Nieuws

Systeemeisen pc-versie Silent Hill 2-remake bekend

Game komt op een nog onbekend moment naar pc en PS5

Geschreven door Michel Musters op
Konami heeft de systeemeisen van de pc-versie van Silent Hill 2 bekendgemaakt.

Dit zijn de minimale systeemeisen:

  • 64-bit processor en besturingssysteem
  • OS: Windows 10 x64
  • Processor: Intel Core i5-8400 | AMD Ryzen 3 3300X
  • Werkgeheugen: 12 GB RAM
  • Grafische kaart: AMD Radeon™ RX 5700 of NVIDIA® GeForce® GTX 1080
  • DirectX: Version 12
  • Opslag: 50 GB vrije ruimte
  • Geluidskaart: Windows Compatible Audio Device

En dit zijn de aanbevolen systeemeisen:

  • 64-bit processor en besturingssysteem
  • OS: Windows 11 x64
  • Processor: Intel Core i7-8700K | AMD Ryzen 5 3600X
  • Werkgeheugen: 16 GB RAM
  • Grafische kaart: NVIDIA® GeForce® 2080RTX of AMD Radeon™ 6800XT
  • DirectX: Version 12
  • Opslag: 50 GB vrije ruimte
  • Geluidskaart: Windows Compatible Audio Device

De remake van Silent Hill 2 werd tijdens de Silent Hill Transmission afgelopen woensdag onthuld. De game wordt ontwikkeld door Bloober Team, de ontwikkelaar van The Medium en Layers of Fear, en komt op een nog onbekend moment naar pc en PlayStation 5. Konami kondigde ook andere Silent Hill-games aan, alsmede een nieuwe film.

Dit artikel delen:

Lees meer

Philips onthult gamingmerk Evnia Ontwikkeling The Callisto Protocol is afgerond
12

Reacties op: Systeemeisen pc-versie Silent Hill 2-remake bekend

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 22 oktober 2022 14:15
    Valt mee!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • brushaway

    • 22 oktober 2022 14:33
    @Mmo-veteran nee

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    mole28

    • 22 oktober 2022 15:03
    hopelijk word het nu niet gecanceld.
    Ik had toentertijd speciaal een ps4 gekocht voor Silent HillS…

    Ik ben wel erg blij met de opleving van de 3rd person survival horror.
    Volgende week de 3rd person mode voor RE Village, daarna The Chant , in december Callisto protocol en in januari de remakes van Dead space en RE4.
    En dan nog ergens Alone in the dark en al die Silent Hill games (waarvan ik het meest uit kijk naar de remake van deel 2).
    Goede tijden voor mij!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 22 oktober 2022 16:59
    @mole28 Deze game is al ver in otnwikkeling, vorige keer was de game zelf nog helemaal niet on ontwikkeling. PT was geen demo maar een concept trial.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Deadspacer

    • 22 oktober 2022 18:46
    @mole28 Same groot fan van horror games kijk het meeste uit naar callisto en re4 remake!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    watashi wa maurice desu.

    • 23 oktober 2022 13:57
    @mole28

    Je had toch gewoon kunnen wachten met die ps4 tot de game er ook daadwerkelijk was. Het is wel een beetje je eigen schuld als je een console koopt voor iets wat nog niet uit is. Dat risico op cancels heb je nu eenmaal.

    Ik wachtte met mijn aanschaf tot ik zeker wist dat sommige games er zouden zijn. Voor mij Ghost of Tsushima en Final Fantasy 7 remake.

    Maar ik hoop toch dat je geen spijt hebt dat je een console had gekocht. Daar kwamen genoeg top games op uit dus ik hoop ook wat in jou straatje dat het achteraf toch een goede aanschaf was.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    mole28

    • 24 oktober 2022 09:27
    @watashi wa maurice desu.
    Rustig rustig, was een beetje een grapje…
    Ik heb erg veel plezier van mijn ps4 gehad (nog steeds btw), fantastische games zoals Horizon, Uncharted, God of War en nog veel meer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Scratcher

    • 22 oktober 2022 18:48
    Minimale eisen al een gtx1080 nu?
    Gaat snel dan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 23 oktober 2022 00:26
    @The_Scratcher snel? Die kaart is minimaal 8 jaar oud.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    CroniC

    • 23 oktober 2022 04:37
    @Mmo-veteran 2016, t schiet op, maar nog geen 8j oud

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ghost

    • 23 oktober 2022 11:33
    @Mmo-veteran

    6,5

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 23 oktober 2022 12:53
    @Ghost Ok nou ja in ieder geval een behoorlijk lange tijd.