Droom je er van om ooit mee te werken aan een legendarische titel? Kan je je schoonmoeder namaken in Lightwave of Maya? Heb je het huis al vier volledig nagebouwd in Quake 3? Dan heeft Raven misschien een nieuwe uitdaging voor je, ze zoeken namelijk mensen om mee te helpen aan Quake 4.

Men zoekt getalenteerde, ervaren mensen die textures en world models kunnen maken. Verder zijn er nog een helemaal zaken waardoor je extra gekwalificieerd wordt. Technische ervaring, scripting, programmeren en Quake 3 kennis zijn slechts enkele van de vakgebieden waardoor je extra opvalt. Raven Software is looking for a Technical Artist for the Quake 4 PC title. We prefer a person with a strong understanding of the technical side of creating art assets, such as creating textures and world models, generating shaders, and proficient in scripting. We also prefer a candidate with strong drawing and painting skills and an ability to model hi and lo-poly models in Maya and/or Lightwave. Programming experience is a plus. A background with Quake 3 shaders, a familiarity with the Quake 3 Editor, and experience in animation and effects are also a definite plus, but not required.

Denk je dat je het in je hebt, en jij de aangewezen persoon bent die Raven kan meehelpen aan het maken van Quake 4, surf dan snel door naar het .plan van Rick Johnson.