Nieuws

'Star Wars: Battlefront als eerste speelbaar op Xbox One'

Game waarschijnlijk eerder toegankelijk via EA Access

Geschreven door Michel Musters op
Star Wars: Battlefront is als eerste speelbaar op de Xbox One. Dat meldt Microsoft's Aaron Greenberg op Twitter.

Greenberg maakt daarbij melding van EA Access in zijn tweet, dus het is waarschijnlijk dat de game eerder speelbaar wordt via de service. Electronic Arts heeft nog niets bevestigd.

EA Access-abonnees krijgen vaker eerder toegang tot bepaalde EA-games. Vooralsnog is deze service alleen op Xbox One verkrijgbaar. 

Star Wars: Battlefront moet dit jaar verschijnen. De eerste trailer van de game is vanaf vrijdag te zien.

Bron: Twitter

Dit artikel delen:

Lees meer

Terug naar de toekomst: 1993 Nieuwe 4K screenshots The Witcher 3: Wild Hunt getoond
18

Reacties op: 'Star Wars: Battlefront als eerste speelbaar op Xbox One'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Archer

    • 14 april 2015 11:28
    nee nee nee neee NEEEEEEEEEEEE

    pc ffs !

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 14 april 2015 11:52
    Ik wil graag Sony bedanken dat ik nu op mijn PS4 moet wachten voor het spelen van deze game.
    Ik had hier best EA Access voor willen nemen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 14 april 2015 21:23
    Denk niet zo zeer dat het probleem bij Sony ligt waarom EA Access niet beschikbaar is op de PS4..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Waltaro91

    • 14 april 2015 12:01
    Fucking gay.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 14 april 2015 12:06
    Ben benieuwd voor hoe lang en hoe lang de PS4 eigenaren erop moeten wachten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • FishSt1ck

    • 14 april 2015 13:01
    Volgens mij kunnen mensen met EA access ongeveer 10 dagen eerder spelen, dus misschien is hij daarna gewoon voor iedereen beschikbaar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • zwijn

    • 15 april 2015 00:10
    Kan me ook zoeits herinneren. Anders hadden ze het iets van time exclusive genoemd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • tielo

    • 14 april 2015 12:12
    Leuk om een artikel van Michel Musters voorbij te zien komen.
    Is Michel weer helemaal terug of ben je langzaam aan het opstarten?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Eellie

    • 14 april 2015 13:23
    Dat was te verwachten. Maar dat zal wat, 2 weken eerder zijn? Daar kan ik mij niet aan ergeren. Ik zal er in ieder geval geen EA Acces voor nemen.
    Een uitstel lijkt me vervelender.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • superbaas

    • 14 april 2015 14:38
    Het lijkt mij eerder dat ze de game gewoon later uitgeven voor de andere platforms aangezien ze geen half werkende game meerdere weken voor de officiële release gaan uitbrengen want die release datum staat er niet voor niets.
    Aan de andere kant is het ook wel weer lekker dat games eerder voor de xbox uitkomen zodat ze in die weken bugs kunnen patchen voor optimaal plezier op de ps4!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Eellie

    • 14 april 2015 15:55
    Die redenering zal vast niet hetzelfde zijn als hij voor het eerst op de ps4 uit was gekomen ;-). Anders zou je het ook niet erg vinden als hij een paar MAANDEN later uitkomt op de ps4, dan kunnen er NOG meer bugs worden opgelost ;-)

    Anyway, het is en blijft alleen voor EA Access, daar heb ik dus ook weinig aan, ook al heb ik een One.

    EA Acces is prima & wellicht voordelig voor de casual gamer welke het niet erg vind om 1 jaar oude spellen te spelen. Maar dat ze dit soort acties uithalen vind ik wel een beetje money grabben; je kan hem niet EERDER spelen op EA Access, je krijgt hem gewoon LATER als non-EA Access games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuCCeSSoR

    • 14 april 2015 14:52
    Tsk tsk tsk.
    Gaan we weer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ultraspaz

    • 14 april 2015 14:56
    die 10% idioten die hier daadwerkelijk voor betalen, verknallen het weer voor de andere 90% gamers.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • zwijn

    • 15 april 2015 00:11
    Agreed. In dit geval met zekerheid.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ahole

    • 14 april 2015 16:11
    Ze willen natuurlijk de dedicated servers (Azure) van MS proberen. Dit hadden ze al met Titanfall en Forza 5 gedaan (dat subliem loopt) en nu willen ze dat natuurlijk met Bfront doen. Ze kunnen ze zich geen FOKK UP meer permitteren natuurlijk na sim city en Betafield 4 wat ondertussen natuurlijk wel Battlefield is geworden, loopt als een trein eindelijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sithlord

    • 14 april 2015 17:42
    Weer een mooi voordeel dat ik EAacces op mijn Xbox One heb :-) Als groot star wars fan wil ik direct de eerste kunnen zijn om dit spel te kunnen spelen. Thank God Microsoft said yes to EAacces.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RavenMMG

    • 14 april 2015 21:57
    Sony wou ea acces niet omdat ze je de eigen service door de strot willen duwen, alleen onze anders niks

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mark040

    • 15 april 2015 12:34
    Ach ik zie het meer als een veredelde Beta test door de X-box communitie. Kan hij gelijk gepached uit komen op de PS4 en PC.