Nieuws

Skull & Bones heeft multiplayerfocus en komt voor april 2023 uit

Ubisoft hoeft niet opgekocht te worden om te kunnen blijven overleven

Geschreven door Michel Musters op
De Ubisoft-game Skull & Bones moet voor april 2023 uitkomen, zo heeft Ubisoft bekendgemaakt.

Het bedrijf kondigde diens kwartaalcijfers aan en daaruit blijkt dat Skull & Bones, Mario + Rabbids: Sparks of Hope, Avatar: Frontiers of Pandora "en meer spannende games" allemaal in het volgende fiscale jaar verschijnen. Skull & Bones is de opvallendste game van de genoemde titels, omdat het spel al jaren in ontwikkeling is en al enkele jaren niet aan de buitenwereld is getoond. De game krijgt volgens het bedrijf een focus op multiplayer. Ook bevat de game een open spelwereld.

Verder heeft Ubisoft laten weten dat het niet van plan is om overgenomen te worden door een ander bedrijf. CEO Yves Guillemot meldt echter wel dat mogelijke aanbiedingen die binnen zouden kunnen komen zal onderzoeken. "Ubisoft kan onafhankelijk blijven: we hebben het talent, de financiële middelen en een grote portfolio aan originele IP's."

De Franse uitgever liet weten dat Rainbow Six Siege in de afgelopen twaalf maanden tien miljoen spelers erbij heeft gekregen - er zijn nu meer dan tachtig miljoen unieke, actieve spelers van de game. Rainbow Six Extraction heeft inmiddels meer dan vijf miljoen spelers. 

Dit artikel delen:

Lees meer

‘Bereid je voor om verrast te worden in Horizon Forbidden West’ PlatinumGames ziet nog geen voordeel in NFT's voor gamers
49

Reacties op: Skull & Bones heeft multiplayerfocus en komt voor april 2023 uit

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    coola

    • 18 februari 2022 09:35
    Op hoop van zegen dat ze zelfstandig blijven. Ze hebben Sony of MS totaal niet nodig om kwaliteit te leveren, ze leveren nu ook al goede tot uitmuntende kwaliteit.


    Heel erg jammer dat Skull & Bones multiplayer focused is. Hoe mooi die game er ook uit ziet io heb geen zin in pvp.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 18 februari 2022 10:00
    @coola Wist niet dat er nog een Ubisoft bestaat. Maar het Ubisoft wat ik ken. Dat heeft op dit moment verre van zijn zaakjes op orde.

    Beyond good and evil en Pop Remake komen niet van de grond. Watch Dogs Legion mogen nu wel concluderen is het niet geworden. Die battle royale game was ook niet het succes wat Ubisoft voor ogen had. Riders Republic geld hetzelfde voor. Was afgelopen weekend vrij te spelen.

    Dan houden we Far Cry 6 en Ac over. Ik heb Far Cry 6 gespeeld het begin is geweldig. Maar daarna wordt het gewoon tot het einde een grote herhalingsoefening. En voor AC jou paradepaardje is door de meeste critici ook niet meer aangezien als geweldig. Verder vond ik die ook vooral weer urenlang een herhaling van zetten.

    Dan nog het laten doodbloeden van het Rayman ip. Een game die in het genre wel echte topkwaliteit is. De enige serie van Ubisoft die ik echt topkwaliteit vind is Mario and Rabbids maar dat komt ook omdat Nintendo daar een stevige controle over houdt.

    Maar als jij de Ubisoft games leuk vind prima. Maar ga niet roepen dat ze uitmuntende kwaliteit maken. Want diegene die dat op dit moment doen op een constante basis zijn Nintendo en Sony.

    Maar zeker niet Ubisoft kijkende naar hun games de afgelopen jaren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • mhnl1979

    • 18 februari 2022 10:06
    @Snoop213 Kan niet anders dan je verhaal onderschrijven. Far Cry is het zoveelste bewijs dat van vernieuwing we niet bij Ubisoft hoeven zijn. Heb hem gisteren uitgespeeld omdat ik er beperkt geld aan had uitgegeven. Als ie in GamePass had gestaan had ik hem niet eens afgemaakt na de start. Tom Clancy spellen zijn ook al niet meer wat het is geweest. Heb erg veel zin in een Splinter Cell, maar ben bang dat we dan weer mulitplayer meuk krijgen a la Wildlands. Ben de afgelopen jaren al niet weggeblazen door een game van Ubisoft helaas. De kwaliteitscontrole is ver te zoeken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 18 februari 2022 10:20
    @Snoop213

    Pop remake gaat gewoon komen en gaat goef worden. Watch dogs legion is geweldig en de beste wd game.

    Fc6 was dikke fun, maar fps kunnen mij niet bekoren niet lang

    AC is totvop heden nog steeds een uitmuntende franchise met een aantal kleine missers ( assassin's creed chronicles vooral)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 18 februari 2022 10:37
    @coola pop Remake zit zo te zien in diepe ontwikkelingsproblemen. En de eerste beelden voorspellen niet veel goeds.

    Watch dog legions mag jij een goede game vinden maar het was kwalitatief gezien niet zo sterke titel. AC ja daar ben jij zo groot fan van dat elke objectiviteit daarbij ontbreekt. En Far Cry 6 was gewoon een herhaling van zetten. En dat is eigenlijk bijna bij elke Ubisoft game het geval.

    Maar Ubisoft zit qua uitgever en ontwikkelaar echt niet meer de uitmuntende kwaliteit waar jij het over hebt. Ze zijn lichtjaren verwijderd van de echte top waar de grote interne Nintendo studios en Sony studios ondervallen. Maar goed jij mag daar jou eigen mening over hebben. Al is het algemeen bekend dat jij betreft Ubisoft het iets teveel door de paarse Ubisoft bril bekijkt gezien je een groot fan bent van het bedrijf wil je wel eens doorslaan over dit onderwerp .

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 18 februari 2022 10:43
    @Snoop213

    Ubisoft brengt goede tot uitmuntende kwaliteit uit .

    Sony alleen maar uitmuntende kwaliteit.

    Zelfs zonder die roze/paarse bril die ik amper op heb kan ik Ubisoft games verre van troep noemen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 18 februari 2022 11:10
    @coola 73 procent hoogste score Watch dogs Legion toppertje.

    Geniet van je Ubisoft titels. Dat kan ook zonder hier wartaal uit te slaan. Want dit is al vaker tegen je gezegd maar het wil niet tot je doordringen. En eerlijk gezegd kun je er ook niet zoveel aan doen want ik denk gewoon dat je een vorm van autisme hebt. En dat is geen belediging. Want ik ken vele goede mensen met autisme

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 18 februari 2022 11:30
    @Snoop213

    Moet ik je teleurstellen. Heb geen ene vorm van autisme. Jaren geleden op getest.


    Overigens sla en praat ik geen wartaal uit

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 18 februari 2022 11:39
    @coola Dan zijn niet zo beste psycholoog en Psychiater geweest. Want je hebt erg dingen die bij autisme horen. En mijn zwager heeft ook ADHD zonder er officieel op getest te zijn dus dat zegt mij niet zoveel.
    Maakt ook verder niets uit je bent goed zoals je bent. En qua Ubisoft sla je bijna louter en alleen maar onzin uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Lavandou

    • 18 februari 2022 11:44
    @coola "Overigens sla en praat ik wartaal uit" Lol, het is dat je het zelf zegt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 18 februari 2022 12:26
    @coola
    Heb je 'm weer hoor. Iedereen weer het bloed onder de nagels vandaan halen met je achterlijke uitspraken zonder enige vorm van onderbouwing of argumentatie.

    Het zou je sieren ook eens te reageren op artikelen die negatief zijn over Ubisoft. Om in ieder geval de schijn op te houden dat je nog enigszins in staat bent objectief te zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 18 februari 2022 13:08
    @The_Stifmeister Tja.

    Zelfs al was ik wel positief geweest over Valhalla qua verhaal en setting (lijkt me niet dat er ergens een universum is waar DAT het geval is) de game zou nog steeds dikke aftrekpunten krijgen voor de verscheidene issues.

    En ook Unity werd in een slechte staat opgeleverd (al liet ik die zitten voor Rogue en toen ik eraan toe kwam was het al gepatched). Verschil was dat Unity een compleet nieuwe game was terwijl Valhalla in dat opzicht net als Black Flag was en dus waren de bugs echt niet goed te praten.

    Niet dat dergelijke bugs zijn goed te praten maar goed. Pas graag enige nuance toe.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MARQ242

    • 18 februari 2022 13:37
    Ach iedereen zijn ding. Is Ubisoft de top ontwikkelaar van vroeger? Nee, maar ik vermaak mij prima met sommige titels. Zelf vond ik AC Syndicate echt heel tof, terwijl die vaak als minste wordt gezien. Die sfeer sprak mij gewoon enorm aan. Objectief gezien was de kwaliteit niet uitmuntend, maar dat maakt voor mij dan niks uit. Wel kijk ik met weemoed terug naar bijvoorbeeld de eerste Ghost Recon, die in Mexico. Die was toentertijd zoooo goed! Het wordt tijd dat de bezem door Ubisoft gaat. Ze doen nog steeds veel goed, en daar moeten ze verder op borduren en de rest links laten liggen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 18 februari 2022 13:40
    @MARQ242

    AC Syndicate is geweldig minstens top 6 waard.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 18 februari 2022 17:08
    @coolaWatch dogs legion is geweldig en de beste wd game.
    Dat het voor jou de beste is zegt neit dat het de beste is heeft op metacritic gewoon de slechte score van alle watch dogs games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 18 februari 2022 17:36
    @hulstpower

    Gelukkig geef ik geen ene F en hecht ik totaal geen waarde aan metacritic , opencritic, Rotten tomatoes en soort gelijke dingen.

    Ik vorm mijn eigen mening heb ik geen metacritic voot nodig. Critici kijken te vaak naar verkeerde punten en de users zijn vaak azijn pissers.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 18 februari 2022 17:47
    @coola
    MIJN GOD…Hoor jij jezelf wel? Dus werkelijk IEDEREEN heeft ongelijk behalve jij? Jij wordt echt met de week gekker. Heb je dan echt niet door dat je steeds meer aan het ontsporen bent en je uitspraken steeds extremer worden?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 18 februari 2022 18:16
    @coola moet je het anders zeggen en niet als legion is beste wd game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 18 februari 2022 18:23
    @hulstpower

    Zoals ik vaker heb gezegd. "Ik vind , imo en imho" zijn niet nodig om iets je mening te laten zijn. Als ik zeg Godzilla king of the monsters is de beste Godzilla film dan is dat mijn mening nergens kan je daar uit halen dat ik dat als feit verkondig

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 18 februari 2022 18:26
    @coola is goed coola, ik ben dyslectisch maar zelfs ik weet hoe dat over komt. Maar wat vind jij zo goed aan dat gedrogd van een legion dan, ubi kan echt wel goeie games halen maar voor mij gaan me met wd elke keer achter uit, van een soort van enemy of the state ( will smith film) naar deel 2 en legion