Division bevat minstens 26 missies
unipro81
Grohe
xsuperaim
smoothy101
maartencartman
smoothy101
De darkzone gaat na een paar uur vervelen en door 26 missies ben je zo heen.
En ja is GTA dan geen free roam game met missies en side activities? ik dacht van wel.
unipro81
Ondanks dat het getal '26' nog niet zo veel zegt, omdat we niet weten hoe groot een missie is ben ik wel bang dat je gelijk hebt….en toch hoop ik stiekem op meer
MikkelE30
Maar ik dwaal af.. Met de current-gen kwaliteit kunnen we helaas gewoon minder verwachten, het kost gewoon veel meer tijd om een game te maken van zulke hoge grafische kwaliteit.
oropher
Behalve dan dat er in SA ook een flink aantal dodelijk saaie missies zaten.
Jij zegt dat we minder kunnen verwachten, maar kijk naar Witcher 3: Ongelooflijk veel content en een prachtige grafische kwaliteit. Ik denk dat als je de assets maar klaar hebt liggen het niet een probleem moet zijn om nog steeds een gigantische game te maken. Het maken van die assets kost natuurlijk wel meer tijd, maar in principe kan je veel hergebruiken als je bijvoorbeeld de assets in zeer hoge kwaliteit voorbereid en dan in het vervolg een gedeelte ook in die zeer hoge kwaliteit kan gebruiken.
Hellraidermike
Omdat de witcher 3 de PC als hoofdplatform heeft. En the division zover ik weet niet.
Dat is altijd het probleem bij slechte multiplatform games. Je begint met het hoogste mogelijk haalbaar, en niet met iets veel slechters. Dat komt nooit ten goede van het volledige plaatje.
oropher
Ik betwijfel of dat veel invloed heeft en volgens mij is bij the division de PC wel het hoofdplatform, tenminste dat is wel wat ze min of meer naar buiten brachten…
Maarja Witcher heeft dan misschien de PC als hoofdplatform, het spel is in hetzelfde formaat uitgekomen voor de consoles, zij het nogal stotterend. Maar nog even terugkomend op de vorige reactie: ik denk dat het proces om hoogwaardig kwalitatieve assets te maken ook evolueert, en daarom is niet uit te sluiten dat games van nu vrijwel net zo groot zouden kunnen zijn. Enige wat je nu wel hebt is veel voice-acting en dat kost natuurlijk veel tijd, evenals animaties en dergelijke.
Hellraidermike
Op de PC kan je de assets natuurlijk veel mooier maken en beter, want je hebt meer om mee te werken. Daarna compress je ze zo ruk dat het ook werkt op de consoles (als je 30fps goed vind). Dat lijkt mij het meest logisch.
Maar wat er tegenwoordig gebeurt is dat ze op console beginnen, dan moet je dus assets maken met gelimiteerde spullen. Dat betekent dat je gelimiteerd wordt door wat een console kan, en dan is bar weinig. Logisch is toch dat je het hoogst haalbare limiet gebruikt. Waarom dat is snap ik nog steeds niet, want er zijn meer PC gamers dan console gamers bij elkaar. ( ongeveer 900 miljoen tegenover 400 miljoen verdeeld over Wii U xbox 360 xbox one ps3 en ps4)
Het is gewoon dom en houdt gaming dan ook gigantisch tegen.
-it-
Waar haal jij die 900 miljoen vandaan? Hoeveel "the sims" of facebook spelletjes spelers zijn dat?
Hellraidermike
Er zijn door zowel intel amd en nvidia gegevens opgeslagen, en daar kwam uit dat ongeveer 900 miljoen top end gaming kaarten had. (dus de 980 780 etc dat soort kaarten).
ShadowX
Moet nog 5Gb van de totale 50GB PS4 versie.
Teknootje
pyronaan
26 missies is niet veel en ubi kennende zijn de side missies het zelfde zoals bij ac en fc
Wacht rustig de review af maar dat komt natuurlijk pas 2 weken na de release
GoRightAhead
bigds9fan
Aquemini