Nieuws
Star Wars Episode 1: Racer

Star Wars Episode 1: Racer komt volgende maand opnieuw uit

Op PlayStation 4 en Nintendo Switch

Geschreven door Michel Musters op
De klassieke racegame Star Wars Episode 1: Racer verschijnt op 12 mei op PlayStation 4 en Switch.

De Switch-versie werd al in de meest recente Nintendo Direct Mini aangekondigd, waarna ook de PS4-versie werd aangekondigd. Een releasedatum was echter nog niet bekend. Episode 1: Racer verscheen in 1999 onder andere voor Nintendo 64, pc en Dreamcast en laat spelers meedoen aan podraces, bekend uit de Star Wars-film Episode 1: The Phantom Menace.

De versies op Switch en PlayStation 4 krijgt verbeterde besturing. Verder zit alles uit het oorspronkelijke spel in de game, waaronder de campagne, 25 verschillence coureurs, split-screen multiplayer en alle tracks. Meer informatie is op de officiële Star Wars-site te vinden.

Star Wars Episode 1: Racer

Dit artikel delen:

Lees meer

Gamescom gaat fysiek officieel niet door Cyberpunk 2077 Xbox One-controller gelekt
11

Reacties op: Star Wars Episode 1: Racer komt volgende maand opnieuw uit

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    DevTrunks

    • 17 april 2020 08:56
    Supergaaf natuurlijk, alleen een beetje vreemd dat er ook op de Star Wars pagina niets wordt gezegd over een grafische update. Want naast de controls kan die game dat ook zeker gebruiken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • jaquesparblue

    • 17 april 2020 16:54
    @DevTrunks die zal er ook niet zijn Disney kennende. Snel cashen met minimale effort, en weer door.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jumpman

    • 17 april 2020 09:03
    Kan je deze game dan ook besturen zoals de arcade kast? Heb daar een keer op kunnen spelen en je moest met handlebars gas geven en sturen. Zou leuk zijn als dat met de joycons kon. Voor ps4 zou ik een vr support ook wel tof vinden, werkt voor wipeout ook goed 😃

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    WvA

    • 17 april 2020 09:29
    Als er geen grafische upgrade overheen is gekomen zit toch niemand hier op te wachten?..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 17 april 2020 11:20
    @WvA Waarom niet? weet je hoe populair deze game was?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Akira

    • 17 april 2020 12:44
    @darkmanwls
    Er zullen vast wel mensen op zitten te wachten. Het spel was inderdaad erg populair. Maar ik snap het punt van WvA wel. Als ze niet eens de moeite doen om er een beetje een fatsoenlijke remaster van te maken ga ik er ook echt geen geld aan uitgeven.
    Maar ieder zo zijn ding he. Ik ben sowieso geen fan van al die remasters. Een goede remake (zoals SoC, RE2 en FFVII) zijn meer dan welkom, maar die remasters vind ik maar niks.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Fpsbig

    • 17 april 2020 09:40
    Op de N64 had je en optie om de game met 2 controllers te besturen elke analoge voor 1 motor geloof ik was wel cool bedacht .

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    HunterSeeker

    • 17 april 2020 10:02
    op steam is tie al een tijd te koop

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aces-82

    • 17 april 2020 11:37
    Geen Xbox versie?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Fordon_Greeman

    • 17 april 2020 13:10
    @Fpsbig: yeah, heb ik ook gedaan. :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Joooooop

    • 17 april 2020 15:40
    Beetje upgrade had wel gemogen. Of gewoon deze meneer aanspreken: https://www.youtube.com/watch?v=TfgC89vX0hA