Nieuws
Star Wars Jedi: Fallen Order

Star Wars Jedi: Fallen Order vanaf 10 november op EA Play

En dus ook op Xbox Game Pass

Geschreven door Michel Musters op
Star Wars Jedi: Fallen Order staat vanaf 10 november op EA Play.

Dat betekent dat mensen met een EA Play-abonnement de actiegame vanaf dat moment zonder extra kosten kunnen spelen. Ook betekent het dat Xbox Game Pass-leden ermee aan de slag kunnen, want EA Play is vanaf 10 november inbegrepen met Game Pass.

Star Wars Jedi: Fallen Order is een singleplayer actie-adventure ontwikkeld door Respawn Entertainment. De game speelt zich af na Episode 3: Revenge of the Sith. Gamers spelen als Cal terwijl hij probeert te overleven en uit de handen van de Galactic Empire probeert te blijven. Tijdens zijn reis bezoekt Cal zowel nieuwe werelden als iconische planeten uit Star Wars-verhalen.

Dit artikel delen:

Lees meer

Doom Eternal: The Ancient Gods Part One is vooral meer Doom Kerbal Space Program 2 uitgesteld naar 2022
15

Reacties op: Star Wars Jedi: Fallen Order vanaf 10 november op EA Play

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • fonsrutte

    • 6 november 2020 08:52
    Beter! Deze wilde ik zeker nog oppakken, nu dus niet meer nodig, hij komt gewoon naar me toe

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 6 november 2020 08:57
    Ben benieuwd of de games van EA play ook automatische enhancements krijgen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 6 november 2020 08:59
    @xeros nee volgens mij niet.
    Want nfl 21 en fifa 21 zijn niet op ea play.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 6 november 2020 09:03
    @hulstpower Nog niet toch, komen alleen iets later.
    Of misschien begrijp ik niet wat je met de enhancements bedoelt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 6 november 2020 08:58
    deze op pc gespeeld en ga ik zeker nog een keer spelen op xbox.
    Heerlijke game beste star wars game na the old republic (beetje jammer dat we weinig goede star wars games krijgen).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 6 november 2020 09:08
    @hulstpower Ik heb deze nog niet gespeeld, maar goed om te horen dat deze na KOTOR erg goed is.
    Ik heb me toch ook wel vermaakt met SW: Battlefront, vooral de SP.
    En als je de microtransacties links laat liggen en niet heel fanatiek bent (wat ik niet ben) kun je je goed vermaken met de MP.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 6 november 2020 09:14
    @fonsrutte ja heerlijke game.
    Vergeet trouwens nog force unleased 1 die was ook heel goed. 2 jammer genoeg minder.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aerofox81

    • 6 november 2020 09:20
    Oeh, goed nieuws!
    Ik had deze van de week bijna gekocht.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 6 november 2020 09:22
    @Aerofox81 wou hem laast ook kopen omdat ie neit naar ea play was maar toen dacht ik de game is al jaar uit zal wel binnen kort of december nog er op komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sven

    • 6 november 2020 10:00
    @Aerofox81 Ja ik had hetzelfde. Zit al lang te twijfelen om hem aan te schaffen. Maar volgende week komt de Xbox Serie binnen en had die voornamelijk aangeschaft voor game pass, dus dit voelt als een cadeautje :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • -it-

    • 6 november 2020 09:48
    En weer een 'gratis' spel. Heerlijk die gamepass.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aces-82

    • 6 november 2020 10:04
    Ja bij deze koop ik geen games meer! Gamepass is echt top

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 6 november 2020 10:43
    @Aces-82 als ubisoft dienst er nou ook nog eens bij komt zou het helemaal lekker zijn.
    Maar heb nog wel 1 aankoop staan cyberpunk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aces-82

    • 6 november 2020 11:22
    @hulstpower nou vooruit 1tje nog.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 6 november 2020 11:02
    Ik zat hier stiekem op te hopen maar had niet verwacht dat ie zo snel zou komen. Geniaal zo'n gamepass !!