Nieuws
Battlegrounds

PUBG heeft meeste spelers tegelijkertijd op Steam

Shooter stoot Dota 2 van de troon

Geschreven door Michel Musters op
PlayerUnknown's Battleground had gisteren de meeste spelers tegelijkertijd van alle titels op Steam.
Daarmee heeft de game tijdelijk Dota 2 en Counter-Strike: Global Offensive verslagen, de games die normaliter de meeste spelers tegelijkertijd hebben. Er waren bijna 900.000 spelers tegelijkertijd die PUBG speelden.


De game is de afgelopen maanden steeds populairder geworden dankzij populariteit bij streamers en YouTubers. In de game worden honderd spelers op een grote map geplaatst en moet men proberen als laatste over te blijven. Later dit jaar komt de game ook naar Xbox One.

Dit artikel delen:

Lees meer

F1 2017 Nintendo: 'Switch-productie moet omhoog voor de feestdagen'
16

Reacties op: PUBG heeft meeste spelers tegelijkertijd op Steam

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • G.T

    • 28 augustus 2017 09:29
    Snap het niet waarom zo'n spel het zo goed doet, hij loopt voor geen meter (optimalisering), ziet er vaak niet uit (textures, pop ins) en heeft van wat ik lees nog behoorlijk was andere issues, en toch kopen mensen de game bij het leven :s ik zou wachten tot hij af is maar ja.. dat ben ik..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rpenning

    • 28 augustus 2017 10:10
    @gt-2 ben het met je eens laatst een paar keer gespeeld maar het ia nog echt zon early acces shit, het idee is wel tof ma dat was het ook

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ErikNus

    • 28 augustus 2017 11:44
    @gt-2 Het is gewoon heel leuk, graphics boeien me dan niet zo veel…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • G.T

    • 28 augustus 2017 12:08
    @eriknus Dat is ook prima en zo hoort het ook maar naast de graphics zijn er ook een hoop gameplay elementen die me beetje verbazen dat men dat echt leuk vind, want volgens mij is 90% van het spel dingen looten en dan neergeknald worden en vaak zonder dat je eigenlijk wat terug kan doen, ik ken wel leukere games met meer inhoud dan dat… zo komt de game mij voor mij over, loot, die en heeel af en toe winnen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 28 augustus 2017 12:50
    @gt-2

    Het valt niet uit te leggen aan mensen die er geen kaas van hebben gegeten. Ik heb al meerdere vrienden gehad die mij vertelde dat dit spel helemaal niks voor hun was. En wat denk je? Ze spelen niks anders meer tegenwoordig.

    Het gevoel wat je bij dit spel krijgt heb ik al lang niet meer gehad bij een game, de adrenaline kick is zo geweldig in dit spel. Ja je bent veel aan het looten, maar constant wetende dat je op ieder moment uitgeschakeld kan worden is gewoon heerlijk.

    En al helemaal als je tegen 100 man aan het spelen bent en je wint de pot en je staat te shaken op je benen en een hartslag van 180 is echt te gaaf gewoon.

    Euforie gevoel zodra je die chicken dinner hebt.
    Zo erg dat ik er soms koppijn van krijg van de inspanning haha.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Incredicate

    • 28 augustus 2017 16:28
    @spreadthehate Helemaal mee eens! Elke chicken dinner voelt alsof je een toernooi gewonnen hebt, heerlijk gevoel om alleen al de top 10 te bereiken in een match.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Battlestar28

    • 28 augustus 2017 18:40
    @spreadthehate
    Winner winner chicken dinner =D Ik sluit me 100% aan bij jou comment.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fred6er

    • 28 augustus 2017 17:07
    @gt-2 ik snap je.. Sws ben ik tegen de hele early access hype, persoonlijk weiger ik een game te kopen die in ontwikkeling is en misschien nooit 'af' komt.
    Daarbij zie ik echt de lol niet in van deze game

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Battlestar28

    • 28 augustus 2017 18:38
    @gt-2
    Dat jij een ruk pc hebt daar kunnen we niks aan doen. Hij loopt mij mij moeiteloos. Enige probleem is de eerste 2 minuten na het landen met de parachutte soms een beetje lag spikes.

    Spel is tergend spannend. In ieder geval als je de top 10 haalt. Weet dat het spel nog maar early acces is. Het wordt alleen nog maar beter.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • toeterbaas198219

    • 29 augustus 2017 15:32
    @battlestar28 +1 Potato pc

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Battlestar28

    • 31 augustus 2017 18:34
    @toeterbaas198219
    Dat ligt aan de servers. Kijk de forums eens noob.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Zodanmaar

    • 28 augustus 2017 12:58
    De adrenaline die dit spel genereert is gewoon te verslavend. Je zit idd vaak gewoon te trillen van die spanning. En bij mij heeft een game dat nog nooit voor elkaar gekregen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Scream2Late

    • 28 augustus 2017 15:00
    Teveel op geluk gebaseerd …
    Leuk voor even

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Battlestar28

    • 28 augustus 2017 18:40
    @scream2late
    Niet leuk voor noobs inderdaad. Leuk voor echte gamers.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Scream2Late

    • 28 augustus 2017 22:32
    @battlestar28

    Heeft niks met noobs te maken

    Standaard comment als ze niks zinnigs weten te zeggen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Incredicate

    • 29 augustus 2017 15:02
    @scream2late Dan raad ik je aan first person te proberen, veeeeel meer skill involved.