Nieuws
Skull and Bones

Skull & Bones-regisseur vertrekt bij Ubisoft

Nog altijd geen teken van leven

Geschreven door Jacco Peek op
Antoine Henry, regisseur van Skull & Bones, is vertrokken bij Ubisoft Singapore. Dat meldt hij op zijn LinkedIn-pagina.

"Tot ziens Ubisoft! Na bijna vijftien jaar was vandaag mijn laatste dag", schreef Henry vorige week. "Ik ben dankbaar voor de mensen die ik heb ontmoet en wat ze me persoonlijk en op professioneel vlak hebben gebracht. Hopelijk heb ik in ruil daarvoor iets terug kunnen geven."

Skull & Bones werd oorspronkelijk aangekondigd in 2017, maar werd vervolgens vier jaar uitgesteld. Volgens een rapportage van Video Games Chronicle is de ontwikkeling van de piratengame in 2019 volledig opnieuw begonnen om er een 'livegame' van te maken. 

Momenteel staat de releasedatum gepland tussen april 2022 en 31 maart 2023.

Dit artikel delen:

Lees meer

Activision klaagt maker van Warzone-cheats aan MSI Clutch GM41 Lightweight V2 met NVIDIA Reflex is dé gamemuis van 2021
8

Reacties op: Skull & Bones-regisseur vertrekt bij Ubisoft

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Ardyn

    • 5 januari 2022 15:16
    Deze game kan inmiddels wel dood verklaard worden dan, denk ik. Het zou een verrassing zijn als dit goed uitpakt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Improv

    • 5 januari 2022 18:51
    Skull n bones is totaal niet meer interessant. Cannen die hap

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 5 januari 2022 18:54
    Laat nog steeds maar komen. Heb wel zin in een goede piraten game

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    COSMIC_TSAR

    • 5 januari 2022 23:03
    @coola waar wacht je nog op? Start Sea of Thieves eens op ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 5 januari 2022 23:18
    @COSMIC_TSAR

    Gedaan en valt eerlijk gezegd erg tegen. Heb mij er 4 uurtjes mee vermaakt maar ik heb totaal geen gevoel van progressie. Met z'n vieren heb je al gelijk het beste schip en de cosmetica zijn meer dan teleurstellend.

    Ik vermaak nog steeds meer met Atlas al zijn ze die nu ook hard aan het verneuken.

    Beste piraten game blijft nog steeds sid meiers pirates uit 2004

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 6 januari 2022 07:35
    @coola sea of thieves ook een heel ander soort game. Daar gaat het vooral om de lol van het samenspelen en dat werkt zeer goed. Er is zeker wel progressie, maar inderdaad minder belangrijk dan veel andere games.
    Sid Meiers Pirates is dan ook wel een echte klassieker

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 5 januari 2022 19:59
    Tja ik heb er ook geen vertrouwen meer in.

    Wou dat Sid Meier weer eens een piraten game ging maken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 5 januari 2022 21:22
    Another one bites the dust