Nieuws
Red Dead Redemtion 2

PS4-bundels met Red Dead Redemption 2 verschijnen tegelijk met game

Komen op 26 oktober uit

Geschreven door Michel Musters op
Er komen meerdere PlayStation 4-bundels met Red Dead Redemption 2 uit.

Het gaat om een bundel met een PlayStation 4 Pro en een fysieke versie van Red Dead Redemption 2. Daarnaast komen er twee bundels met de game en een normale PlayStation 4: eentje met 1 TB en eentje met 500 GB. De bundel met 500 GB komt alleen in het Verenigd Koninkrijk uit.

Er is nog geen prijs in euro's bekendgemaakt, maar de PS4 Pro-bundel kost 399 dollar in de Verenigde Staten. De bundels komen op 26 oktober wereldwijd uit - dezelfde dag als de game van Rockstar.

Bron: PlayStation Blog

Dit artikel delen:

Lees meer

Eerste teaser art van het zesde seizoen van Fortnite Help dit weekend mee met de netwerktest van SoulCalibur 6
11

Reacties op: PS4-bundels met Red Dead Redemption 2 verschijnen tegelijk met game

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Shinjite

    • 25 september 2018 09:38
    Leuk voor de mensen die nog geen PS4 hebben en op de game zitten te wachten, ik sla de game echter over. Heb me normale PS4 nog waarvan ik binnenkort het stof eraf ga halen om bloodborne nog een keer te doorspelen. Western games / films staan me niet aan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Quintex

    • 25 september 2018 10:13
    Opzich zou ik zeker nog wel een PS4 Pro willen, maar Red Dead Redemption haal ik wel ooit als ie uitkomt voor PC. En anders lig ik er niet wakker van dat ik hem niet zal spelen. :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 25 september 2018 10:27
    @Quintex Heb ik dus ook, ik wil graag een pc versie, maar mocht die niet komen dan vis ik op een later tijdstip m wel ergens voor een mooi prijsje ergens vandaan. Maar ik kan prima wachten, ik heb nog een backlog van hier tot Tokyo, dus vervelen zal ik me niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Lord_Bono

    • 25 september 2018 12:20
    @darkmanwls Mooie prijs? GTA V koste 1-3 jaar na release nog gewoon de volle prijs, afgezien van een kortingsactie af en toe.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 25 september 2018 16:21
    @Lord_Bono Dan zoek je niet goed genoeg, ik heb er 20 euro voor betaald.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Innocent

    • 25 september 2018 10:56
    Nou ik ga deze echt wel spelen op de ps4 pro op mijn 65 inch 4k TV, inplaats van op een klein monitortje, ik weet zeker dat deze game net als spiderman het best tot zijn recht komt op een huge freaking TV.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Stevenzzz

    • 25 september 2018 19:24
    Pc aan de tv plus controller is voor mij altijd goud voor dergelijke titels.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Will_gamer

    • 25 september 2018 20:24
    Zou het nu nog zin hebben om een ps pro te halen? Be erg aan het twijfelen, heb wel een 4k tv. Tips:)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Shinjite

    • 25 september 2018 23:27
    @Will_gamer ik zelf zou het niet voor 1 game doen. Als je meerdere games hebt die je wilt spelen dan waarom niet?

    Als je een normale ps4 hebt zou ik het niet doen. De games zijn prima en niet nog een investering van 300/500 waard dan voor een magere graphics upgrade.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Will_gamer

    • 26 september 2018 18:03
    @Shinjite okay thx! Heb zelf alwel een ps4, mssn beter even op de ps4,, :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Will_gamer

    • 26 september 2018 18:03
    @Will_gamer ps5