Nieuws
Steam

Update: Steam Summer Sale begint vanavond om 19:00 uur

Tijd om je portemonnee te legen

Geschreven door Michel Musters op
De Steam Summer Sale begint op vandaag om 19:00 uur, zo heeft PayPal onthuld.
PayPal kondigde in 2014 en 2015 ook al de startdata van de Steam Summer Sale en Winter Sale aan. Het is dus een betrouwbare bron. Op een Britse pagina laat PayPal weten dat mensen vijf pond korting krijgen op Steam-games, maar vooralsnog lijkt die regeling exclusief voor Groot-Brittannië.


In mei gingen er al geruchten van de startdatum van 22 juni voor de Summer Sales en blijkbaar kloppen die geruchten dus. Tijdens de Steam Summer Sale worden een groot aantal games op Steam weer met korting verkocht.


Update: De Steam Summer Sale is in volle gang en met 19.432 games in de aanbieding is het lastig een keuze te maken. In deze lijst vind je daarom een aantal van de beste deals!

Dit artikel delen:

Lees meer

Pokémon Go-dataminers ontdekken hoe legendarische Pokémon worden gevangen Gameplayvideo van Beyond Good & Evil 2 wordt vandaag uitgebracht
28

Reacties op: Update: Steam Summer Sale begint vanavond om 19:00 uur

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • TheChief

    • 21 juni 2017 08:43
    'Op een Britse pagina laat PayPal weten dat mensen vijf pond korting krijgen op Steam-games, maar vooralsnog lijkt die regeling exclusief voor Groot-Brittannië.'

    Ach met die Brexit kunnen ze wel een opstekertje gebruiken :D

    Maar mooi dat het morgen start, mijn wishlist is inmiddels opgelopen tot 101 games en daar zitten veel kleinere indie games tussen die maar een paar Euro zijn. De AAA game die ik verder ga halen is de Doom reboot, als tijdverdrijf totdat Wolfenstein 2 in oktober uitkomt :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • revanius

    • 21 juni 2017 10:00
    @thechief doom is geweldig

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 21 juni 2017 10:24
    @thechief Doom is echt een topgame, veel plezier daarmee.
    Iemand verder nog tips voor leuke indies die in de sale zijn?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • sohopunk

    • 21 juni 2017 10:56
    @haastnooit Indiegames zijn zo breed dat het lastig is een lijstje te geven, zal afhankelijk zijn van wat je zelf leuk vind, maar kijk eens hier: http://www.gamesradar.com/best-indie-games-all-time/

    Zelf zou ik zeker nog Rimworld en Factorio toevoegen aan die lijst, zeer toffe games!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheChief

    • 21 juni 2017 16:20
    @haastnooit Games die ik je iig zeker kan aanraden zijn:

    - Psychonauts, deze moet je echt gespeeld hebben. Briljante mix van adventure elementen, platformer en dit alles met zeer goede voiceacting/leveldesign/flinke dosis humor.

    - LA Noire (zeer goede storytelling).
    - Mark of the Ninja (één van de beste 2d platformers die ik ooit heb gespeeld).
    - Ronin (interessante mix van TBS en platform actie).
    - Day of the Tentacle remastered (Eén van de beste adventures ooit gemaakt tot nu toe).
    - Rush (heerlijke rustgevende puzzelgame).
    - Reigns (interessant kaartspel).
    - Outland (leuke 2d platform/fighting/puzzel game met fantastische artstyle).
    - The Fall (Valt niet echt uit te leggen, moet je beleven).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • shadowfirenl

    • 23 juni 2017 18:27
    @thechief Bedankt man!! Ik heb jou lijstje even uit gecheckd en de volgende ga ik ook kopen:

    Mark of the ninja
    Rush
    Outland
    The Fall

    Heb er verder nooit van gehoord maar lijken me erg tof! Bedankt!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 21 juni 2017 10:44
    Ben benieuwd of er dit keer wel weer wat interessant tussen zit, sinds de veranderingen die ze doorgevoerd hebben met <season>-sales vind ik dat er minder interessants tussen zit.. Andere reden kan misschien ook zijn dat mijn collectie inmiddels meer dan 2200+ games is dmv sites als indiegala, bundlestars en humblebundle.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Krytuun

    • 22 juni 2017 11:19
    @superdre Dat heb ik gemist, welke verandering hebben ze doorgevoerd? Wel eens dat het sinds een jaar of twee terug minder extreem werd, en vaak dezelfde games terugkomen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aka-NiN

    • 22 juni 2017 12:06
    @krytuun
    Zelf vind ik de sales een stuk minder interessant sinds de wijziging waardoor alle aanbiedingen allemaal de gehele sale-periode gelden en er alleen wat afwisselende highlights worden getoond.
    Voorheen vond ik de sales die maar één of twee dagen geldig waren, gecombineerd met de flash-sales, veel leuker. Dan blijf je actief kijken naar de aanbiedingen en hopen dat die ene game ook nog in de aanbieding komt.
    Nu kijk ik nog één keer op mijn wishlist en dan zie ik wel of er iets in de aanbieding is dat ik wil.

    Maar het kan uiteraard zijn dat dit niet is waar @SuperDre op doelt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Clay

    • 22 juni 2017 16:30
    @aka-nin die kortdurende aanbiedingen waren vooral frustrerend voor de meerderheid die ze om wat voor reden dan ook miste. Een in essentie leuke sale geeft dan ineens enorm negatieve feedback. Imo een terechte verandering dus om ze af te schaffen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aka-NiN

    • 22 juni 2017 16:51
    @Clay
    De reden dat het is aangepast is inderdaad wel duidelijk en ook wel terecht. Maar ik vind het nu wel een saaie sale, omdat je in één keer wel gezien hebt wat er in de aanbieding is. Dan heeft het ook geen nut om later nog een keer te gaan kijken. Kan ook zijn dat ik gewoon wat minder games koop, omdat ik toch weet dat ik geen tijd heb om ze allemaal te spelen.. ;-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vriess

    • 21 juni 2017 12:23
    Ik heb maar weinig grote titels op mijn wishlist staan. Er zijn wel een stuk of wat indies die ik ga kopen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bokahara

    • 21 juni 2017 18:24
    gamersgate's summersale begon maandag al. die dachten, laten we maar beginnen voordat steam begint, anders lopen we alles mis.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Floks

    • 21 juni 2017 18:33
    Kijk, Steam heeft rekening met mij gehouden, ben namelijk morgen jarig :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TripleDad

    • 22 juni 2017 19:31
    @floks
    Gefeliciteerd!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Niempie

    • 22 juni 2017 19:58
    @floks Happy happy birthday!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • toeterbaas198219

    • 22 juni 2017 21:38
    @floks feli

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • shadowfirenl

    • 23 juni 2017 18:28
    @floks Gefeliciteerd!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheRussian

    • 21 juni 2017 19:42
    Zolang de spellen niet met een doosje en een schijfje komen geef ik er geen geld aan uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • GoRightAhead

    • 21 juni 2017 21:52
    @therussian
    Ik vaak ook, maar die fantastische indie games wil ik niet mis lopen voor een prikkie.