Nieuws
Star Wars Jedi: Fallen Order

'Star Wars Jedi: Fallen Order 2 wordt nog voor E3 onthuld'

Game zou misschien zelfs nog dit jaar uitkomen

Geschreven door Michel Musters op
Een mogelijk vervolg op Star Wars Jedi: Fallen Order zou nog voor E3 dit jaar worden onthuld.

Dat claimt journalist Jeff Grubb tijdens een recente Giant Bomb-stream. De stream zit achter een betaalmuur, maar de informatie werd getweet door Nibel. Aangezien E3 altijd rond juni wordt onthouden, zou de onthulling van het nog niet aangekondigde vervolg mogelijk al ergens in de komende vijf maanden plaats kunnen vinden. Mei wordt als mogelijke maand genoemd. Grubb claimt ook dat het spel ergens later dit jaar zou kunnen uitkomen, maar lijkt hier minder zeker over te zijn.

Er gaan al geruime tijd geruchten over een vervolg op Fallen Order. De eerste game was een grot succes - in het eerste halfjaar na release werden er al meer dan tien miljoen exemplaren verkocht - en ontwikkelaar Respawn heeft al eerder aangegeven het verhaal van die game graag voort te zetten. Ook uitgever EA noemde het spel een "nieuwe franchise".

Dit artikel delen:

Lees meer

Productie Fallout-serie van Westworld-makers begint dit jaar E3 wordt dit jaar wederom alleen digitaal gehouden
14

Reacties op: 'Star Wars Jedi: Fallen Order 2 wordt nog voor E3 onthuld'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Fordon_Greeman

    • 7 januari 2022 10:55
    Deeltje 1 was een geweldige ervaring, meer hardcore dan ik had verwacht, maar wat een sensatie bij het verslaan van de eindbazen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tinus Tussengas-1

    • 7 januari 2022 12:45
    Het eerste deel was tof, maar het vele backtracken was echt irritant. Ook kon ik maar niet wennen aan de besturing.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    woutzorz

    • 7 januari 2022 13:19
    @Tinus Tussengas-1 Ik had exact hetzelfde. Heb me echt wel vermaakt met deze game, maar de besturing vooral tijdens de gevechten frustreerden mij echt te erg waardoor ik afgehaakt ben. Ik ging te vaak dood doordat bepaalde moves te lang duurden, het niet lukte om te blocken, de timing van bepaalde moves compleet willekeurig leek of het zou werken of niet. En dan inderdaad dat backtracken. Heb regelmatig gehad dat ik een secret ergens zag, om na een half uur gefrustreerd blijven proberen er achter te komen dat ik misschien gewoon de skills nog niet heb unlocked om er te kunnen komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kr1z

    • 7 januari 2022 14:16
    @woutzorz eens (ik dacht dat t aan mij lag met die controlls/reactie tijden van blocken enz.)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ardyn

    • 7 januari 2022 14:45
    @Tinus Tussengas-1
    Het is een Souls-like Metroidvania… what did you guys expect?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tinus Tussengas-1

    • 7 januari 2022 18:12
    @Ardyn dan moet je input wel heel direct zijn. Nu leek het wel dat er een gigantische inputlag was.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ardyn

    • 8 januari 2022 10:37
    @Tinus Tussengas-1
    Dat is een beetje het punt, Souls-like games bevatten een input delay. Je moet daarop leren anticiperen. Daarom is het lastig om in te schatten of dit daadwerkelijk om input lag gaat, of dat het simpelweg de bedoeling is.
    Al zie ik meer reacties op het internet hierover, zelf heb ik er namelijk nooit te maken mee gehad.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TheChief

    • 7 januari 2022 15:37
    @Tinus Tussengas-1 Het meest irritante in mijn optiek was het ronduit debiele respawn/checkpointsysteem.

    Geef spelers gewoon de mogelijkheid te saven waar en wanneer ze zelf willen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Monojaxx

    • 7 januari 2022 12:49
    Vond deel 1 een beetje tegenvallen. Ik had meer een 'The Force Unleashed' -achtige game verwacht. Dat vind ik nog steeds de beste Starwars game ooit (al vergeet ik deel 2 daarvan liever ;-) ). Ook de Jedi Knight games waren nmi fenomenaal.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kr1z

    • 7 januari 2022 13:02
    Was best ok deze, maar de gedachte "wel leuk dit maar toch zou ik veel liever Jedi Outcast 2 spelen ((fps) blasters ipv (alleen) lightsabers)" is de hele game lang niet uit m`n hoofd geweest. (hoe lang moeten we nog wachten op een epische star wars single player first person shoot avontuur? jedi outcast was uit 2002, dat is t w i n t i g jaar geleden.)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    KrisPain

    • 7 januari 2022 13:55
    Ik ben blij dat we uberhaupt nog een single player star wars game krijgen. Ik vond het een 8/10.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ardyn

    • 7 januari 2022 14:50
    Ik hoop dat de game meer kan leunen op het zijn van een Metroidvania. Dit is verreweg mijn fav Star Wars game geworden. Het stuk met Darth Vader was absoluut kippenvel om voor het eerst te ervaren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Witty1889

    • 7 januari 2022 15:01
    Ik ben nu bij die Wookie-planeet en begin af te haken. Speelt als een slecht gedesignde Sekiro. Ziet er best leuk uit allemaal maar zelfs op de hoogste moeilijkheid pak ik bazen in 1 of 2 tries. Isshin heeft me verpest :/

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Blackdevil NL

    • 7 januari 2022 17:49
    Het eerste deel was is eerste instantie toch een andere game, later hebben ze er Star Wars van gemaakt toch?
    Heb de game wel uitgespeeld maar wat een ongebalanceerd spel. Hopenlijk word dit deel beter