Infogrames wil met deze foto's de aandacht trekken van de doelgroep voor hun nieuwe game Splashdown.

De grootste doelgroep op de PS2 is van het mannelijk geslacht en tussen de 16 en 25 jaar. De marketing afdeling van Infogrames lijkt dat ook te weten en speelt daar goed op in.

Jongens vinden het namelijk niet erg om naar lange slanke en rondborstige dames te kijken. Deze zet is daarom makkelijk te verklaren.

Alleen vraag ik me af waarom twee page 3 meiden(Jackie Degg en Jamelah) nodig zijn om de game te promoten.

Is de game dan zo slecht? Of wisten ze echt geen andere reclame te bedenken?

Ik denk dat de meeste mensen uit “de doelgroep” het echter niet zo erg vinden om de reclame te bekijken.

"PlayStation 2s is all about boys, innit. An' the boys is liking the wankin' and the tits. Why not make the Big People spend their cashes on Splashdown by showing them fit women with no clothes and spanners in their pants pretendin' to work in a garage on a jet ski fingy? It's got nuffin' to do with the game, but it's… well it's fit birds, like. It'll give the boys somefin' to pull their percies over, so to speak." De game komt in November uit op de PS2 en laten we hopen dat deze Jet Ski game ook echt goed wordt. De water effecten zien er in ieder geval goed uit. In de tussentijd zullen we het echter moeten doen met de reclame…