Nieuws

Starcraft 2-uitbreiding Legacy of the Void komt op 10 november uit

Openingsfilmpje getoond

Geschreven door Redactie Gamer.nl op
De tweede uitbreiding voor Starcraft 2, Legacy of the Void, ligt op 10 november in de winkels. Dat maakte ontwikkelaar Blizzard bekend tijdens het WK Starcraft. Ook het openingsfilmpje is al op YouTube gezet.

De datum is opvallend, want op 10 november komen ook Fallout 4 en Rise of the Tomb Raider uit. 

Legacy of the Void is vermoedelijk de laatste uitbreiding voor Starcraft 2. Toen de game in 2010 uitkwam zat alleen de Terran-campagne erbij. Met Heart of the Swarm werd de Zerg-campagne toegevoegd en nu met Legacy of the Void zal ook de Protoss-campagne te spelen zijn. Daarmee zijn alle drie rassen uit het originele Starcraft vertegenwoordigd in Starcraft 2.

Legacy of the Void is al in voorverkoop gegaan en kost 39,99 euro voor de normale editie en 59,99 euro voor de digital deluxe-editie. 

Door NU.nl

Dit artikel delen:

Lees meer

Dark Souls 3 komt op 24 maart in Japan uit Nintendo benoemt opvolger Satoru Iwata
8

Reacties op: Starcraft 2-uitbreiding Legacy of the Void komt op 10 november uit

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    ShadowX

    • 14 september 2015 11:04
    Heb hem voor me zoon al een tijdje in pre order staan die zal met dit nieuws enorm blij zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 14 september 2015 11:52
    Tegelijk met Fallout 4, dat wordt een dure maand.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Edwin1984

    • 14 september 2015 13:15
    Of een goedkope maand, deze titels schotelen ons een boel content voor dat we voorlopig geen nieuwe games hoeven te halen ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 14 september 2015 13:35
    Op de lange duur is t goedkoper ja, maar de initiele aankoop zal duur zijn. Gelukkig werk ik sinds kort voor een gameshop, dus ik krijg flinke korting.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ichi

    • 14 september 2015 13:07
    Geen battlechest?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    mcbrew

    • 14 september 2015 14:26
    Dat had ik ook wel verwacht ja. Wellicht komt dat later.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Chee

    • 15 september 2015 09:14
    Denk dat het later misschien komt.. Je hebt Wings of Liberty en Heart of the Swarm niet nodig om Legacy of the Void te kunnen spelen dacht ik

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    geert1

    • 15 september 2015 17:02
    Het blijft gaaf, die video's van Blizzard. Deze is ook weer geweldig mooi gemaakt.

    De multiplayer van Starcraft laat ik over aan de professionals, maar ik speel altijd graag de singleplayer door. Wings of Liberty en Heart of the Swarm vond ik beide interessant qua verhaal, met afwisselende missies en toffe units. Heb zin om met de Protoss aan de slag te gaan.