Nieuws

Steep is dit weekend gratis te spelen op alle platformen

Gratis skiën, snowboarden en paragliden dit weekend

Geschreven door Brian Artiles Govita op
Ubisoft heeft aangekondigd dat de open wereld wintersportgame Steep dit weekend gratis speelbaar is op PlayStation 4, Xbox One en pc.

Spelers kunnen vanaf 10 maart de game downloaden en tot en met 13 maart gratis spelen. In de onderstaande afbeelding zijn de precieze data per regio en per platform te zien. De volledige game is speelbaar, inclusief het nieuwe gebied dat is toegevoegd middels de laatste update.

Gedurende het hele weekend is de standaardversie van Steep met 50 procent korting te koop en de Gold Edition is met 40 procent korting te koop op Xbox Live.

Alle benodigde informatie en systeemeisen voor de pc-versie van Steep is te vinden op de de website. Steep werd in december vorig jaar uitgebracht en kreeg een 8 van Gamer.nl.

Bron: Gamespot

Dit artikel delen:

Lees meer

Verwacht veel Project Scorpio-marketing rondom Shadow of War Nintendo Switch heeft toch een activity log
9

Reacties op: Steep is dit weekend gratis te spelen op alle platformen

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Jumpman

    • 9 maart 2017 13:31
    Alle systeem zeggen jullie maar de switch dan?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • water

    • 9 maart 2017 18:27
    @Jumpman
    Lijkt me logisch dat het gaat om de systemen waar het spel op uit is….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Jumpman

    • 9 maart 2017 18:40
    @water alle platformen staat er. Schept dus verwarring. Ter promotie van de game op de switch vindt ik het geeneens onlogisch. En in de store van de switch had ik dacht ik het spel zien staan dus vandaar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Jumpman

    • 9 maart 2017 19:26
    @water heb net de store nagekeken en zie de game er niet bijstaan. Zal ik t wel ergens anders gezien hebben.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • huyhuy

    • 9 maart 2017 20:56
    @Jumpman Kon hem ook niet vinden voor de gameboy colour.. erg verwarrend allemaal

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mrhotshot85

    • 9 maart 2017 21:45
    @huyhuy Inderdaad, wat een logica weer om er dan maar vanuit te gaan dat het om ALLE platformen gaat. Alsof iemand zijn SNES alweer uit de kast had getrokken toen ie dat bericht las.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 9 maart 2017 22:19
    @huyhuy
    LOL. Comment van de dag

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • StormFox

    • 10 maart 2017 09:32
    @water Hahaha, inderaad.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • BossieX13

    • 10 maart 2017 23:01
    Zat er afgelopen week over te denken om deze game te halen, gelukkig toch maar even geprobeerd nu het gratis is.
    Ik mis denk ik een stukje info, maar wat is het doel van het spel?