Nieuws

Grafische opties consoleversie Project Cars bekend

Groot aantal aan te passen

Geschreven door David Kers op
De grafische opties voor de PlayStation 4- en Xbox One-versie zijn middels een speelsessie bekend geworden.

Aan de hand van een recente speelsessie zijn de verschillende grafische opties voor de PlayStation 4- en Xbox One-versie bekend geworden. In het menu kunnen opties als Visual FX, Authenticity, Field of View, Bloom, Crepuscular Rays en nog veel meer aangepast worden.

Project Cars verschijnt op 8 mei voor pc, PlayStation 4 en Xbox One. Er is nog geen datum bekend voor de Wii U-versie. 

Bron: Eurogamer

Dit artikel delen:

Lees meer

Everybody's Gone To The Rapture (hands-on) F1 2015 draait in 1080p op PS4, 900p op Xbox One
3

Reacties op: Grafische opties consoleversie Project Cars bekend

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • sp0rtl1fe

    • 16 april 2015 14:45
    Wel bijzonder voor een consolegame om grafische opties te hebben. Staat er ook nog ergens wat deze opties precies doen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Reeserbleet

    • 16 april 2015 16:12
    Zoals ik het zie zijn het vooral visuele opties gebaseerd op realisme. Dus in hoeverre regen je zicht verminderd of in hoeverre je verblind wordt door de zon. Zijn niet echt dingen die je game (minder) mooi maken zoals dat op de pc het geval is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RavenMMG

    • 19 april 2015 15:14
    De grafische opties zijn er omdat het niet stabiel loopt, zie digital foundRy

    Flinke framedrops op beide consoles

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.

 

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.