Vella zegt het eng te vinden dat het succes van iOS als platform voor games ervoor gezorgd heeft dat ontwikkelaars games proberen te maken die iedereen aanspreken. "Het lijkt een logische keuze, gezien spellen als Angry Birds, Fruit Ninja en Cut the Rope tien, twintig miljoen exemplaren verkochten, maar geloof het of niet, ik denk dat het een enorm slechte bedrijfsstrategie is." Volgens Vella betekent het maken van games voor iedereen eigenlijk dat ontwikkelaars games voor niemand maken.  

Een betere strategie

De Superbrothers-ontwikkelaar denkt dat het maken van games voor niches een veel betere strategie is. "Het is heel belangrijk dat je spel eruit springt. Digitale platformen zijn een zee van games en vrijwel elke dag stijgt het waterpeil en zijn er tienduizend meer." Vella analyseert dat er uiteindelijk maar weinig "andere" en "risicovolle" spellen zijn op de markt. "Op iOS valt misschien een of twee procent in die categorie. Dus als je eruit wil springen, is iets risicovols maken dan daadwerkelijk risicovol? Of is het eigenlijk risicovoller om iets te maken dat er niet uit springt?"