Nieuws
Warzone

Raven Software past controversiële skin en wapens in Warzone aan

Seizoen 3 staat voor de deur

Geschreven door Jacco Peek op
Raven Software past onder andere de controversiële Roze-skin en een aantal wapens aan voor Call of Duty: Warzone aan. Dat laat de ontwikkelaar weten in een tweet.

Daarmee gaat het in op veelbesproken aspecten van Warzone. Zo vragen spelers al langer om de Roze-skin aan te passen, die spelers in het donker slecht zichtbaar maakt. 

Ook balanceert Raven de Tac Rifle Charlie, M16, FFAR 1 en Sykov, waarvan de laatste recent aan de game werd toegevoegd. Ook pakt de studio Modern Warfare-perks, 'sniperglinstering' en de manier waarop de RC-XD-bomauto wordt gekocht aan.

Seizoen 3 van Call of Duty: Warzone en Black Ops Cold War begint op 22 april. Hoogstwaarschijnlijk brengt Raven een Koude Oorlog-versie van de map Verdansk uit. Ook lekte dit weekend een cover art van het nieuwe seizoen uit.

Dit artikel delen:

Lees meer

De E3 is niet te stoppen - Ron en Erik Podcast 329 Mod maakt Half-Life: Alyx speelbaar zonder vr-bril
9

Reacties op: Raven Software past controversiële skin en wapens in Warzone aan

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Zut

    • 18 april 2021 11:56
    Hopelijk pakken ze het nu ook echt goed aan en niet van die halfslachtige nerfs. Ben groot fan van Warzone maar de TTK is met de FFAR/ AUG en nu de Sykov's niet te doen. Je hebt gewoon geen tijd om te reageren en hup, je bent dood. Moeten ze echt iets aan doen want ze zijn spelers aan het kwijtraken en al helemaal met BF6 in het vooruitzicht. Had ook liever een geheel nieuwe map gezien maar een jaren 80 reskin van Verdansk is ook prima, ben benieuwd!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • rreloaderr

    • 18 april 2021 12:45
    Deze game staat nog amper op 1 been. Wanneer warzone goed is, kan het de beste BR zijn op de markt. Door het gebrek aan content, pay to win model en de zeer slechte communicatie zal het niet gauw beter worden.
    Een re-skin van Verdansk is leuk voor 1 week en de TTK zal ook na de nerfs nog veel en veels te laag zijn. Alles om maar die packs te verkopen (zucht)
    Ik heb veel plezier gehad met deze game en meer dan 1000 uur ingestoken, door de enorme ruimte wat deze game ook in beslag nam was het geen moeilijke keuze geweest om deze te verwijderen. Rip Warzone

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MoodyBanter

    • 18 april 2021 13:14
    @rreloaderr Warzone is in geen enkele vorm pay to win, op z'n best dat je de wapens uit de battle pass sneller unlocked, maar die zijn ook altijd gratis te verkrijgen.

    Re-skin van Verdansk is wel weer een echte cheap money move

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 18 april 2021 13:36
    Ik vind dit altijd een beetje dubbel. Laat ik voorop stellen dat ik uiteraard tegen piraterij ben, echter wie is Nintendo dan wel helemaal niet dat die even bepaald wat ik met mijn apparaat doe als ik 'm gekocht heb. Zij zijn geen eigenaar meer, dat ben ik. Ik heb geen gebruikersvoorwaarden getekend toen ik het apparaat in gebruik nam, dus ik kan en mag ermee doen wat ik wil (of moet je iets accepteren als je de Switch voor het eerst aanzet? Kan het me niet herinneren eigenlijk).

    Zelfde geldt voor die Bowser, kennelijk is het tegen de wet wat hij doet (anders was 'ie niet aangehouden) maar ik vraag me echt af waar dat dan op gebaseerd is. Ik vraag me echt af waar in de wet staat dat je geen mods mag maken voor een hardware apparaat wat je gekocht hebt en het vervolgens ook niet mag doorverkopen. Kan Toyota mij dan ook aanklagen als ik een dikke taartschep-spoiler ontwerp en deze verkoop aan derden? Ik zal ongetwijfeld iets over het hoofd zien….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • iChrisNL

    • 18 april 2021 14:47
    @The_Stifmeister Verkeerde artikel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 18 april 2021 15:30
    @iChrisNL
    lol…ik zie het….zware avond gister, laten we het daar op houden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 19 april 2021 14:00
    @The_Stifmeister Je kunt er alsnog niet mee doen wat je wil, het is illegaal om de hardware en de software aan te passen. Je mag het alleen as-is gebruiken. Met andere woorden: zoals Nintendo dat dicteert.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    HunterSeeker

    • 19 april 2021 09:55
    Ja die black Roze spelers met hun ffar/sykov + aug/m16 vind ik maar trieste mensen.
    Snap de reden ook wel, ze zijn niet goed genoeg en willen elk voordeel mee kunnen pakken om toch nog hoger te scoren.
    En dat komt doordat de balans weg is, hopelijk krijgen we een goeie nerf deze keer zodat er wat meer variatie in de Warzone komt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mellieee

    • 19 april 2021 11:41
    @HunterSeeker Tja, ik speel zelf ook met de FFAR, maar of je nu echt in het voordeel bent? Ik vind de sykov en AUG/M16 veel sterker.
    Het is gewoon klote als je met een Grau of M4A1 loopt, maar continue duels verliest. Tuurlijk is het logisch dat je niet alle duels wint, maar je bent voor je gevoel echt minder als je van dichtbij met M4A1 loopt. Op afstand geldt hetzelfde als iemand anders met M16 loopt en jij met wat anders..