Nieuws

Rainbow Six Extraction staat vanaf lancering op Xbox Game Pass

Ubisoft+ komt in de toekomst naar Xbox-consoles

Geschreven door Michel Musters op
Rainbow Six Extraction komt vanaf lancering op Xbox Game Pass te staan.

Dat heeft Ubisoft aangekondigd. Het was al bekend dat het spel op 20 januari uitkomt, maar nu blijkt ook dat het spel vanaf dat moment op Game Pass voor console, pc en de cloud staat.

Rainbow Six Extraction is een co-op shooter waarin spelers in verschillende modi samen vechten tegen alienparasieten. Daarbij kiezen ze een Operator uit Rainbow Six Siege met specifieke vaardigheden en een uitrusting om vervolgens op zoek te gaan naar de volgende doelstelling. De game komt naar Playstation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Stadia en pc.

Verder heeft Ubisoft aangekondigd dat Rainbow Six Siege vanaf 20 januari ook op PC Game Pass en Xbox Game Pass Ultimate komt te staan. Het spel is al verkrijgbaar voor Xbox Game Pass. Tot slot laat het bedrijf weten dat de abonnementsdienst Ubisoft+ in de toekomst naar Xbox-consoles komt. Ubisoft+ is momenteel alleen verkrijgbaar via pc en sommige cloudstreamingdiensten.

Dit artikel delen:

Lees meer

Nobody Saves the World verschijnt op 18 januari Razer Zephyr-mondmasker krijgt binnenkort Pro-variant
15

Reacties op: Rainbow Six Extraction staat vanaf lancering op Xbox Game Pass

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • GeorgeBaker

    • 6 januari 2022 09:04
    Slimme zet, was totaal niet geinteresseerd, zoals volgens mij velen. Nu het op Gamepass komt kan ik het altijd eens proberen met 2 vrienden erbij.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    smoothy101

    • 6 januari 2022 09:08
    Kan me echt niet voorstellen dat mensen op deze game zitten te wachten. Siege moet innoveren mte een grote update aangezien zoveel mensen hooked zijn lijkt me een Siege 2 een verkeerde zet,
    Dit was dan ook een mooie update geweest of betaalde DLC maar als stand alone game???

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 6 januari 2022 09:30
    Hopelijk komt xbox met een totaal prijs voor ubi plus en gamepass dan ben ik zeker geintreseerd anders neem ik ubi als er een game uit komt voor een maand

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 6 januari 2022 10:36
    @hulstpower Heb ik ook. Of dat ze een soort splitsing maken; oude spellen net als EA op gamepass. Als Xbox volledige Ubisoft+ (dus nieuwe releases day 1) erbij wilt doen, moeten ze flink in de buidel tasten; of het abonnement verhogen naar een soort premium.. Weet niet of ze daar om zitten te springen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 6 januari 2022 11:51
    @kleinekoosjer gerucht gaat dat er een duurdere versie bij komt, dus wie weet.
    Dacht dat ik het in een podcast hoorde en die zeiden maanden terug ook dat ubi plus zou komen, dus wie weet hebben ze het goed.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 6 januari 2022 10:17
    Imho eindelijk weer een rainbow six game die interessant klinkt en er interessant uit ziet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 6 januari 2022 10:24
    Het is zeker in het begin een goed idee om MP games op game pass te zetten, je garandeert jezelf van een bepaalde playerbase. Cruciaal voor een dergelijke game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 6 januari 2022 10:38
    Ik vind het wel goud dit. Denk dat menig nu zoiets heeft van let's try it. Waar ze de game anders massaal links hadden laten liggen. Ik ben er daar in ieder geval 1 van. Nu heb ik er zelfs zin in.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jorn6810

    • 6 januari 2022 11:34
    @kleinekoosjer van massal links laten liggen naar er zelfs zin in hebben is best een groot verschil (emoji)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 7 januari 2022 09:23
    @Jorn6810 klopt.. en toch is het zo. Al mijn gamende maten hebben een xbox met gamepass. Zo'n spel koopt men niet 123 met z'n allen.. maar dmv gamepass kan iedereen direct inspringen zonder dat men overtuigd hoeft te worden.

    Zo hebben we al menig coop shooter uit kunnen proberen en vele nazies, zombies, aliens of ander gespuis over de kling gejaagd. Ik kan dan ook wel stellen dat de wereld er dankzij gamepass echt een stukje veiliger op is geworden..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jorn6810

    • 7 januari 2022 10:42
    @kleinekoosjer haha goed om te horen! Ik merkte al op dat ik steeds minder van dat gespuis rondom m’n huis aantrof.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 6 januari 2022 12:15
    Als Gamepass member kun het bijna niet laten om het iig even te proberen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    watashi wa maurice desu.

    • 6 januari 2022 13:12
    Nou ja voordeel is dat ik sinds een maand een Xbox heb en gamepass. Dus het is leuk om te proberen. Kan dan geen buil er aan vallen.
    Maar eerder rainbow six games deden me niks, maar zo via gamepass laat ik me verrassen en krijgt de game op zich wel een eerlijke kans. Enkel verkoop zou ik deze nooit kopen blind.
    Dus lijkt me een slimme zet van Ubisoft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ceiro

    • 6 januari 2022 17:14
    Ben nu wel echt serieus aan het denken voor aanschaf Xbox series X

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Frezzle

    • 6 januari 2022 17:15
    Tof. Weer een aanwist voor gamepass. Te bedenken dat je op de PS de volle mep betaalt.
    En wat betreft ubisoft+ een kwestie van tijd eer het op gamepass toegevoegd wordt.