Nieuws
Rainbow Six Siege

Rainbow Six: Siege wordt nog een jaar ondersteund

Nog een jaar lang tactisch knallen

Geschreven door Peter Paardekooper op

Ubisoft heeft bekendgemaakt dat de tactische multiplayershooter Rainbow Six: Siege nog minstens een jaar lang extra content krijgt.

Dat bevestigde de ontwikkelaar op Twitter. De game heeft ondertussen al drie uitbreidingen gehad: Operation Black Ice, Operation Skull Rain en Operation Dust Line. Op 17 november verschijnt de vierde uitbreiding in de vorm van Operation Red Crow.

Daar komen dus nog een aantal uitbreidingen bij. Rainbow Six: Siege verscheen oorspronkelijk op 1 december vorig jaar.

Dit artikel delen:

Lees meer

Watch Dogs 2-review niet vandaag online vanwege online problemen Vecht met Shiva in nieuwe Final Fantasy 15-screenshots
10

Reacties op: Rainbow Six: Siege wordt nog een jaar ondersteund

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Phobia

    • 14 november 2016 12:50
    Goed nieuws. Speel deze nog regelmatig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rpenning

    • 14 november 2016 13:18
    @Phobia nou ik ook en moet ubisoft tog een compliment geven dat ze deze game nog steeds uitbreiden zeer goed spel en zeer nette manier van dlc echt een pareltje van ubisoft

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DenZon

    • 14 november 2016 13:24
    Is dit spel nou ook leuk als je weinig vrienden hebt met een game pc? Deze game wil ik eigenlijk al een tijdje hebben maar ja dan speel ik het alleen met onbekende. Hoorde dat het bijna een must is om met vrienden dit Online te doen. Wat vinden jullie mensen? Alvast bedankt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HighNesZ

    • 14 november 2016 14:21
    @DenZon een team om mee te spelen is wel aan te raden. Zonder kan ook maar is wel wat frustrerender spelen. Op de pc gebruiken de meeste wel een mic en zal de communicatie in game beter zijn met randoms dan dat ik ken van de ps4.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • infernal_nl-nl

    • 14 november 2016 14:50
    @DenZon Aan te raden.. aan te raden.. ja mijn monteur raad me ook aan om mijn voertuig elke 1000km een beurt te geven maar dat doe ik dan ook niet. Tuurlijk is het meer epic met je vrienden maar 80% van de tijd zit ik met randoms die gewoon hun uiterste best doen, ik speel meer alleen dan met vrienden. Gewoon goed te doen hoor DenZon!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • jewoenboy

    • 14 november 2016 15:40
    Inderdaad is het met een team dat je kent beter te doen dan niet. Maar Solo que is in de game ook zeer goed te doen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rpenning

    • 14 november 2016 19:19
    @DenZon ik speel ook altijd alleen en moet zeggen dat het prima te doen is in je eentje

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DenZon

    • 14 november 2016 19:55
    Dag mensen, bedankt voor jullie reactie. Grappig ik post nooit iets eigenlijk op deze site maar lees wel erg veel hier :). Nou binnenkort maar eens even kopen. Dacht dat hij nu iets van 20 piek koste.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coenschoen

    • 14 november 2016 20:35
    Yess! :D:D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • timtim96

    • 14 november 2016 20:54
    Ik heb nog nooit zo'n leuke shooter gespeeld. Goed nieuws. En een goed team kan je ook tegenkomen; ik speel bijna altijd in drie teams bestaande uit mensen uit Engeland.