Rodney Hodge over de problemen van World War 2 Online | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Sinds de release van World War 2 Online is er een hoop gebeurt, er wordt keihard gewerkt aan de talloze problemen die er waren met de servers en de code. GameSpot had een gesprek met Rodney Hodge, teamlid van developer Cornered Rat Software, over alle problemen en wat er momenteel aan gedaan wordt.

Het grootste probleem bleek te zijn dat sommige servers bepaalde specificaties van PC's niet aan konden en daarom het hele zaakje niet stabiel lieten draaien. De bug is nu gevonden en er wordt hard aan gewerkt om deze te verhelpen.Rodney Hodge: Yes, there was an intermittent hardware problem and a couple of code problems. Unfortunately, until we got the hardware problem fixed, we couldn't diagnose the code problems. To do this, we disconnected the different cells from each other and temporarily made individual "shards" to make it easier to diagnose the servers and get people in at the earliest po ible time. But yes, these problems have been addre ed, and now, we are just working on client performance and stability i ues. Once that is done, we will begin working toward holding bigger numbers in a gameworld.

Normaal zou er een proefperiode om online te spelen aan de game vastgezeten hebben, maar met alle problemen die er geweest zijn is die periode uitgesteld.

Om alle ins en outs over World War 2 en dan met name online te lezen, is dit het adres waar je moet zijn.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou