Nieuws
Tag Heuer Mario Kart

Tag Heuer brengt nieuwe Mario Kart-horloges uit

De horloges kosten respectievelijk 4150 en 24.750 euro

Geschreven door Michel Musters op
Horlogemaker Tag Heuer brengt voor de tweede maal een tweetal horloges gebaseerd op Mario Kart uit.

Waar de twee horloges vorige keer smartwatches waren, daar zijn het nu analoge versies. Er zijn twee versies: de Chronograph met een oplage van 3000 stuks van 4150 euro en de Tourbillon Chronograph met een oplage van 250 stuks van 24.750 euro. 

De duurste variant heeft, zoals de naam al aangeeft, een tourbillon. Dat is een mechaniek waarmee de invloed van zwaartekracht op een uurwerk wordt verminderd, zodat de horloge preciezer de tijd aangeeft. Verder bevatten beide horloges elementen die bekend zullen zijn voor Mario Kart-fans. Hieronder zijn de horloges te zien.

De Chronograph komt op 20 oktober uit, de Tourbillon Chronograph heeft nog geen releasedatum. De horloges worden niet direct in Nederland verkocht, dus geïnteresseerden zullen moeten importeren. Meer informatie is op de officiële website te vinden.

Tag Heuer Mario Kart

Dit artikel delen:

Lees meer

No More Heroes 3 nu verkrijgbaar op pc, PlayStation en Xbox Microsoft komt dit jaar nog met DirectStorage 1.1 voor games
13

Reacties op: Tag Heuer brengt nieuwe Mario Kart-horloges uit

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Tinus Tussengas-1

    • 14 oktober 2022 16:49
    25k, bijna voor niks!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 15 oktober 2022 09:02
    @Tinus Tussengas-1 en daar kan in de loop de jaren misschien de prijs omhoog schieten, besef dat rolexen alleen maar duurder, denk dat die 250 stuks nog wel een aantal k duurder word nadat ie uitverkocht is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tinus Tussengas-1

    • 15 oktober 2022 10:38
    @hulstpower zeker waar. Maar ik zou mn geld dan eerder in aandelen stoppen. Over een langere periode levert dat meer op.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 15 oktober 2022 13:46
    @Tinus Tussengas-1 dat is waar, maar ook weer niet. De laaste tijd zijn er rolexen in 1 jaar tijd wel verdubbeld in waarde of meer. Vertel mij eens welke aandelen dat doen niet veel. En dan een gouden rolex behoud altijd ze waarde van goud en goud zakt bijna nooit in waarde.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • lennisdubbers

    • 14 oktober 2022 18:50
    Heb er maar gelijk vijf van besteld….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MiquelGallardo

    • 14 oktober 2022 22:22
    Heb er eentje besteld, ben erg benieuwd. Al is TAG Heuer standaard niet echt een merk horloge dat sterk in waarde zal stijgen, maar wel een mooi exemplaar voor de collectie!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Fr3nzy

    • 14 oktober 2022 23:01
    @MiquelGallardo
    Proef ik sarcasme of is het serieus?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Baroness

    • 14 oktober 2022 23:57
    @Fr3nzy Daar ben ik ook wel benieuwd naar..
    Maar het zou zo maar kunnen als je uit een juppen familie komt..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 15 oktober 2022 07:24
    @Baroness
    Of je werkt gewoon hard voor je geld. Vanwaar dit vooroordeel? Ik zou ook nooit zoveel geld uitgeven aan een horloge, maar ik heb wel zaken waar ik bijzonder veel geld in stop waar anderen waarschijnlijk van zeggen 'Ben je gek!?'

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 15 oktober 2022 09:04
    @Baroness sommige horloges gaan omhoog in waarde of blijft redelijk waarde vast. Zoals ie zegt tag hauer is niet perse een clock die vaak in waarde omhoog gaat maar soms wel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MiquelGallardo

    • 15 oktober 2022 12:43
    @Baroness Heb er zelf voor gewerkt, en zo rijk ben ik nou ook weer niet haha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MiquelGallardo

    • 15 oktober 2022 12:42
    @Fr3nzy Serieus, normaal zou ik niet voor een TAG Heuer gaan maar omdat het Mario Kart is zie ik er wel waarde in voor mijzelf. Ze hebben ooit een smartwatch uitgebracht met Mario Kart en ook die is wel aardig wat waard. Maar ik hou meer van een klassieke horloge.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Baroness

    • 16 oktober 2022 21:42
    @MiquelGallardo natuurlijk is dit een mooie aanwinst voor je ik heb de 'originele' The Lord of the Rings ring voor 400 euro al eens gekocht maar dat is wel het maximale wat ik voor zo iets uit wil geven.