Nieuws

Sony onthult PlayStation 5-accessoires in grijze camouflagekleur

Je controller valt nooit meer op

Geschreven door Jari Klapwijk op
Sony heeft accessoires voor de PlayStation 5 in een grijze camouflagekleur onthuld.

Het bedrijft brengt een DualSense-controller, kappen voor de console en de Pulse 3D-headset uit in de nieuwe kleur. 

De controller en kappen zijn vanaf 14 oktober in Nederland, de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, België en Luxemburg twee weken alleen verkrijgbaar via de PlayStation Direct-winkel. Daarna, vanaf 28 oktober, wordt de controller ook in andere winkels verkocht. De kappen blijven exclusief in de PlayStation-winkel. De headset komt in december uit. 

Eerder bracht Sony al vijf andere kleuren uit. Het ging om de kleuren Midnight Black, Galactic Purple, Cosmic Red, Nova Pink en Starlight Blue. De panelen van de PS5 kunnen er gemakkelijk door de gebruiker afgehaald worden, waarna men deze vervangt voor de nieuwe panelen. Per set kost het 54,99 euro. Er zijn sets beschikbaar voor zowel de PS5 met als zonder diskdrive.

Dit artikel delen:

Lees meer

Phantom Liberty is de enige Cyberpunk 2077-uitbreiding Tencent koopt 49,9% van aandelen hoofdaandeelhouder Ubisoft
16

Reacties op: Sony onthult PlayStation 5-accessoires in grijze camouflagekleur

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    MissMeNL

    • 7 september 2022 11:37
    Wat origineel. Echt lelijk. Hebben ze eindelijk een keer een mooiere roze controller. Brengen ze dit uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 7 september 2022 12:28
    @MissMeNL achja, dit vind ik dan juist wel weer tich keer mooier dan de standaard wit, of roze. Nog steeds jammer dat de PS5 niet standaard in zwart is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MissMeNL

    • 7 september 2022 12:33
    @SuperDre zwart vind ik wel mooi hoor. Maar dit is zon standaard ongeinspireerde skin.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    LarsCornelis

    • 7 september 2022 11:40
    Ik zie helemaal geen PlayStation op het plaatje?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    -JK-

    • 7 september 2022 11:50
    @LarsCornelis haha goeie :)
    En als het goed is zit er ook ergens op de afbeelding een Ninja verstop.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 7 september 2022 11:45
    Ja het is niet mooi. Verder zal ik liever hebben dat Sony zij showcase onthult haha.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    -JK-

    • 7 september 2022 11:49
    in het filmpje dacht ik eerst de vormen van verschillende landen te zien en dacht dat ze dat als camo hadden gebruikt. Helaas herken ik geen van de landen en ben ik bang dat het gewoon random schilfers zijn ofzo.
    Ik zou het wel enorm tof vinden als ze wel die camo in de vorm van verschillende landen hadden gebruikt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Bteqq

    • 7 september 2022 12:04
    Ik moet toegeven dat ik de ps4 urban camo controller toen wel mooi vond en deze ps5 controller nog wel eens zou kunnen halen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    obi-twan kenobi

    • 7 september 2022 12:49
    Mooie dual sense. Binnenkort maar eens bestellen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TPpower

    • 7 september 2022 13:23
    Hoe duur mag dit grapje kosten en weet iemand ook hoe duur die pro controller van ps5 wordt?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • WitteHerder

    • 7 september 2022 15:21
    @TPpower De DualSense Edge wordt volgens geruchten en verwachtingen tussen de 150 en 200 euro. En dat baseren ze op basis van de Scuff pro controller (Ergens rond de 200 euro) en de Xbox Elite Series 2 (zo rond de 160-180 euro). Mijn verwachting is dat hij richting de 200 euro gaat omdat Sony op dit moment (volgens mij) erg hongerig naar geld is. Ik hoop dat hij goedkoper zal zijn

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 7 september 2022 16:07
    Qua design vond ik de PS4 100x mooier dan de PS5, de PS4 valt lekker weg in je interieur. De PS5 valt echt enorm op en is meteen een stuk groter dan andere consoles. Zou dat de reden zijn dat ze hem een camouflaeg print gegeven hebben?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 7 september 2022 16:39
    @Ziminar gewoon weg werken zie je het niet heb ik ook gedaan, moet alleen tijdens gamen wel een deur open zetten van de kast ivm warmte die weg moet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TPpower

    • 8 september 2022 12:18
    @Ziminar ha ha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TPpower

    • 8 september 2022 12:18
    @Ziminar bij mij valt hij mooi weg op mijn kast juist fijn dat het een mooi dinge is het is geen koelkast zoals xbox

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Chinco

    • 7 september 2022 19:57
    Belachelijk wat een boel geld voor een beetje plastic! Vast een reden geweesr on het ding wit, groot en opvallend te maken. Brr.