Nieuws
God of War Ragnarok

Sony onthult PS5-bundel met God of War Ragnarök

Game en bundel komen op 9 november uit

Geschreven door Michel Musters op
Sony heeft middels een trailer een PlayStation 5-bundel met de aankomende game God of War Ragnarök onthuld.

De hardwarebundel bevat de PlayStation 5-editie die ook een diskdrive heeft, een standaard DualSense-controller en een code om God of War Ragnarök mee te downloaden. De eerder onthulde speciale God of War-controller zit er niet bij inbegrepen. De prijs van de bundel is op moment van schrijven niet bekend.

God of War Ragnarök is het directe vervolg op het in 2018 verschenen God of War, dat weer een 'zachte reboot' van de langlopende actiereeks betrof. Wederom gaan Kratos en zijn zoon op avontuur in de Noordse mythologische koninkrijken. Ditmaal zijn alle negen de verschillende rijken te verkennen. Het spel komt op 9 november uit op PlayStation 5 en PlayStation 4.

Dit artikel delen:

Lees meer

Een verhalende trailer van shooter The First Descendant De mobiele Steam-app is vernieuwd
20

Reacties op: Sony onthult PS5-bundel met God of War Ragnarök

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Ziminar

    • 13 oktober 2022 17:17
    Klopt het nou dat deze bundel de normale PS5, dus niet een speciale uitgave met mooie art, de normale controller en niet die mooie die ze hebben aangekondigd een tijdje terug bevat?
    Beetje gemist kans, ik vond die controller wel echt mooi.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tinus Tussengas-1

    • 13 oktober 2022 17:23
    @Ziminar ja precies. Nu krijg je gewoon een normale PS5 met een code om te game te downloaden. Vrij apart!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 13 oktober 2022 17:35
    @Tinus Tussengas-1 Ik denk dat iemand bij de marketing-afdeling bijna vakantie had

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tinus Tussengas-1

    • 13 oktober 2022 18:54
    @Ziminar in dat geval snap ik het wel. Lekker om 16:00 uur aftaaien. Je kunt niet altijd pieken:P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Riyakuya

    • 14 oktober 2022 12:57
    @Ziminar dit is net zon gare bundel als laatst. Een console met discdrive geven en dan een code voor digitale download meegeven. Het zal me ook niet verbazen als deze variant ook hetzelfde kost als een losse console met losse game. Volstrekt nutteloze bundel dan mocht dat zo zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • dennis070

    • 13 oktober 2022 17:57
    Beetje saai net als die controler…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 13 oktober 2022 18:31
    Gemiste kans hoor, doe hier dan die speciale controller bij, met dezelfde artwork in t groot op de console.
    Maar ja dan gaat ie weer massaal gescalped worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    watashi wa maurice desu.

    • 13 oktober 2022 18:32
    Dit is gewoon een gemiste kans.
    Tenminste als het een gewone ps5 is. Nu als iemand die ps5 op de release dag heeft en deze game koopt heeft die dan dezelfde bundel

    Als een winkel op die dag een ps5 verkoopt met daarbij de game verkoopt die winkel dus in feite exact dezelfde bundel maar dan niet officieel de bundel.
    Enkel de doos die eromheen komt zal dan anders zin omdat op de doos ergens op zal staan dat GoW ragnarok in de doos zit.
    Berg je die doos op, is het ineens ene gewone ps5 die iedereen kan hebben met een game die iedereen kan hebben.

    Ik begrijp er niks van dat Sony zo blijft vasthouden aan hun design, zelfs zulke bundels krijgen niet eens een sticker of iets gepersonaliseerd wat dan niet iedereen heeft.
    Jammer.

    Maar goed afgezien van dat is dit natuurlijk wel een mooie bundel omdat je dan een ps5 en een (waarschijnlijk) top game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Bteqq

    • 13 oktober 2022 18:35
    Ik heb hier nog de MGSV Playstation 4 met controller en game staan. Sowieso vond ik alle speciale controllers en consolebundels wel gaaf. Gemiste kans dat ze gaan voor normaal. Dat maakt de bundels echt minder speciaal/aantrekkelijk wat mij betreft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 13 oktober 2022 20:26
    @Bteqq oef die MSG PS4 is wel heel erg vet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Bteqq

    • 13 oktober 2022 23:14
    @Ziminar

    Haha ja toch?! Nou ben ik ook wel groot MGS fan, maar ik vond hem sowieso echt vet qua kleurencombi.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 13 oktober 2022 20:34
    Ik kijk zo ontzettend uit naar deze game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    LordLuc

    • 14 oktober 2022 00:44
    Ik wil er een axe of bow bij.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 14 oktober 2022 09:36
    Tja dit is zo barebones. En dan zit de game er nog niet eens fysiek bij.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • ToMaX99

    • 14 oktober 2022 09:54
    Jammer dat het een normale PS5 is zoals iedereen zegt.

    Echter in mijn ogen is dit niet lui, het is gewoon niet 'nodig'. Helaas verkopen ze toch allemaal en door deze bundeling verkopen ze nog eens de game voor 70 en ps5 voor 550, pakket is dus 620?

    Hierdoor verkoopt Sony de game ook aan mensen die hem niet (echt) willen, want er zijn toch te weinig losse consoles.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    woutzorz

    • 14 oktober 2022 10:22
    Ik had laatst de Horizon bundel van de PS5 gekocht. Alleen de doos had een mooi printje, verder krijg je er gewoon een downloadcode bij voor de game. Wat dat betreft doet Nintendo het wel een stuk beter met hun speciale uitgaves. Dat worden allemaal collectors editions. Een vriend van me had nog zo'n Pikachu N64 die hij laatst verkocht had voor een leuk bedrag

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Riyakuya

    • 14 oktober 2022 12:59
    @woutzorz Microsoft doet dat ook vaker. Vooral de Series S heeft wat toffe edities gehad.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Vogeltje

    • 14 oktober 2022 11:25
    Een PS5 disc editie, maar God of War is dan een download code? Doe dan gewoon met doosje en al erin.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Fr3nzy

    • 14 oktober 2022 11:44
    @Vogeltje
    Mee eens, ik vind dit ook niet echt chique bundels. Ik snap ook niet waarom ze bundels op deze manier aanbieden omdat er eigenlijk 0 voordeel aan zit ten opzichte van de producten los te kopen. Doe dan bijvoorbeeld korting op de bundel of doe er iets bij wat de bundel speciaal maakt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Iconic

    • 14 oktober 2022 12:57
    Wat is er zo speciaal aan de bundel? Ik zie niks speciaals!