Nieuws

Star Wars: Battlefront-bèta vanavond beschikbaar voor iedereen

Na een gesloten bèta van een paar dagen

Geschreven door Thijs Arnoldus op
De bèta voor Star Wars Battlefront komt vanavond voor iedereen beschikbaar. De bèta was al een paar dagen beschikbaar voor pre-orders en de pers.

Vanaf vanavond 19:00 uur kunnen spelers aan de slag met de bèta. Voor de pc bedraagt de download 11 GB, voor de PS4 en Xbox One 8 GB.

De bèta bevat de Drop Zone- en Walker Assault-modi. Spelers beginnen bij rank één en kunnen gedurende de game wapens en gear vrijspelen. Behaalde ranks en wapens kunnen niet worden overgedragen nadat de game officieel is uitgebracht.

Deelnemen aan de bèta  is nog steeds mogelijk via de Battlefront-website.  Star Wars Battlefront verschijnt op 20 november voor pc, PlayStation 4 en Xbox One.  

Dit artikel delen:

Lees meer

Armikrog Bethesda maakt zich zorgen om Battlecry
18

Reacties op: Star Wars: Battlefront-bèta vanavond beschikbaar voor iedereen

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Mrblueeyes

    • 8 oktober 2015 10:47
    Het lukt mij niet om via de battlefront site een beta code te bemachtigen.
    Of kan dat pas vanaf vanavond 19:00 uur?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Honoredpiker

    • 8 oktober 2015 11:14
    je moet via origin de beta downloaden

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • banaan15

    • 8 oktober 2015 11:15
    Het is een open beta, je hebt dus geen code nodig.
    Daarnaast kun je de beta voor de Xbox One al downloaden via de Japanse store (heb ik zelf al gedaan).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Lord_Bono

    • 8 oktober 2015 12:33
    Niet nodig, je kunt via Origin pre-loaden en vanaf 16:00 spelen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Icib

    • 8 oktober 2015 13:30
    Is er een manier om hem te preloaden op de ps4? Of staat hij gewoon vanavond in de store?
    Kan hier niet echt iets over vinden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • smoothy101

    • 8 oktober 2015 10:49
    Heb er super veel zin in!
    Ben echt razend benieuwd hoe dit gaat spelen hoop op het beste.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Grohe

    • 8 oktober 2015 11:13
    De grote valt me mee. Zegt dit ook iets over de volledige game?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • superbaas

    • 8 oktober 2015 12:22
    Het is de beta dus verwacht niet dat ze je de volledige game laten downloaden die bij release 40gb is;-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ceiro

    • 8 oktober 2015 12:02
    Tot wannneer is die open-beta?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • superbaas

    • 8 oktober 2015 12:15
    12 oktober.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tweewh33ler

    • 8 oktober 2015 12:41
    Preloaded :-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Haximaxi

    • 8 oktober 2015 13:50
    Als je de game eenmaal gepreload hebt in Origin staat er overigens bij dat de game beschikbaar is vanaf 16:00 en niet zoals het artikel vermeld om 19:00, scheelt toch weer 3 uurtjes :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Jelster

    • 8 oktober 2015 15:55
    19:00 uur?? Waar halen jullie dat vandaan?
    Origin zelf geeft 16:00 aan…over 5 minuten!! :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Inflatable

    • 8 oktober 2015 18:30
    19.00 uur pas? Ik heb allang een paar online battles gespeeld en die ene SP/coop survival missie.. Erg gaaf allemaal.. Vind de sfeer in de game echt fantastisch, helemaal Star Wars.. Speelt ook erg goed.. Ik ga deze zeker kopen denk ik, maar wacht eerst nog rustig de release af en de 1e reviews etc..

    Trouwens moderne marketingonzin om dit een beta te noemen waar je je bijzonder voor moet voelen om te mogen spelen.. Dit is gewoon een demo van de full game zoals die uit gaat komen.. Maar in deze moderne tijd zijn zelfs demo's nu een commerciele marketingtool geworden.. Early beta access, pre-order now!! Trap er aub niet in! Speel lekker deze 4 dagen en daarna rustig release afwachten van de full game..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Joooooop

    • 8 oktober 2015 22:25
    Ik heb bewust de game niet zo gevolgd. Leek me niet heel geweldig te worden, maar nu ik de beta heb gespeeld ben ik wel om zeg. Wat een heerlijke game in zijn geheel. Lekker simpele menu's en speelt lekker makkelijk weg. Geluiden zijn subliem, lekker hard knallen met speakers op vol. Ik kijk uit naar deze!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Archer

    • 9 oktober 2015 00:22
    Ben ik de enige die juist had gehoopt op, op zijn minst character classes (ala battlefield) , wapens unlocken en items unlocken per class .. gewoon IETS meer …diepgang. Geen al te moeilijke dingen .. maar het persoon krijgt credits koopt wapen = done.. Dat is wel heel simpel :(

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • unimatrix0030

    • 9 oktober 2015 12:59
    Geen serverbrowser ,alleen vreselijke matchmaking. Leuk om de beta te spelen maar is geen om te kopen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ChapterZ

    • 9 oktober 2015 16:50
    Idd niet mijn ding wat archer al zegt. En de min systeem eisen neem dat maar met 1 korreltje zout game Star Wars: Battlefront-bèta met 1 nvidia gtx 650 ti 1gb.