Quake IV concept besproken | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

De kogel is eindelijk door de kerk, Quake IV komt eraan. Er is nog weinig inhoudelijk over de titel bekend, behalve dat het spel gaat lijken op Quake 2.

Raven Software's Rick Johnson heeft tijdens QuakeCon een openhartig gesprek gehad met de aanwezige quakefans over wat zij verwachten in de nieuwe Quake. In een se ie die meer dan 3 uur heeft geduurd zijn onder meer de eindbazen besproken, er is gebabbeld over wat voor wapens er in het spel moeten zijn en uiteraard het multiplayer gedeelte van Quake IV.When it came to the subject of enemies, another game entered the discu ion: Serious Sam. A number of people brought up some of the game's truly memorable bo es, and suggested that this was part of what they enjoyed most about SS. Almost everyone agreed that they'd like to see bo es with more personality and try to present something they wouldn't soon forget.

The group spent some time talking about locational damage and whether it had any place in Quake 4. A good deal of the group said they'd like to see their weapons have different effects on enemies depending on where they were hit, and maybe go as far as be able to pick up parts of enemies and use them for varied tasks.

Interestingly, the group didn't spend much time talking about weapons. The pros and cons of having alternate firing modes for different weapons was brought up, as was the desire to have a few "special" weapons -- like Quake 2's BFG 10K -- appear on occasion.Alles wat er staat zijn dingen die de fans graag in Quake IV willen hebben, niet wat er defenitief in gaat komen. Opvallend is wel dat er zo openhartig en vroeg in de ontwikkeling van het spel naar de fans wordt geluisterd. Een goede zaak en nu maar wachten op het resultaat...
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou