Nieuws

Sony bevestigt een aantal games voor E3 2017

God of War, Spider-Man en meer

Geschreven door Jacco Peek op
Jim Ryan, hoofd van Sony Europa, heeft in een interview met Glixel een aantal games bevestigd die op de E3 getoond worden. Ook wijdde hij zich uit over waarom God of War een verandering onderging.

Ryan wist aan de website te vertellen dat God of War, Uncharted: The Lost Legacy, Spider-Man, Days Gone en Gran Turismo Sport getoond worden op de E3. Over eventuele verrassingen kon hij zich niet uitlaten, zoals een eventuele Bloodborne 2 of de nieuwe game van Sucker Punch.

Daarnaast legde hij uit waarom God of War geen pure hack 'n slash game meer wordt, maar een narratief gedreven adventuregame.

"Het is een franchise die historisch gezien slechter presteert in Europa. Hack 'n slash-games hebben de neiging om het niet zo goed te doen in Europa, dus het verhaal zal deze keer een groot verschil maken. Europese gamers houden van narratieve games. En Singstar."

Sony's persconferentie vindt plaats op dinsdag 13 juni op 03:00 uur Nederlandse tijd. Kijk hier voor alle E3-persconferenties.

Bron: Glixel

Dit artikel delen:

Lees meer

Sony over PS4 Pro, PSVR, Vita en backwards compatibility Bethesda komt volgens geruchten op E3 met sci-fi game Starfield
12

Reacties op: Sony bevestigt een aantal games voor E3 2017

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • BertThaBest

    • 6 juni 2017 10:29
    Ik ben benieuwd. Het lijkt me geen slecht plan om van God of War een meer adventure game te maken. Dat lineair hakken en zagen vond ik vet, maar na zoveel delen wordt het toch minder speciaal.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • KratosFever

    • 6 juni 2017 10:36
    Erg veel zin an! Hoop veel hiervan de zien/horen volgende week.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Pearl99

    • 6 juni 2017 10:50
    Sony boyz are marching on! Altijd hebben ze de beste en meest innoverende games van alle platforms :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 6 juni 2017 11:02
    Zoveel zin de persco van Sony. Ik ben echt benieuwd naar de Spider-Man game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • marco300

    • 6 juni 2017 12:27
    Zelfde games als vorig jaar dus

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 6 juni 2017 12:34
    @marco300
    Ja, inderdaad. Echt alleen maar dezelfde games als vorig jaar……………..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 6 juni 2017 15:07
    @marco300 "Over eventuele verrassingen kon hij zich niet uitlaten, zoals een eventuele Bloodborne 2 of de nieuwe game van Sucker Punch." Even lezen is ook een kunst. Natuurlijk gaan ze nu nog niet de nieuwe games al bevestigen, dat doen ze op de E3 zelf, anders is de verrassing eraf.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 7 juni 2017 10:11
    @marco300
    Eindelijk iemand die het door heeft.
    Sony kondigt al jaren games aan die net aan een engine hebben gevonden of nog niet eens hebben.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • tektwo

    • 6 juni 2017 13:30
    De traditionele God of war games waren niet aan mij besteedt. Daarom ben ik blij met fit nieuws. Nu raak ik iets neer geïnteresseerd in deze game

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • marco300

    • 6 juni 2017 16:44
    @darkmanwls
    Ja oké maar tis wel veel van het zelfde. Hoop natuurlijk ook op nieuwe vette titels maar het gevoel bekruipt me dat ze vorig jaar titels hebben laten zien die dus nog lang niet af waren. En misschien dat we deze titels pas in 2018 gaan zien.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • tektwo

    • 7 juni 2017 07:35
    Ik hoop op meer gameplay beelden van Wild en misschien zelfs een releasedate?? Kom Michel Ancel, verras ons.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • loki82

    • 7 juni 2017 08:11
    en singstar… dus als dit niet werkt is de volgende een God of War een singstar game?