Nieuws
spiderman

Spider-Man Remastered komt mogelijk losstaand verkrijgbaar

Game heeft eigen pagina op PlayStation-website gekregen

Geschreven door Michel Musters op
Er komt mogelijk een los verkrijgbare versie van Spider-Man Remastered naar de PlayStation Store.

Op de PlayStation-website is er namelijk een aparte pagina online gezet voor de game. Tot dusver is de PS5-remaster van de PlayStation 4-game alleen verkrijgbaar door de Ultimate Edition van Spider-Man: Miles Morales te kopen, maar dat kan in de toekomst dus mogelijk veranderen.

Sony of ontwikkelaar Insomniac Games hebben nog niets aangekondigd, dus het is nog niet zeker dat het spel los verkrijgbaar komt. Het kan bijvoorbeeld ook om een fout gaan.

Insomniac heeft sinds de release van Miles Morales een aantal gratis updates uitgegeven waarmee de game is verbeterd. Zo heeft de game nu een nieuwe grafische modus waarbij het spel in 60 fps draait terwijl er ray-tracing wordt afgebeeld. Ook konden spelers na een update hun savedata van Spider-Man overzetten naar de remaster.

Dit artikel delen:

Lees meer

Chills and Thrills-evenement nu begonnen in Minecraft Dungeons Dit zijn de 10 beste games van 2020 - Gamer.nl Podcast 312
9

Reacties op: Spider-Man Remastered komt mogelijk losstaand verkrijgbaar

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • AreVeeDee

    • 21 december 2020 08:23
    Zou fijn heb. Heb zelf de Ultimate versie gekocht incl. dus de downloadcode van Spider-Man remastered. Op de hoofdpagina van de PS5 is mijn geinstalleerde game gekoppeld aan de PS4 versie van de PS store. Het lijkt dus alsof je de game nog moet aanschaffen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Godjira

    • 21 december 2020 08:37
    @AreVeeDee je moet hem gewoon downloaden. De optie van PS4 is de oude versie die je in BC kan spelen. Het is een beetje vaag, maar download ‘m en je haalt de Remasterd versie binnen. Overigens is die niet heel stabiel, hij crasht regelmatig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Markus88

    • 21 december 2020 08:48
    @Godjira op de PS5? Van mijn 20 uur heb ik 0 crashes gehad.. Maybe heb je veel pech gehad! :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Godjira

    • 21 december 2020 09:35
    @Markus88 Bijzonder zeg. In Miles Morales is er geen enkele crash geweest. Wel bijzonder, hoe het bij de een prima werkt en bij de ander crashes oplevert. Misschien moet ik m'n PS5 even opnieuw initialiseren, wie weet… :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • AreVeeDee

    • 21 december 2020 08:55
    @Godjira

    Dat snap ik. Maar er is geen “entiteit” voor de remastered versie in de store. Ik heb dus de remastered versie op mijn PS5 gedownload via de code en dat werkt prima. Allleen scroll maar eens door je geinstalleerde games en dan toont je PS5 de gekoppelde game in de store met de status “in bezit”. Bij Spiderman Remastered, die niet in de store staat, is er een koppeling met de PS4 versie met prijs en “koop nu”. Staat gewoon slordig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Jelster

    • 21 december 2020 09:19
    @Godjira Zelf inderdaad ook enkele zware crashes gehad. Heeft me wat zweetdruppeltjes gekost. Miles Morales had dit dan weer veel minder, maar zeker ook een paar crashes.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Godjira

    • 21 december 2020 09:34
    @Jelster Grappig, ik heb in Miles Morales dan weer geen enkele crash ondervonden :) Spider-Man Remastered heb ik nu al een tijdje niet meer aangeraakt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 21 december 2020 10:46
    @Godjira ach het is raar dat de ene het wel heeft en de ander niet. Ken iemand die hier veel crashes had bij Valhalla op series x en ik geen enkele bug heb gehad en er al 80 uur in zitten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 21 december 2020 12:48
    @hulstpower

    Idd bugs en glitches zijn maar raar. Ik ben bij AC Valhalla op de PS4 wel wat bugs tegen gekomen. Op de PS5 dan weer niet ( net of dat hij beter geoptimaliseerd is voor next gen) en uit mijn vriendenkring zijn er 15 die de game spelen en 3 daar van hebben game breaking bugs gehad de rest totaal geen problemen.


    Ik heb Spider-Man Remastered niet, maar heb mn vrienden die hem wel hebben nog niet gehoord over crashes etc.