Nieuws

Rocket League komt naar Xbox One

Xbox One-versie bevat auto’s met Gears of War- en Halo-skins

Geschreven door Lucas May op

Rocket League verschijnt in februari 2016 voor Xbox One. Ontwikkelaar Psyonix onthulde dit tijdens The Game Awards afgelopen nacht. 

De Xbox One-versie is gelijk aan de eerdere versies die zijn verschenen voor pc en PlayStation 4. Er verschijnt wel exclusieve content voor de Xbox One-versie zoals exclusieve auto’s met Gears of War- en Halo-skins. 

Bron: Twitter

Dit artikel delen:

Lees meer

Vier nieuwe speelbare personages in Mortal Kombat X-dlc Hideo Kojima mocht geen award in ontvangst nemen van advocaten
20

Reacties op: Rocket League komt naar Xbox One

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • kleinekoosjer

    • 4 december 2015 10:26
    Prima. Al aantal keer op jouwbuis gezien. Ziet er wel cool uit.
    @ PS4 gebruikers; Hoe zit het met local mutltiplayer? Is er een 2/4 player modus (evt. splitscreen) of werkt dat niet lekker? Lijkt me toch ook wel relaxed om dit met maten op de bank te doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sanka

    • 4 december 2015 11:29
    Prima. Al aantal keer op jouwbuis gezien. Ziet er wel cool uit.
    @ PS4 gebruikers; Hoe zit het met local mutltiplayer? Is er een 2/4 player modus (evt. splitscreen) of werkt dat niet lekker? Lijkt me toch ook wel relaxed om dit met maten op de bank te doen.
    Ja dat kan, dus je kan bijv. 2vs2 doen online met je maat op de bank. Ook cross-play (PSN tegen PC etc.) of dit ook werkt met Xbox Live weet ik niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 4 december 2015 11:44
    Prima. Al aantal keer op jouwbuis gezien. Ziet er wel cool uit.
    @ PS4 gebruikers; Hoe zit het met local mutltiplayer? Is er een 2/4 player modus (evt. splitscreen) of werkt dat niet lekker? Lijkt me toch ook wel relaxed om dit met maten op de bank te doen.
    Ja dat kan, dus je kan bijv. 2vs2 doen online met je maat op de bank. Ook cross-play (PSN tegen PC etc.) of dit ook werkt met Xbox Live weet ik niet.

    $19.99 and includes all the DLC (except the Back to the Future DeLorean):

    The only potential drawback for some players is that the Xbox One version will not support cross-platform play. Those on PS4 and PC can join matches with one another. The Xbox One version is, like most multiplayer games, platform-specific.

    MS en hun regeltjes. ..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • -it-

    • 4 december 2015 14:23
    MS en hun regeltjes. ..

    Sony en hun gehackte PSN….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • poklaan

    • 4 december 2015 12:30
    Ik ben benieuwd of de installbase zometeen wel groot genoeg is om alle modes te ondersteunen omdat de game dus geen cross-play heeft en hoogstwaarschijnlijk niet "gratis" zal zijn met Games With Gold (Psyonix heeft dat geld simpelweg niet nodig). Ik zie op PS4/PC bijvoorbeeld rond 6u 's avonds in de Mutator Mashup slechts ~1200 spelers, ik ben benieuwd hoe dat soort nummers er een tijdje na de XB1 launch eruit zullen zien.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Grohe

    • 4 december 2015 13:17
    Jammer dat het niet cross platform is voor de Xbox gebruikers. Nu is het afwachten of wel genoeg spelers het kopen, dat is altijd weer de vraag bij de Xbox. Bij PS4 en PC hoef je daar nooit zorgen om te maken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • poklaan

    • 4 december 2015 14:21
    Ik zat net op PS4 Mutaror Mashup te spelen, dan ik zie nog geen 500 mensen die die mode spelen en dan heb ik dus al last van wat langere zoektijden en kom ik mensen vanuit andere regio's tegen wat resulteert in een slechte verbinding. Als XB1 speler zou ik het ergste vrezen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Grohe

    • 4 december 2015 16:14
    Ik zat net op PS4 Mutaror Mashup te spelen, dan ik zie nog geen 500 mensen die die mode spelen en dan heb ik dus al last van wat langere zoektijden en kom ik mensen vanuit andere regio's tegen wat resulteert in een slechte verbinding. Als XB1 speler zou ik het ergste vrezen.
    Ohh is dat bij de ps4 dus ook al een dingetje? Ja dan zou ik zkr als X1 speler ook niet zo op mn gemak voelen….:p

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sinas

    • 4 december 2015 16:38
    Ik zat net op PS4 Mutaror Mashup te spelen, dan ik zie nog geen 500 mensen die die mode spelen en dan heb ik dus al last van wat langere zoektijden en kom ik mensen vanuit andere regio's tegen wat resulteert in een slechte verbinding. Als XB1 speler zou ik het ergste vrezen.
    Ohh is dat bij de ps4 dus ook al een dingetje? Ja dan zou ik zkr als X1 speler ook niet zo op mn gemak voelen….:p

    Grohe, je vind niks leuk dus zeg dan niks

    OHJA TENZIJ SONY GELD VRAAGT om ps2 games op je ps4 te spelen.
    JA dit gaat geld kosten dus met je sony

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • poklaan

    • 4 december 2015 22:54
    Ohh is dat bij de ps4 dus ook al een dingetje? Ja dan zou ik zkr als X1 speler ook niet zo op mn gemak voelen….:p
    Ja, maar we zitten natuurlijk wel 5 maanden na release en er zijn natuurlijk vrij recentelijk aardig wat games uitgekomen, dat heeft natuurlijk ook een negatieve impact of de spelersaantallen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 4 december 2015 14:45
    MS en hun regeltjes. ..

    Sony en hun gehackte PSN….

    Niet zo zuur he, kiddo

    Uiteraard is het erbij halen van een hack van bijna 5 jaar geleden totaal relevant aan een bedrijfs-beleid wat het spelen van games onder verschillende platformen tegen elkaar onmogelijk maakt.

    Zo komt Street Fighter 5 niet uit op de One hierdoor. ( Ja Capcom heeft eerst bij MS aangeklopt voor SF5) En Final Fantasy XIV. en zelfs Dragons Dogma Online.

    Als je het nou gewoon kon verdedigen met normale-mensen praat ipv zielig fanboy geneuzel had ik je nog serieus kunnen nemen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Xtreme Henk

    • 4 december 2015 15:34
    MS en hun regeltjes. ..

    Sony en hun gehackte PSN….

    Niet zo zuur he, kiddo

    Uiteraard is het erbij halen van een hack van bijna 5 jaar geleden totaal relevant aan een bedrijfs-beleid wat het spelen van games onder verschillende platformen tegen elkaar onmogelijk maakt.

    Zo komt Street Fighter 5 niet uit op de One hierdoor. ( Ja Capcom heeft eerst bij MS aangeklopt voor SF5) En Final Fantasy XIV. en zelfs Dragons Dogma Online.

    Als je het nou gewoon kon verdedigen met normale-mensen praat ipv zielig fanboy geneuzel had ik je nog serieus kunnen nemen.
    En hoe verklaar je dan de crossplay tussen Xbox One en PC bij killer instinct?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Xtreme Henk

    • 4 december 2015 15:35
    MS en hun regeltjes. ..

    Sony en hun gehackte PSN….

    Niet zo zuur he, kiddo

    Uiteraard is het erbij halen van een hack van bijna 5 jaar geleden totaal relevant aan een bedrijfs-beleid wat het spelen van games onder verschillende platformen tegen elkaar onmogelijk maakt.

    Zo komt Street Fighter 5 niet uit op de One hierdoor. ( Ja Capcom heeft eerst bij MS aangeklopt voor SF5) En Final Fantasy XIV. en zelfs Dragons Dogma Online.

    Als je het nou gewoon kon verdedigen met normale-mensen praat ipv zielig fanboy geneuzel had ik je nog serieus kunnen nemen.
    En hoe verklaar je dan de crossplay tussen Xbox One en PC bij killer instinct? En zover ik weet is Sf 5 exclusieve omdat Sony de ontwikkelkosten betaald.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 4 december 2015 17:46
    Om Street Fighter V te counteren, ofcourse ;)

    Bij niche games als fighting games bv ben ik hartstikke pro cross-play, bij fps bijvoorbeeld, compleet niet.

    Ik zeg ook niet dat het onmogelijk is op de xbox (hell er zijn zelfs 360 titels die het kunnen) maar Microsoft
    doet altijd heel moeilijk hier over (iets met totale controle willen hebben over het product)

    Als het zo makkelijk op de ps4 met pc kan (vele titels , mmo, f2p etc. ondersteunen het)
    waarom dan in godsnaam niet op de xbox one met een game als Rocket League

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 4 december 2015 14:46

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 4 december 2015 14:46
    … edit deze website is echt nog gaarder dan -it-s comments aan het worden ..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 4 december 2015 15:17
    MS en hun regeltjes. ..

    Sony en hun gehackte PSN….

    Ja want xbox live is nog nooit gehackt. Droom lekker verder

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Grohe

    • 4 december 2015 16:46
    Ik zat net op PS4 Mutaror Mashup te spelen, dan ik zie nog geen 500 mensen die die mode spelen en dan heb ik dus al last van wat langere zoektijden en kom ik mensen vanuit andere regio's tegen wat resulteert in een slechte verbinding. Als XB1 speler zou ik het ergste vrezen.
    Ohh is dat bij de ps4 dus ook al een dingetje? Ja dan zou ik zkr als X1 speler ook niet zo op mn gemak voelen….:p

    Grohe, je vind niks leuk dus zeg dan niks

    OHJA TENZIJ SONY GELD VRAAGT om ps2 games op je ps4 te spelen.
    JA dit gaat geld kosten dus met je sony

    Komen ps2 spellen op de ps4? Ohh zal wel vet zijn :) Heb altijd xbox gehad hiervoor dus nog hoop Playstation pareltjes in te halen :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Grohe

    • 4 december 2015 16:47
    -

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Grohe

    • 4 december 2015 16:48