Nieuws

Star Wars: Battlefront getoond in eerste trailer

Stormtroopers en X-Wings

Geschreven door David Kers op
Star Wars: Battlefront is vandaag tijdens de aangekondigde livestream getoond in een trailer.

Dit artikel delen:

Lees meer

Neverwinter Star Wars: Battlefront preview
14

Reacties op: Star Wars: Battlefront getoond in eerste trailer

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • ShadowX

    • 17 april 2015 20:02
    Heerlijke sfeer, hopelijk is de gameplay ook mega vet maar met dice moet dat wel goedkomen.

    Schijnbaar is er geen SP en geen SP betekend geen Battlefront voor mij en als fan van SW vind ik dat best klote.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ali3n8tor

    • 17 april 2015 20:10
    "DICE general manager Patrick Bach told Eurogamer Star Wars: Battlefront does not feature a campaign. Rather, it features "crafted missions" that are played solo, with a friend via split-screen offline or cooperatively online."

    voor wat het je waard is.. EA/dice en singleplayer modes in een totaal gerichte multiplayer game zijn meestal toch alleen maar indrukwekkende setpieces met grote explosies.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 17 april 2015 20:59
    Losse missies zie ik niet zitten, ik had graag een mega vet SW verhaal gezien met geweldige tussen filmpjes, mij geld krijgen ze dus niet en dat vind ik zelf jammer want de game had zich zeker geleend voor een geweldige SP campaign, nu zie ik het als een Battlefield 4 DLC.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheChief

    • 17 april 2015 22:39
    Je laat een BF (laten we wel wezen, dit is natuurlijk gewoon Battlefield: Starwars) titel lopen omdat er geen SP campaign is? Rare gedachte in mijn optiek. DICE titels zijn altijd uitermate zwak geweest wat betreft de SP beleving dus ik vind het prima dat ze op de MP beleving focussen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ali3n8tor

    • 17 april 2015 23:34
    sterker nog, alle battlefront games tot nu toe zijn multiplayer gefocused geweest. battlefield in een star wars jasje is gewoon de logische stap en rete slim van ea, maar ja, kan wel begrijpen dat in je 1tje mp spelen als niet leuk ervaren kan worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • geert1

    • 18 april 2015 12:38
    @ShadowX: Ik had ook graag een vette singleplayer Star Wars game gezien, maar daarvoor zullen we moeten wachten. Dit spel wordt een combi van Battlefield en de eerdere Battlefront-games, waardoor de focus sterk op de multiplayer zal liggen. Zelfs al was er een singleplayer-campagne, dan zou dat waarschijnlijk vooral een aanhangsel zijn geworden, net als in COD en BF. Zo'n campagne bij een multiplayer-shooter is vaak wel even geinig, maar meestal ook kort, vrij standaard en weinig memorabel. Daar doe je Star Wars al snel mee tekort. Dit spel gaat draaien om de multiplayer.

    Maar aangezien Star Wars weer hippe sh*t is vanwege de nieuwe films, volgen er de komende jaren vast meer Star Wars-games. EA heeft een exclusieve deal met Disney (eigenaar van SW), dus het zullen wel allemaal EA-titels worden. Ik vermoed dat Bioware vroeg of laat wel aan de slag gaat (of al is) met een Star Wars game uit hun koker.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • arthurvv

    • 17 april 2015 21:46
    Vet!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RavenMMG

    • 18 april 2015 00:02
    Als het als battlefield speelt hoef ik heb ook niet, moeten trouw blijven aan de oude games

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • chemicalscum

    • 18 april 2015 13:57
    Battlefront is van 2004 en natuurlijk speelt het als Battlefield, het komt voort uit een een Battlfield mod.

    Battlefield in een Star Wars setting is gewoon episch.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 18 april 2015 14:26
    Moeten trouw blijven aan de oude games ? Oftewel het moet trouw blijven aan battlefield. Want de eerste 2 battlefronts speelde exact als battlefield.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheChief

    • 19 april 2015 10:57
    Heb je ooit de eerdere 2 titels gespeeld? Battlefront speelt idd natuurlijk als BF omdat het een BF spin off is met een StarWars thema. De oude games waren dat ook dus ik snap niet helemaal het punt dat je probeert te maken met de opmerking 'moeten trouw blijven aan de oude games'.

    De oudere 2 eerdere titels waren gewoon BF42/BF2 klonen met een StarWars jasje en konden mij persoonlijk niet bekoren omdat de physics nog niet goed genoeg waren om voertuigen zoals een ATST correct weer te geven. Deze restart van de Battlefront games maakt gebruik van de moderne Frostbite engine en lukt dat hopelijk wel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Lord Sidious

    • 18 april 2015 08:26
    Ziet er gelikt uit mensen ofniet?Gaat het op zekers halen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Helios

    • 18 april 2015 09:51
    Mooie trailer! Alleen waarom die enorme metalen tankbeesten gebruiken in een dichtbegroeid bos? Een tactische fout van heb ik jou daar. Dat zou geen generaal toestaan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 18 april 2015 12:16
    In RotJ waren er ook at-at aanwezig op the forest moon of endor.