Nieuws

Rare gaat vanavond dieper in op Pirates of the Caribbean-update Sea of Thieves

Presentatie begint om 20:00 uur

Geschreven door Jacco Peek op
Vanavond om 20:00 houdt ontwikkelaar Rare een presentatie voor de A Pirate's Life-update voor Sea of Thieves.

De presentatie bevat onder andere een betere blik op de eerste paar 'verhalen', alsmede interviews met ontwikkelaars. Het is nog niet bekend hoe lang de stream duurt.

A Pirate's Life werd aangekondigd tijdens Microsofts E3-presentatie en bevat personages uit de Pirates of the Caribbean-films. In vijf verschillende verhalen krijgen spelers te maken met personages als Jack Sparrow en Davy Jones, waarvoor Rare zegt nauw samen te werken met Disney.

A Pirate's Life is vanaf 22 juni beschikbaar voor Xbox en pc.

Dit artikel delen:

Lees meer

Nintendo-directeur: 'Switch herdefinieert de consolecyclus' 'Castlevania Advanced Collection' beoordeeld in Australië 
22

Reacties op: Rare gaat vanavond dieper in op Pirates of the Caribbean-update Sea of Thieves

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    DarkraverX

    • 20 juni 2021 11:10
    Ik heb samen met een maat van mij dit spel geprobeerd te spelen, we lagen helemaal in een deuk niet omdat we de game zo komisch vonden maar vanwege het feit dat we dachten welke gek spendeert zoveel tijd in deze meuk.

    Maar goed iedereen moet spelen wat hij leuk vind.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Quintex

    • 20 juni 2021 16:56
    @DarkraverX kan je toelichten wat je er zo slecht aan vindt? Ik speel dit wekelijks met vrienden en wij vinden het een van de beste co-op ervaring die er is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 21 juni 2021 10:10
    @Quintex Zoals ik al aangaf wij speelden het en we hadden echt zoiets van ok leuk ga hierheen doe dat ga daarheen doe zus en we vonden het verschrikkelijk boring.

    Niks mis mee toch, niet iedereen kan van alle soorten games houden.

    We maakten er een grap over door te zeggen welke gek speelt dit, maar goed die zullen weer zeggen welke gek speelt (vul maar in), niet iedereen hoeft en kan van hetzelfde genre houden.

    Journey bijvoorbeeld op de PS3, iedereen vol lof over die game en ik had zoiets van (na het uitspelen)….. owkeeeeee. Ook aan die game vond ik letterlijk geen fluit, heb hem wel gekocht en uitgespeeld maar om nu te zeggen wat een pracht game zoals velen dat vonden… nee dat zeker niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 21 juni 2021 11:49
    @DarkraverX Ben ik toch wel benieuwd wat jij wel graag speelt met je maat. Ik vind SoT namelijk een van de mooiste games ooit gemaakt en de co-op ervaring ongeëvenaard. Ik snap ook wel dat het niet voor iedereen is; en gelukkig verschild men van smaak. Om deze game als meuk af te schrijven gaat mij echter iets te ver. Ja, zeker in het begin had het wat extra liefde nodig. Maar de hoeveelheid verbeteringen en extra content die we afgelopen jaar gekregen hebben is fantastisch. Zelf ben ik het meest fan van de talltales en het minst fan van de pvp (puur omdat wij er weinig van bakken). Ik ben dan ook blij dat deze update 5 dikke verhalen met zich meebrengt. Voorlopig is het einde nog niet in zicht en ik hoop dat ze nog lang door gaan met toevoegen nieuwe content.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Quintex

    • 21 juni 2021 12:15
    @kleinekoosjer 5 dikke verhalen in een gebied waar je niet lastig kan worden gevallen door andere spelers!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 21 juni 2021 12:41
    @Quintex oh for real?? Dat is dus precies wat ik hoopte hahaha. Nice.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 21 juni 2021 16:31
    @kleinekoosjer Ik vind de game meuk, oftewel mijn mening.

    Games die ik coop speel soms zijn:

    The Division
    Dying Light
    It takes two
    Outriders
    Ghost Recon
    A Way Out
    Monster Hunter World

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 22 juni 2021 12:17
    @DarkraverX Arrr…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 20 juni 2021 23:41
    Volledig met je eens! Ik speel dit spel regelmatig met vrienden en wij hebben ook de grootste lol. Elke keer is het weer een unieke ervaring.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 20 juni 2021 14:03
    Hopelijk wel jack sparrow met Johnny Depp als stem. Want iemand zo onschuldig als Johnny Depp verdiend redemption.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    watashi wa maurice desu.

    • 20 juni 2021 14:39
    @coola

    Is hij onschuldig?
    Kijk ik vind dat tegenwoordig iemand nogal snel en hard. wordt aangepakt hoor, een keer met je ogen knippen naar iemand kan je als acteur al je rol kosten. Dat slaat natuurlijk nergens op. Maar ik kan serieus geen bericht vinden dat Depo volledig onschuldig is. Hij verloor zelfs een rechtszaak vanwege smaad tegen hen. Als de rechters daar al niet in ziet dat er geen sprake is van bewijs dat het ook smaad was, dan vraag ik me af hoe onschuldig hij was.

    Wel jammer want het is voor mij een van de beste acteurs om rare figuren te spelen in films
    Een icoon, die helaas nu hard onderuit gaat. Hopelijk kan hij ooit teug keren in films. Ik baal dat ze hem in Fantastic beasts gaan vervangen. Hopelijk gaat die nieuwe acteur het wel kunnen overnemen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 20 juni 2021 14:46
    @watashi wa maurice desu.

    Hij is on schuldig ja. Dat de rechter alle bewijzen in de wind slaat dat juist Amber heard de dader is is vrij lullig.

    Amber Heard heeft Depp mishandeld niet andersom. Amber Heard misbruikt #metoo ( wat jammer genoeg te vaak gebeurt)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 20 juni 2021 14:51
    @coola oh gelukkig weet Coola het beter en de rechter snapt er geen flikker van. Riiiight…

    Nou kom maar op met je analyse dan Coola, wat is precies het bewijs dat de rechter in de ons geslagen heeft?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    armilo-theus

    • 20 juni 2021 16:34
    @Ziminar de audiotapes die naar buiten zijn gekomen. En dat amber heeft gelogen tegen de politie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 20 juni 2021 18:22
    @armilo-theus
    “ The audio recording taken by Amber Heard was yet another piece of evidence in her claims that he abused her on 14 separate occasions.

    In the clip, Depp can be heard saying: 'My f***ing knife. Cut me. You want to cut me?' He later adds: 'Cut me. If you don’t, I will.' ”
    Bedoel je die audiotapes?

    Er zijn er blijkbaar meerdere waarom hij haar heeft mishandeld.
    Amber Heard is ook geen lieverdje zeker. Maar Coola die het zogenaamd beter weet en maar half geïnformeerd is en beweerd dat de rechter het mis heeft is natuurlijk lachwekkend. Die noemt elk wispelturig statement van Ubisoft perfect.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    armilo-theus

    • 28 juni 2021 14:47
    @Ziminar Hij heeft haar niet mishandeld. Zij heeft hem naar depression geleid. Dat is wat je hoort. Jij bent heel erg selectief. Er zijn meerdere audiotapes waar Amber Heard toegeeft dat ze hem abused. En dan ook nog eens zegt dat niemand hem gaat geloven omdat hij een vent is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Quintex

    • 20 juni 2021 16:56
    @coola Het is niet Johnny Depp. Zou veel te duur zijn ook.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aerofox81

    • 20 juni 2021 19:05
    @coola kwa uiterlijk en beweging lijkt het karakter er verdomd veel op. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat zonder Depps toestemming mogen doen. De stem in de beelden die ik gezien heb is volgens mij niet van Depp. Dat zou inderdaad erg jammer zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 20 juni 2021 19:15
    @Aerofox81
    Het karakter (dus het uiterlijk en eigenlijk alle kenmerken inclusief de bewegingen) zijn eigendom van Disney, die mogen er dus mee doen wat ze willen. Inclusief een voice-a-like want de echte stem van Depp is inderdaad te duur (zoals Quintex al aangeeft).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 20 juni 2021 19:23
    @Aerofox81

    Het mag wel zonder toestemming. Maar overigens mag depp ook zonder toestemming van Disney zijn jack sparrow kostuum aantrekken voor ziekenhuizen bezoeken etc.