Nieuws
Shadow of the Tomb Raider

Shadow of the Tomb Raider: Definitive Edition onthuld

Vanaf 5 november verkrijgbaar

Geschreven door Michel Musters op
Square Enix heeft Shadow of the Tomb Raider: Definitive Edition aangekondigd.

De definitieve editie van het vorig jaar verschenen spel bevat naast de hoofdgame ook alle downloadbare content. De game kreeg na release immers een aantal uitbreidingen. In de Definitive Edition zit dit allemaal verwerkt zonder dat er een seizoenspas nodig is.

Het verhaal in Shadow of the Tomb Raider draait om het einde van de wereld en de avonturen van Lara Croft om dit tegen te gaan. Lara worstelt in de game echter met de mogelijkheid dat ze dit zelf in gang heeft gezet. Ze grijpt namelijk een mythische dolk, ondanks waarschuwingen dat dit het einde der tijden zou veroorzaken. Wat volgt is een tsunami die een dorp compleet verwoest.

Shadow of the Tomb Raider: Definitive Edition is vanaf 5 november verkrijgbaar op PlayStation 4, Xbox One en pc en komt ook naar Google Stadia.

Dit artikel delen:

Lees meer

Wild Rift is League of Legends voor consoles en smartphones Google Stadia vanaf 19 november verkrijgbaar
20

Reacties op: Shadow of the Tomb Raider: Definitive Edition onthuld

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Floppyhoofd_

    • 16 oktober 2019 10:07
    De enige Tomb Raider waar ik nooit echt in kon komen 😞 en volgens mij ben ik niet eens de enige..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • dagmardg

    • 16 oktober 2019 10:15
    @Floppyhoofd_ Ik vindt het een prachtige game! Alleen ben ik een beetje een schijterd, dus s'avonds spelen doe ik niet met die enge monsters XD Maar je bent inderdaad niet de enige die er niet in komt, geen idee waar dat aan ligt… :(

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Floppyhoofd_

    • 16 oktober 2019 10:21
    @dagmardg mijn probleem was voornamelijk dat ik, steeds als ik het speelde, het gevoel had dat de devs er totaal geen liefde meer voor hadden.. Meer "we moeten de trilogie afmaken" 😞 dit zal zeker aan mij liggen, hou me te goede. Maar voor mij droop het "het mot maar" gevoel er echt vanaf 😞 zo jammer, ben Tomb Raider fan vanaf 't eerste uur op de ps1..
    Maar ben blij dat er ook zeker mensen zijn die ervan genoten ^^

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • dagmardg

    • 16 oktober 2019 10:47
    @Floppyhoofd_ Ik snap waar je vandaan komt, dat gevoel merkte ik zelf ook. Gelukkig maakte de visuals het voor mij toch waard om hem uit te spelen en natuurlijk mijn obsessie met Tomb Raider.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Floppyhoofd_

    • 16 oktober 2019 10:51
    @dagmardg ik snap je haha, geniet ervan^^

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aerofox81

    • 16 oktober 2019 10:17
    @Floppyhoofd_ ik heb me er prima mee vermaakt. Ik heb Rise en deze vrij snel achter elkaar gespeeld en kwam er snel in.
    Dat de verhaallijn zo kort was vond ik wel erg jammer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Floppyhoofd_

    • 16 oktober 2019 10:22
    @Aerofox81 nja nouja bij Rise begon me het gevoel van ongeïnspireerde devs al te bekruipen :( baal er echt van maar hey, zijn er zat blijkbaar die 'm wel wat vinden:) good for you^^

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • kr1z

    • 16 oktober 2019 10:59
    @Floppyhoofd_ idd; te weinig schieten en te veel puzzelen en zoeken enz..
    Ik vond die uit 2013 nog `t vetst; uitdagende vuurgevechten.
    En het verhaallijntje dat Lara eerst nog niemand vermoord heeft maar er toe gedwongen word enz. (oudere speler :) )

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Floppyhoofd_

    • 16 oktober 2019 11:57
    @kr1z nahja dat puzzelen en zoeken is voor mij juist Tomb Raider, mijn probleem was meer dat alles aangegeven stond XD ben 't wel met je eens over 2013 versie, al vond ik de challenge tombs maar karig🤔

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • gotcha123

    • 18 oktober 2019 21:40
    @Floppyhoofd_ dat had ik ook, ik vond Tr en rise of the TR erg goed, met een meeslepend verhaal. Twee keer gesppeeld en ik doe ze nog wel een derde keer. Maar shadow was alleen maar duister. Hoezo zijn er tietallen grotten met duizenden schedels, gaat toaal nergens over. Ik knapte er op af. Ik had ook het gevoel dat alle upgrades die je bij elkaar spaart nergens voor dienen, heb ze nauwelijks gebruikt. Misschien speel ik hem nog eens uit … ooit

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • EdwinVP

    • 16 oktober 2019 10:13
    Voor een mooi prijsje haal ik m gewoon toch weer… Blij dat er een final version is verschenen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • melody

    • 16 oktober 2019 10:21
    Hij kwam voor mij uit op een druk moment maar ga hem zeker nog een x spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hubertje

    • 16 oktober 2019 10:34
    De dlc verhalen zijn zeker aanraders. Sommige dlc's vond ik zelfs leuker dan het verhaal zelf. Helaas vond ik van de 3 delen dit wel de minste. Voor mij voelde het een beetje of je gewoon maar wat aan het doen was zonder een goed verhaal. Op dit na zou ik een complete editie wel aanraden. De tombes en puzzels van de dlc's zijn echt goed in elkaar gezet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • The soy sauce

    • 16 oktober 2019 12:48
    Hopelijk krijgen we binnenkort de Definitive edition ook op de XPASS dan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • StormFox

    • 16 oktober 2019 13:50
    Prachtige game, enorm van genoten!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DarkraverX

    • 16 oktober 2019 14:13
    Theoretisch was dit de beste van de 3, derde deel uit de trilogie deed precies waar TR voor staat, Tombes en puzzels, de 1e en 2e episode was voornamelijk gebaseerd op actie.

    Oude spelers waarderen daarom het 3e deel meer, nieuwe spelers vinden de actie waarschijnlijk leuker.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Floppyhoofd_

    • 16 oktober 2019 15:08
    @DarkraverX ben een oude speler, maar vind 't toch nog altijd het meest jammere deel. Maar to each his own ^^

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • The soy sauce

    • 16 oktober 2019 15:12
    @DarkraverX `

    Mwah, het verhaal van deel 3 was zo tenenkrommend slecht…dat het voor mij niet echt voelde als een plezant einde van de trilogie.

    Deel 2 (Rise of the Tomb Raider) blijft mijn fav', vooral om de veel verschillende locaties waar deel 1 & 3 meeste tijd in de jungle afspelen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hubertje

    • 16 oktober 2019 15:20
    @The soy sauce @The soy sauce Mee eens ik vond ook deel 2 het beste deel. De puzzels en tombes van 3 vond ik wel veel leuker alleen het verhaal helaas wat minder.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mitro89

    • 23 oktober 2019 16:44
    Vermakelijke game. Super mooi ook. Prima balans tussen actie en 'Tombs raiden'.
    Van de trilogie staat deze bij mij op de 2de plaats, vlak na het eerste deel.
    Het tweede deel vond ik erg matig. Daarvan is mij niks bijgebleven wat ik echt "wauw" vond.