Shader Model 3.0 in Far Cry 1.2 patch bekeken | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Het is slechts een kwestie van een paar dagen (waarschijnlijk 5 juli) voordat patch 1.2 voor Far Cry zal verschijnen. Naast de talloze bugfixes zal de patch ook een nieuw rendering pad gebaseerd op Shader Model 3.0 bevatten (Vertex en Pixel Shader 3.0), die op het moment alleen door de 6800 kaarten van Nvidia wordt ondersteund en niet door de X800 kaarten van ATI. Hardware site Anandtech kijkt naar de verbeteringen in Shader Model 3.0 en voert verschillende testen tu en SM 2.0 en 3.0 uit.Both of our custom benchmarks show ATI cards leading without anisotropic filtering and antialiasing enabled, with NVIDIA taking over when the options are enabled. We didn't see much improvement from the new SM3.0 path in our benchmarks either. Of course, it just so happened that we chose a level that didn't really benefit from the new features the first time we recorded a demo. And, with the mangoriver benchmark, we were looking for a level to benchmark that didn't follow the style of benchmarks that NVIDIA provided us with in order to add perspective.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou