Nieuws
Demon's Souls

Sony: 'Demon's Souls-remake komt niet naar pc of andere consoles'

Bedrijf maakte een foutje in vorige versie van trailer

Geschreven door Michel Musters op
Nadat er gisteravond verwarring ontstond, heeft Sony bevestigd dat de remake van Demon's Souls niet naar pc of andere consoles buiten PlayStation 5 komt.

Tijdens de PlayStation 5-presentatie gisteravond waren nieuwe gameplaybeelden van Demon's Souls te zien. De video verscheen daarnaast los online. In de kleine lettertjes in de video viel echter te lezen dat het spel een tijdelijke exclusieve game zou zijn en later ook naar pc en andere consoles kon komen.

Sony gaf in een statement aan Kotaku aan dat het om foutieve informatie ging. De trailer werd offline gehaald en vervangen door een nieuwe versie van de trailer zonder de tekst, die hieronder te bekijken is.

Demon's Souls komt gelijktijdig uit met de PlayStation 5 op 19 november.

Dit artikel delen:

Lees meer

PlayStation 5 is backward compatible met 99 procent van PS4-games Oculus Quest 2 officieel aangekondigd, nieuwe games onthuld
27

Reacties op: Sony: 'Demon's Souls-remake komt niet naar pc of andere consoles'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Smayo

    • 17 september 2020 09:50
    Sony: 'Demon's Souls-remake komt niet naar pc of andere consoles'

    …. In het eerste jaar…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Nuage

    • 17 september 2020 09:53
    @Smayo Dat zal Sony niet snel doen aangezien zij de IP bezitten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • -it-

    • 17 september 2020 09:52
    gaaaap dit spel ken ik al! Beginnen ze nu alweer met de remake-spree :(

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 17 september 2020 10:28
    @-it- De fans vroegen hier al jaren om, daarom hebben ze t gedaan. Gaaaaap gaan ze nu weer beginnen met het zeiken over remakes? Koop t dan niet

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ali3n8tor

    • 17 september 2020 10:37
    @darkmanwls -it- is geen fan, van gaming iig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • -it-

    • 17 september 2020 10:45
    @ali3n8tor jawel hoor. Dit spel is fantastisch, maar heb ik jaren geleden al gespeeld. Dat jullie alle spellen 3x kopen en spelen moet je zelf weten, niet iedereen heeft daar tijd voor en zin in.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ali3n8tor

    • 17 september 2020 11:00
    @-it- tuurlijk heb jij demon's souls gespeeld :) lol

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Witty1889

    • 17 september 2020 22:31
    @-it- Oke. Maar waarom is het nodig om deze specifieke mening met ons te delen? Niet dat ik je dat recht zou willen ontnemen, maar puur uit nieuwsgierigheid… vanwaar de keuze om iets te doen, in plaats van niets? Was dit nou op het moment supreme van de beslissing hoe je je eindige leven in gaat vullen, werkelijk de voor jezelf meest constructieve en groei stimulerende keuze? Welke toevoeging doe je nu aan het bestand van de menselijke wijsheid?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    warcryptic

    • 17 september 2020 10:39
    @-it-
    Alle remakes over een kam scheren maakt het wel makkelijk ja.
    Ik bekijk het per product.

    Ik heb zelf nooit een ps3 gehad en wel alle andere From Software games gespeelt.
    Dus ik haal deze remake zoiezo in huis.

    Gta5 bijvoorbeeld kan me echt niks interesseren en ben ook enigsinds verbaast dat ze deze weer rereleasen i.p.v. dit met Red Dead 2 te doen, of te focussen op hun volgende titel.
    Vind ik dit zonde en irritant van Rockstar, persoonlijk JA! volmondig.

    Ga ik lopen zeiken dat ze dit doen? Nee, want ik verander er toch niks aan.
    Dat lukt zoiezo niet door de focus te leggen om collectief te klagen om forums.

    Net zoals het verhaal over mario, iedereen moet gewoon voor zichzelf bepalen of ze ergens plezier uit halen, ongeacht wat de discussie of controversie is.

    Al weten we dat mensen hier zo van houden tegenwoordig….. triest.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ShadowKiller

    • 17 september 2020 11:36
    @-it-
    Snap het gezeik eigenlijk niet zo. Het gebeurd al jaren met films. Eerst op VHS, dan op dvd, vervolgens weer op blu-ray en dan op 4k blu-ray.
    Blijft een keuze om het spel wel of niet te kopen. Sommige Remakes hoeven van mij ook niet. Andere koop ik op dag 1 van de release of later.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    garciagarcia

    • 17 september 2020 10:44
    Oooh hier baal ik wel van. Was echt in de veronderstelling dat deze ook naar de PC zou komen. Ach, de PS5 komt er wel op een dag samen met deze game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    warcryptic

    • 17 september 2020 10:45
    Kunnen we een algemene oproep doen aan alle mede Gamer.nl gasten om wat minder te zeiken om te zeiken a.u.b.

    Als je een persoonlijk argument / mening hebt dan heb je teminste wat context eromheen en dan kan er ook constructief een eigen mening over iets gemaakt worden.

    Of misschien (SCHOKKEND) dan komt er een constructief gesprek over een onderwerp.
    Conclusie: Minder azijn zeiken, en het meer positief bekijken!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    niqomipa

    • 17 september 2020 11:18
    @warcryptic
    Kunnen we een algemene oproep doen om een keer te kappen met elke vorm van kritiek weg te zetten als ‘zeiken’? Als die jongen klaar is met remakes dan is het zijn goed recht om dat te uitten, daar is de comment sectie tenslotte voor.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 17 september 2020 13:30
    @niqomipa Sluit ik me helemaal bij aan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Agent 4125

    • 17 september 2020 14:52
    @niqomipa Eens. Ergens kritiek op uiten wordt hier door sommigen nogal eens persoonlijk opgevat. Koop wat je wilt, voor welk bedrag dan ook, geniet ervan, maar laat anderen lekker hun mening geven.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    warcryptic

    • 17 september 2020 15:03
    @Agent 4125 @fonsrutte @niqomipa
    Ander voorbeeld dan: Ik vind jullie irritant….

    Dan hoeft ook hierop niemand te reageren, want het is mijn mening zonder enige aanleiding of argumenten. En toch springen mensen op die momenten er zelf ook bovenop.

    Hypocriet wanneer het voor de mens zijn ego uit komt natuurlijk.

    Of is dit een geval, zolang het niet om een persoon gaat is het prima?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 17 september 2020 15:16
    @warcryptic Van mij mag jij me irritant vinden, zal me aan mijn spreekwoordelijke reest roesten. Daar hoef je zelfs geen argument voor te hebben.

    Uit de reactie van -it- had je best de context kunnen herleiden, vorige generatie is toch gekenmerkt door het uitbrengen van remasters/remakes, zeker op de PS4 omdat het niet mogelijk was om PS3-games op de PS4 te draaien.
    Ik begrijp dus de opmerking van -it- wel, er is dus zeker een context, dus in die zin behoort zijn reactie niet tot de categorie 'zeiken'.

    Dat de opmerking jou niet aanstaat/niet in jouw straatje past zou geen argument mogen zijn, want ja dat zou hypocriet zijn.
    Hetzelfde geldt voor jouw opmerking dat ik irritant ben, maar daar mist dan wel wat context.

    Ik zou eerder een oproep willen doen om je niet zo snel persoonlijk aangevallen te voelen wanneer kritiek (terecht of onterecht) wordt geuit op een stukje hardware.
    Soms snijdt die kritiek geen hout, maar misschien heeft persoon het verkeerd gelezen/begrepen of misschien had je het zelf zo ook nog niet zo bekeken.
    Dat kun je irritant vinden of het naast je neerleggen en doorgaan met je leven.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ShadowKiller

    • 17 september 2020 16:32
    @fonsrutte
    Het is reet. Geen reest.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 17 september 2020 20:05
    @ShadowKiller kak! Je hebt gelijk

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ShadowKiller

    • 17 september 2020 11:03
    Ik werd blij bij het zien van Demon's Souls.