Nieuws
PlayStation

Sony belooft 'grote nieuwe games' op Paris Games Week

Persconferentie is op 30 oktober

Geschreven door Michel Musters op
Sony laat weten "grote nieuwe gamesaankondigingen" te maken tijdens zijn persconferentie op de Paris Games Week.
De persconferentie wordt gehouden op 30 oktober om 17:00 uur Nederlandse tijd, al begint de livestream een uur eerder, zo laat men op PlayStation Blog weten. Het is nog niet bekend om welke nieuwe games het gaat. Naast de aankondigingen worden er ook updates gegeven over eerder aangekondigde games, zowel voor PlayStation 4 als PlayStation VR.


Het is waarschijnlijk dat Sony aandacht geeft aan games die later dit jaar en volgend jaar verschijnen. Titels als Detroit: Become Human, God of War en de aankomende downloadbare content voor Horizon Zero Dawn lijken kanshebbers te zijn.

Dit artikel delen:

Lees meer

Wedstrijd plaatst beste scheet in South Park: The Fractured But Whole Beelden verschenen van nooit uitgebrachte Witcher-game
19

Reacties op: Sony belooft 'grote nieuwe games' op Paris Games Week

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • XtraLinkUK

    • 3 oktober 2017 09:26
    Tof nieuws! Ik ben benieuwd waarmee ze gaan komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Akira

    • 3 oktober 2017 09:37
    @xtralinkuk
    Zeker tof nieuws! Alleen ben ik wel een beetje bang voor een Days Gone herhaling….
    Vanuit de media is er veel druk geweest over het uitblijven van nieuwe aankondigingen op de E3. Dus misschien haasten ze zich nu met het aankondigen van nieuwe games, terwijl die nog lang niet uitkomen.

    Maar goed, blijft natuurlijk leuk als er nieuwe games aangekondigd worden. En gezien mijn back-log, is het nou ook weer niet zo'n ramp als het nog even duurt voordat ze uitkomen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 3 oktober 2017 12:11
    @akira-2 van Days Gones zou ik het niet erg vinden. Ik ben namelijk heel erg benieuwd hoe dat spel precies in elkaar zit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Akira

    • 3 oktober 2017 16:26
    @armilo-theus
    Ik snap je reactie niet echt. Wat ik bedoelde met Days Gone was dat de aankondiging veel te vroeg is gekomen. Daarmee bedoelde ik dus dat ik hoop dat er bij de nieuwe aankondiging niet weer zoveel tijd tussen aankondigen en uitkomen zit.
    Ik ben zelf namelijk ook heel benieuwd naar die game!

    Misschien bedoel jij hetzelfde, maar lees ik het gewoon verkeerd. ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 3 oktober 2017 18:23
    @akira-2 Ah zo. Ja ze hadden dat best wel vroeg aangekondigd, maar ik denk niet dat ze dat nog een keer zullen doen. Ik neem aan dat ze van hun fouten leren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 3 oktober 2017 09:37
    Bloodborne 2, kom op Sony, doe het! :D En daarna Colony Wars psVR. Een mens mag dromen he.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • theGrimm

    • 3 oktober 2017 09:45
    Aub Bloodborne 2!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 3 oktober 2017 09:50
    Nieuwe jak en daxter ? Spyro hd remake ? Last of us 2 ? Nieuwe Infamous ?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • water

    • 3 oktober 2017 10:35
    @fappingsnake last of us 2 is al aangekondigd :p

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • GoRightAhead

    • 3 oktober 2017 10:53
    Ik hoop op een game van from software maar ik verwacht geen bloodborne 2. En guerrilla zal ook wel iets uit de doeken doen denk ik.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 3 oktober 2017 12:09
    Ehm is het niet Detroit become human ipv Detroit become homes?

    Ik ben heel benieuwd naar de nieuwe games, misschien iets van TLOU2 zou wel vet zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Swieb

    • 3 oktober 2017 19:57
    @armilo-theus

    Err, inderdaad. Dat moet gewoon Detroit: Become Human zijn. Ik heb het aangepast, bedankt! :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 4 oktober 2017 18:58
    @swieb haha foutje kan gebeuren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • obi-twan kenobi

    • 3 oktober 2017 13:27
    Ik ben benieuwd naar het nieuwe ip van sucker punch.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Phobia

    • 3 oktober 2017 13:34
    Eindelijk een nieuwe Socom????
    Een man mag dromen….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Akira

    • 3 oktober 2017 16:27
    @phobia
    Wow! Dan droom ik lekker met je mee!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 3 oktober 2017 14:10
    Ben benieuwd. E3 SONY was dit jaar okayish, TGS was gewoon goed en hopelijk is er met PGW een stijgende lijn te zien. Ps4 heeft in ieder geval een goed jaar waarbij m'n pc al 9 maanden stof staat te verzamelen.

    Wat een rust trouwens op gamer.nl sinds scream2late a.k.a. Ravenmmg weg is. Nu word er ten minste nog maar om de zoveel tijd een sneer naar Sony of MS gegooid en nu ten minste op een grappige manier.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bzurka

    • 3 oktober 2017 14:57
    Doe mij maar een strakke Bloodborne 2 idd, ff reden voor toch die OLED tv. Of een nieuwe IP van Sucker Punch of Guerilla, nog een reden! Doe maar allemaal!! 😍.. 😏 😜

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • toeterbaas198219

    • 4 oktober 2017 21:41
    beter komen ze met nieuws dat ze nu eindelijk naar 60 fps standaard gaan , Inplaats van het nieuws dat god of war komt ( wat al tijden geleden bekend was ) @ 30fps modus Ik heb al 3 x een ps4 verkocht omdat hij de meeste games 30 fps speelt.
    Dat is echt niet te doen als je van een bloedsnelle pc afkomt.