Nieuws
no mans sky

Spelers kunnen nu hun eigen muziek maken in No Man's Sky

Maak kennis met de ByteBeat Device

Geschreven door Michel Musters op
Dankzij een nieuwe update voor No Man's Sky is het nu mogelijk dat spelers zelf muziek maken en aan de game toevoegen.

De details van update 2.24 worden door ontwikkelaar Hello Games uiteengezet in een nieuwe blogpost. Naast diverse oplossingen voor bugs is de mogelijkheid om audio te creëren de grootste wijziging.

Spelers ontvangen de ByteBeat Device door "modules van de Space Anomaly te gebruiken". Eenmaal in het bezit maakt het apparaat muziek en geluiden die procedureel gegenereerd worden. Spelers kunnen met deze machine ook hun eigen nummers samenstellen. Deze muziek kan ook met andere spelers gedeeld worden.

Afgelopen augustus kwam de grote Beyond-update voor No Man's Sky al uit. Daarmee werden onder andere mogelijkheden om basissen te bouwen en het terrein van planeten aan te passen toegevoegd. De game is verkrijgbaar op PlayStation 4, Xbox One en pc.

Dit artikel delen:

Lees meer

Square Enix deelt nieuwe artwork van iconisch moment uit Final Fantasy 7 18 miljoen Final Fantasy 14-spelers geregistreerd
10

Reacties op: Spelers kunnen nu hun eigen muziek maken in No Man's Sky

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Magister

    • 17 december 2019 09:18
    …wow…

    Ziet er goed uit. Speel het zo nu en dan nog wel en vermaak me kostelijk. Enige is nog steeds wel dat je eerst echt veel moet grinden om iets te kunnen. Zal hier dan ook wel weer mee moeten. Maar als het er eenmaal staat..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Robert-Frans

    • 17 december 2019 09:22
    @Magister Je kunt toch ook de Creative modus spelen? Dan kun je, zo ik begrijp, volop bouwen, verkennen en experimenteren, zonder grondstoffen te hoeven verzamelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 17 december 2019 15:00
    @Robert-Frans Klopt! Alleen voor bepaalde missies heb je wel nog grondstoffen nodig, maar verder ben je vrij om te gaan en staan waar je maar wilt! Vermaak me er prima mee, vooral in VR.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    WijvanWCeend

    • 17 december 2019 17:42
    @clandestine666 ik vraag me al heel lang af of je de atlas story path kan volgen in creative mode. Als Ik jouw comment goed interpeteer kan dit?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 17 december 2019 18:40
    @WijvanWCeend Ja hoor. Alle quests zijn gewoon aanwezig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Erik078

    • 17 december 2019 09:24
    Even off topic : die banners van second life maken gamer.nl wat onprettig lezen op het werk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    WijvanWCeend

    • 17 december 2019 09:41
    Ik blijf het bijzonder vinden dat Hello Games deze game zó heeft weten om te draaien. Met elke update wordt de game beter, groter, complexer en vooral leuker.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 17 december 2019 10:42
    Ik weet niet waar jullie de info vandaan halen dat basissen bouwen vorig jaar is toegevoegd. Dat is namelijk al toegevoegd met de foundation update van november 2016. Dus al 3 jaar geleden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Shinjite

    • 17 december 2019 13:08
    deze game is altijd op mijn lijst blijven staan echter gaan er toch wel wat uurtjes in zitten dus ik wacht nog even met de aanschaf. Heb teveel ander games om te spelen en op de wishlist staan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 17 december 2019 15:50
    @Shinjite Dit excuus hou ik mezelf ook altijd voor, maar realistisch gezien, er komen alleen maar games bij. Helaas kan je niet meer alles spelen, helemaal als je er mogelijk ook nog een baan on/of een gezin bij moet houden.