Nieuws
Prince of Persia Sands of Time

Remake Prince of Persia: The Sands of Time gelekt

Afbeeldingen verschenen op Russische Uplay

Geschreven door Jacco Peek op
De remake van Prince of Persia: The Sands of Time is gelekt op de Russische versie van Uplay. Dat merkte Resetera-gebruiker Andrew DTF op.

Er zijn twee afbeeldingen een korte video gelekt, waarop de remake kort te zien is. Een releasedatum en platformen zijn nog niet bekend.

Er gingen al eerder sterke geruchten over een Prince of Persia-remake. Zo spotten fans eerder een logo uit The Sands of Time op een officiële afbeelding van Ubisoft. De remake wordt zeer waarschijnlijk vanavond tijdens Ubisoft Forward onthuld. De presentatie begint om 21:00 uur.

Prince of Persia: The Sands of Time verschoon oorspronkelijk in 2003 voor de PlayStation 2, Xbox, GameCube en pc. In 2010 verscheen ook een gelijknamige film met Jake Gyllenhaal in de hoofdrol.

Prince of Persia
Prince of Persia

Dit artikel delen:

Lees meer

Square Enix houdt Nier-livestream tijdens Tokyo Game Show Nintendo kondigt speciale Fortnite-editie van de Switch aan
19

Reacties op: Remake Prince of Persia: The Sands of Time gelekt

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • whaha

    • 10 september 2020 15:31
    Ik heb deze tweede trilogie nooit gespeeld.
    Ik ben vooral dol op de originele eerste twee:
    Prince of Persia
    Prince of Persia: The Shadow and The Flame

    Daarna had je ook nog Prince of Persia 3D, maar dat was niet zo'n goed spel.
    Ik heb wel interesse in remakes van de tweede trilogie, want vroeger heb ik ze links laten liggen, omdat 'ze 3D' waren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 10 september 2020 16:28
    @whaha Ze zullen nog steeds 3D zijn he ;) Het is niet te vergelijken met de oorspronkelijke 2D versies, de 3e dimensie voegde voor mij teveel rek toe in de games. Puzzels worden zo langdradig om te moeten oplossen. Het is vaak wel duidelijk wat je moet doen, maar je spendeert dan gerust een kwartier om jezelf van punt A naar punt B te parkouren omdat men het wel erg leuk vond om je nonstop naar een andere muur of kolom te moeten laten overspringen.

    In the Two Thrones vond ik het wel iets beter geimplementeerd, aangezien die game je vaker verplicht om je rot te rennen. Dat adrenaline factortje helpt wel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    WvA

    • 10 september 2020 16:01
    Ik mag toch hopen dat dit het BEFORE en niet AFTER van de remake is en niet de daadwerkelijke remake toch? Want dit ziet er echt niet uit.. Waren ze echt zo lelijk? Het was destijds 1 van mijn favo games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    JohnniePeters

    • 10 september 2020 22:06
    @WvA Ik heb net de live uitzending bekeken van Forward, en ik heb slecht nieuws voor je: De 2003 versie zag er beter uit.
    Puur de naam even uitmelken. Waarschijnlijk moet The Settlers hiervoor opgeofferd worden of zo. Wat een joke.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ShadowKiller

    • 10 september 2020 16:14
    Ik snap het gezeik om de graphics niet. Het ziet er prima uit. Het spel draait uiteindelijk ook gewoon om de gameplay.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    WvA

    • 10 september 2020 17:14
    @ShadowKiller Als het enkel om de gameplay draait hoef ik de remaster niet aan te schaffen en start ik de gamecube game toch gewoon weer op?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 10 september 2020 17:20
    @WvA Maar niet iedereen heeft nog een gamecube, of ps2, of xbox.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ShadowKiller

    • 10 september 2020 17:50
    @WvA
    Nou de game zal echt wel geüpdate worden met een betere resolutie en verbeterde gameplay.
    Een game draait niet alleen om graphics en hoge fps, wat veel mensen (zoals jij) wel denken natuurlijk.
    En wat darkmanwls ook al zegt niet iedereen heeft een GameCube, ps2 of Xbox. Dus voor een nieuwe generatie is dit weer een kans om PoP te leren kennen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    **Guitar_Hero**

    • 10 september 2020 18:00
    @ShadowKiller Volgens mij draaien remakes en remasters vaak juist om graphics. Natuurlijk kunnen game mechanics verbeterd worden maar het gevoel van het origineel moet er wel in blijven dus daar kun je niet te veel aan doen.

    Als dat niet boeit kunnen ze ook gewoon een port doen met originele resolutie etc.als dat gebeurt is het weer cheap, how goede de Gameplay ook was.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ShadowKiller

    • 10 september 2020 18:34
    Ok schatje.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    niqomipa

    • 10 september 2020 18:47
    @ShadowKiller
    Fijn dat jij even voor iedereen bepaald waar games om draaien. Weet ik dat ook weer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ShadowKiller

    • 10 september 2020 19:15
    @niqomipa
    Zeg ik iedereen? Leer lezen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    niqomipa

    • 11 september 2020 07:28
    @ShadowKiller
    Een game draait niet alleen om graphics en hoge fps, wat veel mensen (zoals jij) wel denken natuurlijk.
    Hier insinueer jij toch echt dat iedereen die vindt dat een game alleen om graphics en fps draait ongelijk heeft. Leer schrijven.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ShadowKiller

    • 11 september 2020 11:00
    @niqomipa
    'Veel mensen'

    Dat betekent niet iedereen.

    Leer lezen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    niqomipa

    • 11 september 2020 11:09
    @ShadowKiller
    Jij zegt toch dat een game niet draait om graphics en hoge fps. Volgens jou hoort een game daar niet om te draaien en dus bepaal jij voor iedereen (dus mensen die dat wel vinden én mensen die dat niet vinden) dat een game daar niet om draait.

    Vooruit, ik zal je even helpen want je lijkt me niet bijster snugger. De juiste zin had moeten zijn; 'Ik VIND dat een game niet alleen om graphics en hoge fps draait, wat veel mensen (zoals jij) wel denken natuurlijk.'

    Leer schrijven.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ShadowKiller

    • 11 september 2020 11:30
    @niqomipa
    Kind, blijf lekker janken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    niqomipa

    • 11 september 2020 11:48
    @ShadowKiller
    Ik begrijp dat je de discussie niet kan winnen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ShadowKiller

    • 11 september 2020 12:58
    @niqomipa
    Nee, gewoon geen zin om een nutteloze discussie te voeren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • -it-

    • 11 september 2020 09:50
    Werkt de xbox versie niet op de xbox series x met bc? Heb deze nog liggen denk ik, ga echt niet nog een keer betalen voor hetzelfde spel.