Nieuws
Demon's Souls

Sony onthult twaalf minuten gameplay Demon's Souls-remake

Performance Mode in actie

Geschreven door Jacco Peek op
Sony en Bluepoint Games hebben twaalf minuten aan gameplaybeelden van Demon's Souls voor PlayStation 5 onthuld.

In de video geeft Gavin Moore, creative director van SIE Worldwide Studios, een rondleiding door het begin van de game. Hij laat onder andere weten dat hoewel Demon's Souls een remake is, er ook originele code is gebruikt om vijanden zich identiek aan het origineel te laten gedragen.

Ook geven de beelden een blik op de uitgebreide character creator en de volledig nieuwe gevechtsanimaties. Demon's Souls ondersteunt verder twee modi: een Performance Mode die in een dynamische 4K-resolutie in 60 frames per seconde en een Cinematic Mode, die in een volledige 4K-resolutie en 30 frames per seconde draait.

Demon's Souls verschijnt op 19 november voor PlayStation 5, samen met de console. Bekijk hieronder de gameplaybeelden.

Dit artikel delen:

Lees meer

Deze Xbox Series X-accessoires zijn beschikbaar voor de nieuwe console EA kondigt Mass Effect-trilogie en nieuw deel aan
10

Reacties op: Sony onthult twaalf minuten gameplay Demon's Souls-remake

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    GoofyZ3

    • 8 november 2020 19:51
    Ziet er mooi uit, had liever een nieuwe game gezien. Gelukkig deel 1 nooit uitgespeeld, dus wie weet. Maarja wie hou ik voor de gek, je kan niet eens een ps5 kopen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ivo Jager

    • 8 november 2020 20:14
    Hahaha! Met je vermogen tot kritisch denken kom je vast wel aan een PS5. Andersom is lastiger.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 9 november 2020 00:30
    @GoofyZ3 Want deze game is natuurlijk alleen op release dag te koop en verdwijnt dan voorgoed uit de winkels.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 9 november 2020 06:46
    @darkmanwls Ja net als mario 3d all stars.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • LoGiCaL_PsYcHo

    • 8 november 2020 20:36
    Ik heb ooit de US versie gekocht omdat het concept mij aansprak. Later uit frustratie verkocht voor 30 euro. Een paar jaar later weer de EU release gekocht voor 30 euro. Nooit uitgespeeld. Het kriebelt wel weer, maar denk dat ik deze zelfkastijding later eens in de uitverkoop oppik.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Remco1988

    • 8 november 2020 20:49
    Sony onthult beelden van de remake van de remake, van de remake van demon souls…. krijg spontaan zin in melk

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    niqomipa

    • 9 november 2020 07:45
    @Remco1988
    Er is toch nog nooit een remaster van Demon’s Souls geweest? Of vergis ik me?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Markus88

    • 9 november 2020 07:50
    @Remco1988 Wel bijven opletten he.. Er is alleen reeds een remaster van DARK SOULS 1 uitgekomen.. Demon souls was tot nu toe alleen op de PS3 verkrijgbaar haha :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 8 november 2020 21:56
    Dit gaat nog grappig worden. Een launch game, welke zeer goede reviews zal krijgen. Een hoop kids zullen hem dan ook kopen.. en dan komen ze erachter dat dit een kneiters moeilijk spel is, alleen geschikt voor die-hard doorzetters..

    Cuphead heeft mij ook flink te grazen genomen.. tranen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ali3n8tor

    • 9 november 2020 10:18
    @kleinekoosjer ja ik denk ook dat een hoop kids interesse hebben in Demon's souls, als ze hun 500 euro aan een ps5 hebben uitgegeven, en ik denk ook dat een hoop ouders een ps5 voor hun kids kopen en dan demons souls erbij doen. …

    Het echte grappige hieraan is dat Demon's souls eigenlijk niet zo'n moeilijke game is, misschien wel de makkelijkste van alle souls games. Zelfde geld voor Cuphead.. er zijn tig moeilijkere games in dat genre.