Het team achter de game gebruikt de extra dag van de bèta om technische tests uit te voeren. Door deze tests uit te voeren, kunnen grote problemen uit de game worden verholpen. “Dat betekent dat sommige spelers wellicht hier en daar wat problemen kunnen ondervinden, doordat ze uit het spel worden gegooid of connectie verliezen”, zegt DICE. Dit alles gebeurt om de game te verbeteren voordat deze op 19 november uitkomt.
Star Wars: Battlefront komt op 19 november uit voor PlayStation 4, Xbox One en pc.
Reacties op: Star Wars: Battlefront-bèta tot en met morgen verlengd
Ksmai
J-Beckers
Verder heeft de game wel een goede star wars vibe. De battle pick-ups vind ik ook een goede toevoeging. Keer iets anders.
MacUseless
Kan aan mij liggen maar ik vind het soms heel apart waar men vandaan schiet of hoe er gechoten wordt
neemt verder niet weg dat ik het opzich wel een leuke game vind.
De Co-op missie gedaan daar was ik wel blij mee . maar nog niet een echte reden voor een pre-order ,
HighNesZ
spreadthehate
Wilde eerst voor Rainbow Six gaan, maar denk dat ik deze toch ook maar even in de pre-order ga gooien.
Ben wel heel benieuwd hoe de grotere mappen gaan worden qua variatie.
ChapterZ
chiefchain
Wat is het dan toch jammer dat je maar met zijn tweeën in een squad kan. dat er geen dedicated servers komen en dat er geen classes zijn.
Toegegeven ik en mijn 3 vrienden zijn allen boven de 30, maar als we online zijn en op skype zitten is het erg leuk om ook met zijn 4 en in een squad te kunnen. Bij elkaar te kunnen spawnen etc.
Nu moeten we ook nog eens verplicht 20 tegen 20 spelen terwijl wij het juist zo leuk vinden om een potje rush 8 tegen 8 te doen in bf4, waarom zou je je trouwe community de keus ontzeggen hoeveel spelers er in een map zitten, of het A before B is (MTS), wel of geen voertuigen of hardcore mode. Laat een ieder doen wat hij/zij leuk vindt.
Wij vinden het echt leuk om teamplay te spelen, we verdelen rollen, en met een engi, medic en ammoboer met klappers (zoals wij supportclass noemen) gaan we proberen objective A te verdedigen of aan te vallen. We sterven wel eens, maar zijn zeker langer levend en als je neergeschoten bent baal je omdat je 7 seconden moet wachten.
Wat dat betreft was star wars battlefront wat zielloos, spawnen, rennen en knallen ,dood, gelijk weer spawnen rennen en knallen, dood. Het zal ongetwijfeld reacties opleveren als: dat is de essentie van een shooter" maar mis de spanning van C4 op de weg leggen als er tank aankomt, een vuurgevecht langer dan 15 seconden, met zijn tweeën in een heli proberen te overleven. of je maat reviven en je schuilhouden tot de anderen bij je spawnen.
Battlefront mist in mijn ogen wel die diepgang die de battlefield games kenmerkt.
Rest mij nog twee vragen:
Weet iemand wat de setting van BF5 is? Zijn er nog veel mensen die battlefield Hardline spelen op de pc?
flappert
Verder verwacht ik dat dit spel het zelfde probleem gaat krijgen als BF hardline, en dat is dat iedereen het spel gaat en blijft vergelijken met BF 4, en dat is gewoon jammer, star wars is gewoon een lekkere shooter en dat is hardliners trouwens ook, maar als je een trouwe BF4 speler bent zal het wat tegenvallen, ben je overigens een cod speler en hou je van snelle gameplay dan zullen de meeste wel meer aan hun trekken komen met deze game
oropher
Verder zitten er ook nog aardig vaak fouten in de hitregistratie, soms snipe je iemand en wordt dat niet geregistreerd, en soms krijg je geen assist terwijl je iemand wel degelijk raakte, maar daar wordt ongetwijfeld aan gewerkt.
TheChief
oropher
Verder heb ik ook een beetje de schurft aan die mensen die vinden dat elk spel altijd maar zo veel mogelijk diepgang moet bieden. Misschien zijn er ook genoeg die ook spelen om gewoon lol te hebben of genoegen nemen met een simpel systeem.
Ik denk dat de mening van de zogeheten hardcore-gamer soms te veel invloed heeft op wat de gemiddelde gamer koopt en daarmee sommige potentieel interessante MP-spellen een vroegtijdige dood sterven.
Grohe
ToMaX99