Respawn neemt Titanfall 2 op de schop na negatieve kritiek | Gamer.nl

Respawn neemt Titanfall 2 op de schop na negatieve kritiek | Gamer.nl

Afgelopen weekend konden fans voor het eerst de Titanfall 2-multiplayer testen. Na veel negatieve kritiek over veranderingen ten opzichte van het eerste deel, laat ontwikkelaar Respawn nu weten de game aan te passen.

Fans waren niet te spreken over het feit dat personages langzamer bewogen in vergelijking met het eerste deel. Ook bij het rennen over muren konden spelers niet extra snelheid vergaren. Respawn laat weten dit gedaan te hebben om te voorkomen dat spelers uit het niets in hun rug geschoten worden, maar belooft personages nu weer sneller te maken.


Een ander kritiekpunt was het feit dat Titans aan spelers werden gegeven die de objective van het potje volgden in plaats van via een timer. De timer om een Titan te krijgen keert volgens Respawn weer terug, al is het behalen van objectives altijd nog de snelste manier.

Spelers hadden ook kritiek op de map die speelbaar was in de test. Volgens hen was Homestead relatief plat en open, in vergelijking met de gangetjes en gebouwen waarin spelers in de eerste game konden rennen en springen. Volgens Respawn geeft Homestead geen indicatie van de type maps die spelers kunnen verwachten en komt er een grote variatie aan soorten maps beschikbaar.

Titanfall 2 verschijnt op 28 oktober op pc, Xbox One en PlayStation 4. De eerste Titanfall is nooit op een PlayStation-console verschenen.

Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou