Nieuws
PlayStation 5

Schrijf je tot 15:00 uur in voor de PS5-loting van BCC

Maak kans

Geschreven door Cody Dakota op
De BCC heeft een formulier online geplaatst waarmee mensen zich kunnen inschrijven voor de volgende PS5-loting.

Door je in te schrijven voor deze loting maak je kans om één van de twee versies van de PS5 die BCC aanbiedt te kopen. Het gaat hier om een PlayStation 5 digital edition + controller (469,98 euro) en een PlayStation 5 disk edition + controller + headset (€639,97).

BCC geeft aan uit alle inschrijvingen een aantal gelukkigen te loten. De uitslag van de loting wordt binnen vijf werkdagen bekendgemaakt. De winnaars zullen een mail ontvangen waaruit blijkt dat zij hebben 'gewonnen'. 

Hier lees je alles over de PlayStation 5-loting van BCC en kun je je tevens inschrijven. Wees er snel bij, want de inschrijving sluit al om 15:00 uur!

PlayStation 5

Dit artikel delen:

Lees meer

Konami kondigt samenwerking aan met The Medium-maker Bloober Team Twee nieuwe Control-games in ontwikkeling
10

Reacties op: Schrijf je tot 15:00 uur in voor de PS5-loting van BCC

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • gimbal2

    • 30 juni 2021 14:41
    Het valt me nog mee dat ze er geen veiling van maken. Bizarre tijden zijn het toch, een loting om een console te mogen kopen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    RIOdeMIO

    • 30 juni 2021 15:00
    Kans dat je wint is letterlijk 0 bij coolblue was het 600 Ps5 consoles met daarbij onzin bundels om het duurder te maken zoals een headset of een extra controller met andere woorden gewoon voor hun eigen winst want mensen kopen het toch wel.

    Ik doe gewoon weer mee krijg ik hem niet dan ga ik toegeven en hem voor 700 halen op mp

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 30 juni 2021 15:22
    Ik mag kennelijk niks meer quoten dankzij de nieuwe spam-filter (serieus…wat een gepruts)…

    Dit vind ik dus echt schandalig. Maximaal misbruik maken van de schaarste en er gewoon lachend bijna 700 voor vragen…samen met een headset waar echt niemand op zit te wachten weliswaar, maar toch.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 30 juni 2021 15:40
    Wat is die spam-filter SLECHT jongens, man man man. Kan m'n bericht geen eens aanpassen.

    Wil nog iets toevoegen, maar dat mag dus niet van de spam-filter…..jezus jongens, wat aan amateuristisch geneuzel op deze manier. Nodigt niet echt uit om eens lekker je mening te posten.

    Waarom mag dit allemaal wel, maar was ik echt wil zeggen wordt geclassificeerd als spam…geen idee welke woorden dan niet mogen, maar goed.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    CodyvandenBogert

    • 30 juni 2021 15:53
    @The_Stifmeister Erg vervelend, ik snap je frustratie. Het is geen excuus als ik zeg dat we er alles aandoen om het op te lossen. Helaas is het zo makkelijk kennelijk nog niet en worden de spam-posters steeds creatiever. We verwachten het spoedig opgelost te hebben.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 30 juni 2021 16:05
    @CodyvandenBogert
    Thanks voor je reactie. Jullie zullen er ongetwijfeld aan gedacht hebben maar ik opper het toch maar; waarom geen captcha bij het registreren van een account? Ben je dan niet gelijk van het gezeik af?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mistory

    • 1 juli 2021 15:58
    @CodyvandenBogert
    Kan het dat berichten met emoticons als spam worden aanzien?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mistory

    • 30 juni 2021 23:51
    Eindelijk sinds vandaag een exemplaar.. ook in bundel moeten aanschaffen of anders nog weet ik hoe lang wachten op de preorder.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 1 juli 2021 08:09
    @Mistory
    Gefeliciteerd! Ik kreeg gister een mailtje van Wehkamp dat ik mocht bestellen mits ik meteen een mailtje terug stuurde en er nog voorraad was…..hoor voor zaterdag (als het goed is) of ik bij de gelukkigen zit.

    Bizar eigenlijk…de series X heb ik al sinds de launch maar die PS5 is gewoon echt niet te krijgen. Voordeel is wel dat ik anders nooit voor de series X was gegaan (ben altijd een Playstation gamer geweest) en dan had ik deze prachtige console gemist.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mistory

    • 1 juli 2021 15:53
    @The_Stifmeister
    Thanks! Nog maar 5 minuten deze ochtend voor het werk kunnen uittesten vanwege een overdracht van ps4 gegevens die 9u in beslag nam. ik snap nog steeds niet wat zoveel tijd vergde want ik heb van games enkel de 2 die ik momenteel speel overgedragen. Ben wel op die 5 minuten zeer enthousiast geworden over de controller.