Nieuws
Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge

Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge aangekondigd

Inclusief themanummer gezongen door Mike Patton

Geschreven door Michel Musters op
De beat 'em up Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge is gisteren onthuld.

De side-scrolling vechtgame draait om de vier striphelden. Daarbij zijn ze vormgegeven zoals de Turtles uit de bekende tekenfilms uit de jaren 90, en hebben de graphics een pixelig uiterlijk. 

Shredder's Revenge lijkt dan ook een spiritueel vervolg op de klassieke brawler Turtles in Time te worden. Het spel kan door vier spelers tegelijk gespeeld worden. Faith no More-frontman Mike Patton zingt het themanummer in de trailer.

De game wordt ontwikkeld door DotEmu - bekend van spellen als Windjammers 2 en Streets of Rage 4 - en Tribute Games - dat eerder Flinthook en Mercenary Kings maakte.

Shredder's Revenge moet op een nog onbekend moment uitkomen op pc en consoles. Om welke consoles het precies gaat, is nog niet aangekondigd.

Dit artikel delen:

Lees meer

Eerste episode Dontnod's Tell Me Why is gratis te downloaden Capcom waarschuwt voor Resident Evil Village-scam
17

Reacties op: Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge aangekondigd

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 11 maart 2021 09:11
    Komt er naast de pixel graphics geen strakke variant (waar je tussen kan switchen)? Dit ziet er wel erg oubollig uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 11 maart 2021 11:14
    @kleinekoosjer Niet lullig bedoeld, maar als dat je struikelpunt is, dan is dit denk ik niet de game voor jou.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 11 maart 2021 15:16
    @Messtranor Ik vind niet dat dat perse het criterium is of het een game voor mij is ja of nee. Ik denk het zelfs van wel; was vroeger groot fan van Turtles, ik kan pixel games over het algemeen zeker nog heel goed waarderen (opgegroeid met msx en nes ;-) en ik heb vroeger aardig wat beat 'm ups gespeeld (turtles, double dragon, golden axe, streets of rage etc.).. dus ja; als dit het is denk ik dat ik mij er alsnog uitstekend mee kan vermaken (zolang ik maar Donatello mag zijn). Maar kijk hoe bijv. Streets of Rage het deed. Dat je kan kiezen tussen frisse strakke style of old school bitmaps, dat zou ik inderdaad vandaag de dag wel nice vinden als het er in zou zitten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 11 maart 2021 15:47
    @kleinekoosjer Dus is het niet je struikelpunt, ik zei ALS het je sruikelpunt is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • -it-

    • 11 maart 2021 09:17
    Dit ziet er vet uit! Die ga ik zeker meteen halen, mits de gameplay goed is.

    De intro ziet er al beter uit dan 90% van de 'tekenfilms' van tegenwoordig. De late 90s waren hier echt fantastisch in.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 11 maart 2021 15:28
    @-it- Bedoel je niet late 80's?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • -it-

    • 11 maart 2021 16:38
    @kleinekoosjer je hebt gelijk! late 80`s waren koning in de animatie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jumpman

    • 11 maart 2021 09:36
    Dit gaat weer avonden plezier opleveren 😁.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 11 maart 2021 09:38
    dacht eerst even op youtube gisteren komt er een reboot van de oude tekenfilm, maar daarna zag ik een vervolg op mijn fav game die ik speelde op de arcade hal op de kermis elk jaar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SandR

    • 11 maart 2021 10:34
    @hulstpower Hier worden wij ouwe lullen wel blij van ofniedan?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 11 maart 2021 11:25
    @SandR Ja worden wij ouwe lullen blij van.
    Hoe bevalt je nieuwe koffieset appartaat?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SandR

    • 11 maart 2021 12:00
    @hulstpower *stuitert wat rond* bevalt goed!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 11 maart 2021 17:38
    @SandR top hopelijk word deze wel online co up kunnen weer even online

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    watashi wa maurice desu.

    • 11 maart 2021 16:24
    Ooh dit ziet er schitterend uit.
    Enkel die intro is al de moeite waard en doet me denken aan de tekenfilms van weleer.
    Maaf ook dat korte stukje gameplay is zo schitterend retro,
    Hopelijk lukt het ze om de gameplay strak te krijgen en de levels een leuke sfeer mee te geven.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 11 maart 2021 16:41
    Nou. Mijn geld hebben ze al :) Ik ben me ook prima aan het vermaken met Streets of Rage 4 - wat een dijk van een spel zeg. Uitermate geschikt om even flink wat agressie kwijt te kunnen.

    Nu nog een nieuwe Final Fight en dan is het cirkeltje wel weer redelijk rond.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • LoGiCaL_PsYcHo

    • 11 maart 2021 20:11
    Deze gaat er zeker komen, tenzij de reviews echt heel slecht zijn. Dit is jeugdsentiment ten top, TMNT 2 op de NES grijs gespeeld. Balen dat deel 3 alleen via import te krijgen was. Mike Patton is ook een levende legende. Wat een baas.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • demieg81

    • 11 maart 2021 20:23
    Deze zal ongetwijfeld beter zijn dan de Turtles in Time remake!