Nieuws

Call of Duty: Infinite Warfare nu maar 44,99 euro bij PU-abo

Prijsknaller

Geschreven door Redactie Gamer.nl op

Onze zusteruitgave Power Unlimited heeft een actie: wordt lid van het maandblad en ontvangt Call of Duty: Infinite Warfare. De aanbieding is nu extra scherp geprijsd!

Voor 49,99 euro ontvang je een jaar lang de Power Unlimited (12 nummers) en Infinite Warfare voor PlayStation 4. Voor 44,99 euro ontvang je een jaar lang het tijdschrift en de pc-versie.

Dit artikel delen:

Lees meer

Survivalgame Conan Exiles komt begin volgend jaar Blizzard werkt aan een nieuwe first-person game
15

Reacties op: Call of Duty: Infinite Warfare nu maar 44,99 euro bij PU-abo

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • xxxlbeunhaas

    • 21 oktober 2016 15:52
    pc versie….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • GoRightAhead

    • 21 oktober 2016 16:22
    @xxxlbeunhaas
    Of PS4

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • xxxlbeunhaas

    • 21 oktober 2016 17:01
    @GoRightAhead ja ok maar wil hem dan voor Xbox One :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • LordLuc

    • 21 oktober 2016 16:56
    Ik koop geen fysieke bladen meer. Ook beschikbaar als pdf of epub?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • alex201

    • 21 oktober 2016 18:47
    @LordLuc Volgens mij als je een abonnement hebt kan je het ook online bekijken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MichelMusters

    • 22 oktober 2016 11:18
    @alex201 Dat klopt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Wildfire

    • 23 oktober 2016 10:04
    Ik wou de game toch al gaan kopen bij een webshop die meestal één van de goedkoopste is voor fysieke exemplaren. Zag dat de game daar hetzelfde geprijsd was, dus dan is dit een leuke deal. :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • belboxtel

    • 2 november 2016 13:44
    @Wildfire
    Dat is dan waarschijnlijk wel de versie met de remake van infinite warfare erbij. Die zit bij deze actie niet bijgesloten helaas.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Linksquest

    • 2 november 2016 14:34
    Ik ben gestopt met de PU omdat ik sommige artikelen te veel van de kern vind afwijken, iets dat hier op Gamer.nl wel goed gaat. Jullie gratis blad vond ik stukken beter.

    Wat betreft Call of Duty, leuke actie, maar een game wat ik deze keer echt aan mij voorbij laat gaan, beetje klaar met die futuristische shooter, geef mij maar Modern Warfare.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • killer28

    • 22 november 2016 16:41
    Call of Duty: Infinite Warfare Digital Legacy Edition PC € 38.39 bij cdkeys, zit je ook niet aan een abonnement vast. PU is de laatste jaren ook niet meer wat het geweest is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Humpdog

    • 22 november 2016 18:21
    Als nou Titanfall 2 of FFV was, dan had ik wel overwogen maar nu niet eens.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HighNesZ

    • 23 november 2016 09:22
    @Humpdog er is ook een FFV deal

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HardeHarry

    • 23 november 2016 10:01
    CoD kunnen ze aan ze straatstenen niet kwijt!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • yuck0

    • 23 november 2016 13:59
    @HardeHarry
    Vandaar dat ze zo wanhopig zijn in hun marketing strategy. De Power Unlimited laat zich weer schaamteloos gebruiken iig. Maar dat was vorige delen al wel duidelijk dat de PU niet echt objectief is over de CoD serie.

    Als de PU zich nu iets minder op tieners richten, jammer. En zet gewoon bij een CoD review: "gesponserde content"

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Qinneth

    • 23 november 2016 14:50
    Jongens, vanaf vrijdag tot en met zondag a.s. is Infinite Warfare to koop voor € 39,99 bij Mediamarkt en Gamemania. Laat je niet verleiden door te abonneren op een flut-blaadje wat al tien jaar niks nieuws meer doet.