Nieuws

Risen-ontwikkelaar toont eerste beelden nieuwe rpg

Moet begin 2017 verschijnen

Geschreven door Michel Musters op
Elex, de nieuwe rpg van Risen- en Gothic-onwikkelaar Piranha Bytes, heeft eerste screenshots gekregen.

De post-apocalyptische actie-rpg plaatst spelers in een compleet nieuwe wereld met gemuteerde beesten en diepe morele keuzes. Spelers doen mee aan een oorlog om een mysterieuze bron die mensen magische krachten geeft. Mensen die de krachten krijgen, worden echter wel emotieloos. Spelers kiezen uiteindelijk of de wereld van Magalan om magie of emotie draait.

De game biedt een open wereld die met een jetpack ook verticaal te verkennen is. Ook is er een tactisch gevechtsysteem.  Elex moet in het begin van 2017 verschijnen.

Bron: Elex

Dit artikel delen:

Lees meer

Mogelijke nieuwe info gelekt over Mass Effect Andromeda Win een PlayStation 4-bundel met Star Wars Battlefront
10

Reacties op: Risen-ontwikkelaar toont eerste beelden nieuwe rpg

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Phobia

    • 23 november 2015 15:33
    Hopelijk word het wel beter dan Risen 3 (ps4) . Wat is dat spel een drama.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 23 november 2015 21:01
    Wat is er drama aan ?, heb hem pas op de PS4 aangeschaft maar nog niet gespeeld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Phobia

    • 24 november 2015 08:26
    Tja, wat niet. De Ps2 achtige graphics, glitches, het frustrerende combatsysteem.
    Om maar wat te noemen. Eigenlijk zonde want qua verhaal is het wel degelijk interessant. OP technisch vlak is het gewoon een rommel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 24 november 2015 09:15
    Had Risen 3 gedownload op de 360 omdat ik het eerst wilde zien voor ik hem kocht op de PS4 en vond het daar mee vallen dus ging ervan uit dat het er beter uit ziet op de PS4, de reviews waren gemengd de 1 loopt ermee weg de ander niet.

    Ik heb er uiteindelijk maar 15 euro voor betaald (nieuw) dus dacht ach who cares laten we het doen, als het echt bagger is kan ik het altijd nog doorverkopen.

    Goed om te horen dat het verhaal in ieder geval goed is voor de rest merk ik het vanzelf maar gaat nog wel ff duren voor ik eraan begin, na Rise of the Tomb Raider stort ik me eerst 200% in Fallout 4.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Shoarma

    • 23 november 2015 17:11
    Klinkt interessant, maar hopelijk wordt het beter dan hun laatste paar games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Edwin1984

    • 23 november 2015 19:20
    Hoewel hun voorgAande titels niet perfect waren heb ik me er wel prima mee weten te vermaken. Ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 23 november 2015 21:02
    Risen 2 heb ik me goed mee vermaakt, Risen 3 moet ik nog aan beginnen op de PS4.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vriess

    • 23 november 2015 22:41
    Het is niet zo dat Piranha Bytes echt niks kan. Maar waarom doen ze nou niet eens iets nieuws? Iedereen weet dat dit weer een zelfde soort rpg wordt die magere 5-en en een enkel 6jes scoort. Risen 1 was niet slecht, maar de rest er voor en er na?….. Ik haal ze uit de budgetbak, maar ik speel ze eigenlijk nooit uit. Jammer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Baukereg

    • 24 november 2015 08:41
    Gothic 2 ook gespeeld? Die game is beter dan alles wat Bethesda ooit heeft gemaakt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Nefarius

    • 24 november 2015 09:00
    I second that! Onlangs de Gothic trilogie voor 4 Euro (opnieuw) aangeschaft bij GOG en ben weer heerlijk bezig met de eerste game. Deel twee is ongetwijfeld de beste van de serie. Wat me nog steeds opvalt is hoe levendig de wereld is (NPC's die gaan werken, slapen, kletsen) voor een game uit 2001.