Nieuws
Shadow of the Tomb Raider

Shadow of the Tomb Raider in ontwikkeling voor Mac en Linux

Verschijnt volgend jaar

Geschreven door Michel Musters op
Het eerder dit jaar verschenen Shadow of the Tomb Raider komt ergens volgend jaar naar Mac en Linux.

Een precieze releasedatum is nog niet aangekondigd door Square Enix. De Mac- en Linux-versies worden ontwikkeld door Feral Interactive. De studio bracht eerder al Tomb Raider (2013) en Rise of the Tomb Raider naar Mac en Linux.

In Shadow of the Tomb Raider moet Lara Croft een Mayaanse apocalyps zien te overleven. De game scoorde een 8 op Gamer.nl. We schreven: "Shadow of the Tomb Raider is vooral meer van hetzelfde, en dat is helemaal zo erg nog niet. De grotere focus op stealth is een schot in de roos, maar een warrig verhaal en gedwongen actie-stukken zorgen ervoor dat het net niet helemaal een knallende afsluiting van de trilogie is."

Dit artikel delen:

Lees meer

Sakurai: 'Smash Bros. is voor mij altijd speciaal' Klassieke Sega-racer Out Run komt naar Switch
8

Reacties op: Shadow of the Tomb Raider in ontwikkeling voor Mac en Linux

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • casualkiller

    • 22 november 2018 09:36
    Flop van het jaar voor squaresoft! Dan nog maar ff snel porten om maar wat centjes eraan te verdienen ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 22 november 2018 11:13
    @casualkiller Je bedoelt, JIJ vindt er geen reet aan en daarom is het dus een flop….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 22 november 2018 11:15
    @SuperDre Nou hij heeft wel een punt hoor. De game heeft niet naar verwachtingen gepresteerd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 22 november 2018 11:45
    @SuperDre Nee, jij heb kennelijk geen idee van de verkoopcijfers, wat ik van de game zelf vind, staat hier buiten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 22 november 2018 09:55
    Vermaak me er prima mee. Gister in de sale gekocht.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 22 november 2018 12:49
    Ook gekocht en zo verschrikkelijk is het niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 22 november 2018 12:58
    @Aces-82 Niemand zegt toch ook dat de game verschrikkelijk is? Maar het is wel een feit dat ie veel minder verkocht heeft dan verwacht. En ja dan is het een flop.

    Een flop betekend niet een slecht produkt he. Het betekend dat het financieel niet gehaald heeft wat het zou moeten halen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 22 november 2018 13:37
    @darkmanwls
    Uhm ik denk dat me bericht verkeerd begrepen word want het was niet de bedoeling om iemand aan te vallen maar goed…. de berichten over deze game waren nou niet echt goed sinds de game verschenen is en ik bedoelde eigenlijk dat ik het niet zo verschrikkelijk vind.